franekd4 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 o 2 zabki zeby nie okazalao sie ze ktorens zawor juz nie podgiol sie -znam taki przypadek zołta kontrolka od oleju swiecila sie bo na cylindrze nie bylo sprezania,benzyna ciekla po przez tłok do oleju rozrzadzajac go na tyle ze pompa olejowa nie pompowała-oby u ciebie tylko kable były nie podłaczone,cewke wymien
gieras1988 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2014 Kolego po podłączeniu kabli nowych świec i skasowaniu checka przez chwilę było idealnie do czasu wywalenia checka także mam nadzieję że z motorem wszystko jest ok Jak dobrze pójdzie w niedzielę kupię cewke i kable wszystko używane ale orig. Gość mowi że nie wypadal zaplon Także zdam relacje jak tylko ją zamontuje Cewke która kupiłem oczywiście rzuce gościa co ją załatwili i niech oddają kasę Nowe kable od IC podobnie i jak będzie po zmianie ok to nawet wyjde kasowo nie najgorzej Kolejna cewka, kolejne dobre kable a problem pozostał podczas jazdy między 1000 a około 1300 obrotów samochód szarpie, dopiero jak skrzynia zrzuci bieg, obroty wejdą wyżej to przestaje. przy dojeździe do skrzyżowania czy na postoju czuć jak silnik kuleje. PB i LPG to samo czujnik temperatury w Vagu pokazywał 140 przy normalnej temperaturze pracy silnika, więc został podmieniony, w komputerze już ładnie koło 90 daje, niestety jak można się domyślać nie pomogło,(chociaż w odczuciu jakby lepiej się nim jechało, mam nadzieję ze wpłynie to na spalanie pozytywnie) Vag mówi że wypada 1 cylinder i w zasadzie tylko on, podmienialiśmy na jego miejsce kilka przewodów, jakieś świece inne i to samo, inne cewki i to samo, szkoda że nie mam cewki oryginalnej, ale nie chcę w ciemno wydać te 1000zł i kable z 400zł, chyba że miałbym pewność, nie mam też nikogo z podobnym silnikiem żeby żywcem cewke przełożyć z kablami pisiedziałem trochę dziś i tak okazało się że eżekator tzn jego górna część trzymała się na słowo honoru ( ten element po prawej , tzn jak zasysał to tylko tą siłą się trzymało, jak na wolnych obrotach to już ledwo ledwo, chciałem go na klej złapać, ale dało radęwcisnąć tą część i trzyma, myślałem że znalazłem ale niestety, dalej kuleje na wolnych obrotach. choć jeszcze sprawdzę, ale jak wracałem kilka kilometrów to takjakby lepiej jechał samochód, zamieniłem też wtryski miejscami ale to samo, na wolnych obrotach jak wyjmuję fajkę na 1 cylindrze brak zmian w pracy silnika jakichkolwie, zamieniałem strony na cewkce z cyl. 6 i to samo także pomijam już szukanie w cewce, iskrze ogólnie zapłonie. ominąłem podłączenie gazu w wiązce myślać że może coś gaziarz namodził, ale dalej nic przeczyściłem z grubsza przepustnice bo była zawalona, ale efekt na wolne obroty żaden, może na jazde bardziej czyli tak: iskra jest, paliwo jest to wg mnie będzie coś z zaworem którymś na 1 garze bo na wyższych obrotach powiedzmy 1000 jak sięzdejmie fajke to obroty spadają czyli można sądzić, że wtedy jakoś działa ten cylinder a na wolnych gdzieś mu ucieka, dobrze myślę ? jutro podjadę jeszcze raz sprawdzić różnicę w kompresji między 1 i 2 garczkiem, jak wyjdzie duża to chyba jest przyczyna, ale chyba nie dam rady finansowo i nerwowo przechodzić przez wyjęcie głowicy i zamianę tego zaworu bo dochodzi robocizna, planowanie, uszczelka itd :/
franekd4 Opublikowano 22 Grudnia 2014 Opublikowano 22 Grudnia 2014 zobacz pierwszo kompresje na tym garze czy odbiega od pozostalych a ezektor zmien bo z tego co wiem jest nierozbieralny, przy montazu silnika pewnie zawadzil o sciane grodziowa i nadaje sie tylko na smietnik niesadze zeby to byly cewki czy kable zobacz czy na tym garze swieca jest czystsza od pozostałych
gieras1988 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Tak różni się kolorem bo też to patrzyłemJutro postaram się kompresje sprawdzić kompresja na 1 garczku 9, reszta koło 12 czyli jednak zawór musiał dostać może głupie pytanie, a jakby go przypałować to zawór się nie naprostuje ? Edytowane 23 Grudnia 2014 przez gieras1988
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się