Derlej Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 Logi VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 557 B Component: 1,6L R4/2V MOTR HS D08 Coding: 04001 Shop #: WSC 00000 1 Fault Found: 16989 - Internal Control Module: ROM Error P0605 - 35-00 - - Readiness: N/A Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 033 C Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D07 Coding: 00142 Shop #: WSC 13571 1 Fault Found: 00771 - Fuel Level Sensor (G) 29-10 - Short to Ground - Intermittent End ------------------------------------------------------- Silnik został wymieniony. Rozrząd zamontowany oryginalnie w kupionym silniku. Będę go wymieniał jak sprawdzę czy silnik odpala. Wszystko się kręci ale tak jakby nie łapało. Nie dotarło jeszcze paliwo do silnika? Ma ktoś jakieś pomysły albo miał coś podobnego?
neoxpl Opublikowano 9 Października 2014 Opublikowano 9 Października 2014 (edytowane) Iskra jest? Paliwo dochodzi? Swiece mokre czy suche? Blad 16989 oznacza uszkodzony ECU dokladnie pamiec ROM badz przerwe w polaczeniach ECU. Edytowane 9 Października 2014 przez neoxpl
Derlej Opublikowano 9 Października 2014 Autor Opublikowano 9 Października 2014 Czy ten błąd może wynikać z usunięcia immo? Rok temu dawałem do elektromechanika aby usunął bo się uszkodziło. Co do iskry to jeszcze nie bardzo wiem jak to sprawdzić Jak ktoś ma jakiś dobry sprawdzony sposób to mile widziane porady. Mam pytanie jeszcze. W obecnym silnku mam świece które były tam wkręcone, ale kable mam od starego silnika. Czy może to mieć znaczenie? Bo jeśli tak to zamontuje świece ze starego, bo były dobre. Jeszcze filmik z odpalania Na dziś już nie mam sił do tego auta...
neoxpl Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Oh matko naprawde nie wiesz jak sprawdzic iskre? Wykrecasz swiece podłaczasz kladziesz do masy kolega kreci rozrusznikiem a ty patrzysz. Przewaznie blad 16989 wiaze sie z wymiana ECU ale niech sie ktos wypowie bardziej ozeznany.
Labiel Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Obstawiam uwalony ECU. Nie ma co szukać w ciemno tylko trzeba od tego zacząć. Przed wymianą silnika chodził ok?
Derlej Opublikowano 10 Października 2014 Autor Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) Tak przed wymianą i ogólnie rozwaleniem rozrządu chodziło wszystko super. Sprawdziłem świecę wszystkie mają iskrę. Kolejno od strony rozrządu 1 2 3 4 I zdjęcia (jednej zapomniałem zrobić) http://i59.tinypic.com/x0weao.jpg http://i58.tinypic.com/29efvnl.jpg http://i62.tinypic.com/2sagsu8.jpg Edytowane 10 Października 2014 przez Derlej
Labiel Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Nie wiem jak jest w 1,6 ze sterowaniem zapłonu, czy realizuje to ECU czy tam jest jakoś inaczej bo chyba tam jest kopułka itp. Ale wtryskami PB steruje już na pewno ECU. Jak go uwaliło to pewnie nie dostaje PB.
neoxpl Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) No to teraz wtryski wykrecic i oblukac czy paliwko jest. Jesli nie ECU na podmiane. Edytowane 10 Października 2014 przez neoxpl
Derlej Opublikowano 10 Października 2014 Autor Opublikowano 10 Października 2014 Czytałem trochę na forach. Jest to częsty błąd przy a4 z usuniętym immo. I większość pisze, że auto im normalnie jeździ tylko np. nie ma mocy itp. Ale odpalać odpala. No i też komp musiałby zepsuć się w tym samym momencie co poszedł napinacz rozrządu. Zastanawia mnie jeszcze pompa paliwa bo jej nie słychać. Muszę ją jakoś jutro sprawdzić. Zastanawiałem się nad wstrzyknięciem paliwa ale nie wiem jak to zrobić Tz gdzie wstrzyknąć.
Labiel Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 W "sam naprawiam" masz jak sprawdzić dokładnie pompę i jej przekaźnik.
neoxpl Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) Zrob tak wyciagnij liste wtryskowa a z niej jeden wtryskiwacz i zakrec jak poleci paliwo to znaczy pompa dobra. A paliwo mozna wstrzyknac w kolektor w otwory po wtryskach. Tylko nic niepodpal. Edytowane 10 Października 2014 przez neoxpl
Derlej Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 Wykręciłem listwę i podłożyłem kawałek ręcznika papierowego pod wtrysk. Po odpaleniu na ręczniku była plama 2x2cm benzyny. Jednak jak zaglądałem do środka kolektora to wyglądał na suchy. No i wlazłem do bagażnika aby zobaczyć czy słychać pompę, kilka razy był przekręcany kluczyk i ani razu nie było jakiegokolwiek dźwięku. Na więcej nie było dzisiaj czasu niestety.
Labiel Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 Co do pompy paliwa to nie wiem jak wygląda u ciebie sterowanie. U mnie, po przekręceniu kluczyka pompa włącza się tylko na sekundę "dopompowując" ciśnienie. Kolejne przekręcenia już nic nie dają. Dopiero po dłuższym czasie ponownie "dopompowuje". Włącza się na stałe dopiero przy odpale. W ADR bodajże nawet nie dopompywała, tylko startowała razem z rozrusznikiem, więc i u ciebie tak może być.
darko Opublikowano 11 Października 2014 Opublikowano 11 Października 2014 pompa zaczyna chodzić w chwili kręcenia rozrusznikiem, poskładaj wtrysk i niech jeden kręci silnikiem a drugi w chwili kręcenia silnikiem psiknie jakimś plakiem,samostartem do przepustnicy, jak załapie na chwilę tzn., że nie podaje paliwa, a czemu nie podaje,może pompa,może ECU.....
neoxpl Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Wykręciłem listwę i podłożyłem kawałek ręcznika papierowego pod wtrysk. Po odpaleniu na ręczniku była plama 2x2cm benzyny. Jednak jak zaglądałem do środka kolektora to wyglądał na suchy. No i wlazłem do bagażnika aby zobaczyć czy słychać pompę, kilka razy był przekręcany kluczyk i ani razu nie było jakiegokolwiek dźwięku. Na więcej nie było dzisiaj czasu niestety.Wtrysk normalnie pylił?
Derlej Opublikowano 12 Października 2014 Autor Opublikowano 12 Października 2014 Sprawdziłem ciśnienie i świece ze starego silnika. A i zmieniłem udostępnianie filmów na publiczne, więc można już włączyć. Ciśnienie (na wszystkich 4 tak samo skoczyło. Świece Ciśnienie na listwie wtrysków 4 kg/m2(60 PSI) (tylko może być lekko niedokładnie bo pociekło trochę paliwa)
neoxpl Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 (edytowane) 60psi to okolo 4.1 bar czyli za duze. Regulator cisnienia uszkodzony badz nie podlaczony do przepustnicy ale mniejsza oto. Czy wtryski pracuja pyla normalnie? Edytowane 13 Października 2014 przez neoxpl
Derlej Opublikowano 13 Października 2014 Autor Opublikowano 13 Października 2014 Kupiłem ssamostart na stacji i próbowałem odpalić psikając na filtr powietrza i do dolotu. Niestety bez powodzenia. http://www46.zippyshare.com/v/1827492/file.html Wyjąłem całą listwę wtrysków. Dałem pod nią papier i wszystkie dały takie same ślady po benzynie. Później dam film bo idę kombinować dalej puki jasno.
szakal222 Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 A sprawdz czujniki walu jezeli sa i walka rozrzadu tzw.halla Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
Derlej Opublikowano 13 Października 2014 Autor Opublikowano 13 Października 2014 I jeszcze listwa wtryskiwaczy. Mam pytanie czy jeśli nie zgadzają mi się znaki na obudowie sprzęgła z rozrządem to... no własnie. Ogólnie jak ustawię rozrząd na znak to na obudowie sprzęgła nic nie ma a odwrotnie jak ustawię na sprzęgło to rozrząd ma znaki w różnych miejscach. Może coś też z zapłonem źle podłączyłem kolejność.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się