wampir Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 a byl podmieniany? 16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected Possible Causes Air Intake System leaking Fuel Supply faulty Injector(s) faulty Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty Ignition Coil(s) faulty Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open Camshaft Position Sensor (G40) faulty Possible Solutions Check Misfire Recognition Check Air Intake System Check Fuel Supply Check Injector(s) and Injector Sealing Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s) Check Ignition Coil(s) Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) Check Camshaft Position Sensor (G40) Special NotesThis DTC indicates that one or multiple cylinders are misfiring, but the ECU fails to identify the cylinder.
gelus Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Opublikowano 12 Listopada 2014 kompresja sprawdzona, na wszystkich 10 wampir, dzieki, ale studiowalem internet przez ostatni 1h wszystkie watki na temat wypadania zaplonow, misfire itp itd, wiec znam juz niektore posty na pamiec zastanawia mnie tylko jedno, czy faktycznie po odpieciu halla auto ma pracowac normalnie? jeszcze jedno... w moim tipie silikonowym jest od BEX'a i tam nie ma wejscia na jeden przewod ktory idzie bodajrze do egru, zalozylem poprostu na niego filterek i zasysa sobie powietrze spod maski... a powinien z tipa... mozliwe ze tu jest pies pogrzebany jeszcze...
Łukasz13 Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Ten węzyk łączy się bodajże z eżektorem ale po drodze jest zaworek jednokierunowy wiec przy doładowaniu większego wpływu nie ma bo zaworek blokuje, co innego przy pracy w podcisnieniu bo wtedy może zasysać powietrze niezmierzone przez przepływke.
gelus Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Opublikowano 12 Listopada 2014 kostki na cewkach wymienione , wywalony kabel od halla do lpg, jeszcze zostala mi instalacja lpg od wtryskow pb to jeszcze posprawdzam jutro bedzie logowanie, moze na podstawie logow cos wywnioskujecie...
Imhotet Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 ogarnałes cos ? co z tym wysokim EGT ?
gelus Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 nie ogarnalem,w miedzy czasie okazalo sie ze mialem luzny pasek rozrzadu... :/, posprawdzane odmy, dodatkowo zostalo wywalone zostalo EGR, SAI, i inne zbedne rurki spod maski .. efekt byl taki ze zaplon zaczal ucinac powyzej 6 tys obr . postanowilem zmierzyc cisnienie na pompie, trzyma caly czas powyzej 3 barow.... ale gdzies tam udalo sie zlogowac podczas wypadania zaplonow ze lambda nagle skoczyla do 1v prawie, takze chyba dla pewnosci podmienie jeszcze pompe moze manometr tego nie wylapal... dzis bede mial auto w swoich rekach to zrobie logi , moze jeszcze cos Wy wylapiecie http://vaglog.pl/log_193890.html http://vaglog.pl/log_193891.html http://vaglog.pl/log_193893.html kilka logow na szybko, to co widac, zaplon sobie swiruje jak powalony, jak wystroili mi auto na wyzszym zaplonie to juz wogule sie czary robily... na pb auto jakby nie patrzec na logi nie zachowuje sie najgorzej, gdzies tam czuc delikatne przystopowania, na lpg objaw sie duzo mocniej nasila, czuc poszarpywania, jadac rowno, nie dodajac nie ujmujac gazu, do 2 tys obrotow to czuc poszarpywanie auta, na wolnych obrotach tez przebiera... jakis pomysl? co sprawdzic?
Imhotet Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 no ale widze ze temperatura w dolocie juz nie jest problemem, walczysz tylko z zaplonem ?
gelus Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Opublikowano 20 Listopada 2014 tak temp w dolocie jest juz zalatwiona -> wymiana orurowania... ale dzis mam zonka, auto rano nie odpalilo....wy.... caly akumulator i nie odpalilem... sprawdze dzis znaki na rozrzadzie, sprawdze czujnik g28 czy widzi obroty bo juz mnie to wkur...
Imhotet Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 mozna wiedzieć jak wymieniłeś rurki ? poprostu zmieniłes rozmiar na wieksze ? Jestes pewny tego softu ktory Ci zrobili ?
gelus Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Opublikowano 20 Listopada 2014 w dzisiejszych czasach pewna to nawet mama nie jest.... zwiekszona srednica z 50mm na 60mm i jak widac efekt jest
Imhotet Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 a probowales wgrac serie zeby zobaczyc co sie bedzie działo ? Moze by tym tropem podążyć jak juz Ci braknie pomysłów
gelus Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 na seryjnym sofcie to samo, pozatym ciezko wgrac seryjny soft do tego auta, wtryski inne, gruszka tez... no ale chyba znalazlem przyczyne moich problemow albo zaczatek... pokruszone byly przewody od wtryskow, czujnika halla i niestety sie zwarly i dlatego nie odpalala... przewody wymienilem ale auto nadal nie odpalilo... ujaralo mi ecu, po podmianie ecu auto zyje, odpala ale chyba jeszcze mam do posprawdzania dalej przewody bo chyba jeszcze cos nie do konca jest jak powinno.... prosto jest wymienic cala wiazke od ecu do silnika? czy ona gdzies jest jeszcze wczepiana w inna wiazke idaca do srodka auta ? badz gdzie indziej? maly up, wymienilem cala wiazke wtryskow i halla, ale skakanie zaplonu nadal widoczne na logach... moze ktos cos wypatrzy, czego by sie tu przyczepic dlaczego ten zaplon tak skacze? 02 i 31 http://vaglog.pl/log_196182.html 3 i 20 http://vaglog.pl/log_196183.html 115 http://vaglog.pl/log_196184.html 118 http://vaglog.pl/log_196185.html
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się