gelus Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Panowie po zamontowaniu hybrydy, kolektora wydechowego hi flow, gruszki sporta, zaczely mi sie robic jaja.... oczywiscie wystapily overboosty (kilka razy map poza zakresem zanim odpialem n75 by tego uniknac) ale to norma, dalem auto na korekcje, gdzie ogarneli problem overboostow, niestety wystapily problemy z przeplywem do 4 tys przeplyw rosnal, potem spadal , po 5 tys znow rosnal, wymienilem przeplywke i podpialem wezyk od wegla aktywnego problem zniknal, przeplyw idzie do 190mg/s teraz mam dwa problemy: 1) ciezkie odpalenia auta po dlugim postoju, albo ma problem wkrecic sie na obroty i troche poprzebiera zanim zacznie pracowac na ssaniu albo kichnie w wydech (czujnik temp sprawdzilem, temp na zewnatrz 17 stopni blok pomiarowy w silniku rowniez 17 stopni) , przepustnica adoptowana, brak bledow w sterowniku 2) DUZA temp w dolocie, intercooler zmienilem bo myslalem ze jest to jego wina niestety bez efektow, jedyne co to orurowanie mam troche male 50mm srednica, na 3 biegu osiaga ponad 50 stopni, na 4 dochodzi do 70 stopni (fakt faktem fmic jest w znacznej czesci przesloniety, ale jest 550x235x65mm z fmic.pl) zaplonem i skladem mieszkanki za bardzo sie nie sugerowac bo to trzeba skorygowac,to samo z boostem bedzie wiekszy bo potencjal jest ale pierw musze poradzic sobie z ta temperatura i tym odpalaniem log z problemem przeplywu: http://vaglog.pl/log_188875.html log po wymianie przeplywki i podlaczeniu wezyka: http://vaglog.pl/log_188922.html http://vaglog.pl/log_188921.html log po wymianie intercoolera: http://vaglog.pl/log_189189.html
Łukasz13 Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 (edytowane) Jakie wtryski masz zamontowane? Zalewa go bo chyba wtryski źle skalibrowane i dlatego tez może go przez to zalewac na zimno i ciężko odpala. Edytowane 12 Października 2014 przez ?ukasz13
gelus Opublikowano 14 Października 2014 Autor Opublikowano 14 Października 2014 BAM nikt nie ma pomyslu co z temperatura?
Imhotet Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 a turbo po dwoch przejazdach z noga w podlodze bardzo czerwone ? nie ma opcji zeby intercooler nie chlodzil ;p masz ori puche czy jakis stozek ?
gelus Opublikowano 14 Października 2014 Autor Opublikowano 14 Października 2014 ori pucha, turbo po paru odcinkach z kolektorem czerwone, conajciekawsze temp jak dojdzie do 70 stopni (czujnik podmienialem) wystarczy ze na chwile odpuszcze pedal , przymke przepustnice, temp odrazu leci w dol, po 5 sekundach jest juz 50 stopni, wiec tylko strumien powietrza na czujnik ma temp tak wysoka, delikatne odpuszczenie gazu powoduje spadek drastyczny temp przy szybkiej jezdzie, nie pilowaniu auta do odcinki, ale kreceniu do 5 tys obr , temp nie osiagnie nawet 35stopni
Imhotet Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 wiesz.. to juz jest spory przeplyw jak na małą dupe z k03s wydaje mi sie ze to od tego ze to turbo juz płonie nie ma innego wyjscia.. poluzuj troche ta gruszke zeby bardziej wg sie otwierał i zobacz temp
gelus Opublikowano 14 Października 2014 Autor Opublikowano 14 Października 2014 0.8 przy odcince to chyba nie jest zbyt wiele...wiec ile ja jeszcze luzowac ?
Imhotet Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 ta gruszka twarda strasznie Nka 40% tylko wysterowania przy koncu.. moze to zły trop ale sprawdz nie zaszkodzi to przeciez 5 minut roboty na zimnym aucie. Kto robil ten program ? Bo widze wtrysków nie skalibrował, i zapłon 7.5 stopnia ?? Z tego mocy nie bedzie..
gelus Opublikowano 14 Października 2014 Autor Opublikowano 14 Października 2014 przy tym duzym kolektorze kiepski dostep jest do gruszki, nie mowie ze niemozliwe ale problem bedzie tam dojsc do srubki i ja skontrowac program jest do poprawy, ale pierw musze ogarnac auto mechanicznie i wtedy udac sie na poprawke... nie patrzmy narazie na wtryski i zaplon, to jest ewidentnie do poprawy i to nie bylo korygowane...
Imhotet Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 no ok jesli do korekcji to spoko.. z temp nie mam innego pomyslu niestety
gelus Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 byly overboosty spowodowane wymiana gruszki i kolektora, sciagli tylko aby to juz nie wystepowalo... potem wystapily bledy z przeplywem i temp w dolocie, auto oddali zebym sie z tym uporal i wrocil na przeprowadzenie dalszej korekty ... takze nie czepiajmy sie poki co paliwa, boostow, zaplonu itp chodzi typowo o temp ktora zdecydowanie jest za wysoka przy centralnym fmic. panowie mecze sie ze swoim autem, nie moge osiagnac mocy bo pojawiaja sie problemy z zaplonem, conajciekawsze nie widac tego na 20 kanale, brak stukowego, widac to na 3 kanale bardzo doskonale zaplon po 13-14 do 4.5 tys obr nagle spada do 7 potem znow wraca na 13-14 przy 5.5 i za chwile znow spadnie na 7 i potem pod odcinke jest ok , problem pojawia sie w duzym zakresie obrotow przy pelnym obciazeniu gdy np zaczynam logowac auto od 1.5 obrotow i ciagne pod odcinke..., przy normalnej jezdzie, 1,2,3 na kazdym biegu pedal w podloge problem nie wystepuje... swiece, cewki, wtryski, napiecie na cewkach ok, ecu podmieniany, zawor odmy przy trojniku wymieniony na nowy z aso pol roku temu, blad pokazuje sie glownie na 2 cylindrze , jak sie przytrzyma go dluzej to zasygnalizuje to wypadaniem na wielu jakies sugestie co by tu jeszcze sprawdzic?
Łukasz13 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Masz jakies swieże logi z tym? zapłon zalezy tylko od tego jak jest ustawiony w programie i od tego o ile cofaja stukowe więc nie moze byc innej przyczyny ze sam sobie cofa zapłon a w 020 jest zero, piszesz o jakims błędzie o jakim? wypadanie zapłonów?
gelus Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 zbyt swiezych logow nie mam, jedyne takie cos, ale to jest jeszcze przed korekta... http://vaglog.pl/log_191783.html a bledy to 16686 i 16684 dodam jeszcze ze na 26 kanale jest napiecie na stukowcach, podczas pojawienia sie cofniecia zaplonu na cylindrze 2 potrafi skoczyc napiecie do 18 V gdzie na pozostalych jest 11-12 jakis pomysl?
wampir Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 lista powodow tych bledow które podales jest dluga ale oprócz jeszcze egr, kompresji i softu to nie zostało za wiele. Pytanie czy stukowce sa ok ale skoro masz 0CF to fałszywy trop....
gelus Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Opublikowano 12 Listopada 2014 na serii dzieje sie to samo... chyba ze stukowiec uszkodzony albo cos z wiazka
Łukasz13 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Tzn, jak na serii po przełozeniu wtrysków i po wgraniu seryjnego softa? te problemy z źle skalibrowanym wtryskami z logów u góry już poprawione?
wampir Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Moim zdaniem, ale mogę się mylić to albo kompresja, nagar, branie oleju albo SOFT. Obym tfu tfu nie miał racji..... Trzymam kciuki żeby się udało ogarnąć sprzet.
gelus Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Opublikowano 12 Listopada 2014 wtryski poprawione, soft wykluczony, stukowce sa dokrecone, aczkolwiek zeby je wyjac trzeba chyba kolektor ssacy odkrecic brak dojscia oleju auto bralo 0.5 litra od wymiany do wymiany 10 tys km ciekawostka... auto z odpietym czujnikiem halla pracuje bez zmian... to chyba malo realne?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się