Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 1.8t bfb k03s hybryda,hiflow, gruszka sport, fmic


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a byl podmieniany?

16684/P0300/000768 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected Possible Causes
  • Air Intake System leaking
  • Fuel Supply faulty
  • Injector(s) faulty
  • Ignition Cable(s) and/or Spark Plug(s) faulty
  • Ignition Coil(s) faulty
  • Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18) stuck/open
  • Camshaft Position Sensor (G40) faulty
Possible Solutions
  • Check Misfire Recognition
  • Check Air Intake System
  • Check Fuel Supply
  • Check Injector(s) and Injector Sealing
  • Check Ignition Cable(s) and Spark Plug(s)
  • Check Ignition Coil(s)
  • Check Exhaust Gas Recirculation (EGR) Valve (N18)
  • Check Camshaft Position Sensor (G40)
Special Notes
  • This DTC indicates that one or multiple cylinders are misfiring, but the ECU fails to identify the cylinder.
Opublikowano

kompresja sprawdzona, na wszystkich 10

wampir, dzieki, ale studiowalem internet przez ostatni 1h wszystkie watki na temat wypadania zaplonow, misfire itp itd, wiec znam juz niektore posty na pamiec

zastanawia mnie tylko jedno, czy faktycznie po odpieciu halla auto ma pracowac normalnie?

jeszcze jedno... w moim tipie silikonowym jest od BEX'a i tam nie ma wejscia na jeden przewod ktory idzie bodajrze do egru, zalozylem poprostu na niego filterek i zasysa sobie powietrze spod maski... a powinien z tipa... mozliwe ze tu jest pies pogrzebany jeszcze...

4e5e5ad3.jpg

Opublikowano

Ten węzyk łączy się bodajże z eżektorem ale po drodze jest zaworek jednokierunowy wiec przy doładowaniu większego wpływu nie ma bo zaworek blokuje, co innego przy pracy w podcisnieniu bo wtedy może zasysać powietrze niezmierzone przez przepływke.

Opublikowano

kostki na cewkach wymienione , wywalony kabel od halla do lpg, jeszcze zostala mi instalacja lpg od wtryskow pb to jeszcze posprawdzam

jutro bedzie logowanie, moze na podstawie logow cos wywnioskujecie...

Opublikowano

ogarnałes cos ? co z tym wysokim EGT ?

Opublikowano

nie ogarnalem,w miedzy czasie okazalo sie ze mialem luzny pasek rozrzadu... :/, posprawdzane odmy, dodatkowo zostalo wywalone zostalo EGR, SAI, i inne zbedne rurki spod maski .. efekt byl taki ze zaplon zaczal ucinac powyzej 6 tys obr .

postanowilem zmierzyc cisnienie na pompie, trzyma caly czas powyzej 3 barow.... ale gdzies tam udalo sie zlogowac podczas wypadania zaplonow ze lambda nagle skoczyla do 1v prawie, takze chyba dla pewnosci podmienie jeszcze pompe moze manometr tego nie wylapal...

dzis bede mial auto w swoich rekach to zrobie logi , moze jeszcze cos Wy wylapiecie


http://vaglog.pl/log_193890.html

http://vaglog.pl/log_193891.html

http://vaglog.pl/log_193893.html

kilka logow na szybko, to co widac, zaplon sobie swiruje jak powalony, jak wystroili mi auto na wyzszym zaplonie to juz wogule sie czary robily...

na pb auto jakby nie patrzec na logi nie zachowuje sie najgorzej, gdzies tam czuc delikatne przystopowania, na lpg objaw sie duzo mocniej nasila, czuc poszarpywania, jadac rowno, nie dodajac nie ujmujac gazu, do 2 tys obrotow to czuc poszarpywanie auta, na wolnych obrotach tez przebiera...

jakis pomysl? co sprawdzic?

Opublikowano

no ale widze ze temperatura w dolocie juz nie jest problemem, walczysz tylko z zaplonem ?

Opublikowano

tak temp w dolocie jest juz zalatwiona -> wymiana orurowania...

ale dzis mam zonka, auto rano nie odpalilo....wy.... caly akumulator i nie odpalilem...

sprawdze dzis znaki na rozrzadzie, sprawdze czujnik g28 czy widzi obroty bo juz mnie to wkur...

Opublikowano

mozna wiedzieć jak wymieniłeś rurki ? poprostu zmieniłes rozmiar na wieksze ? Jestes pewny tego softu ktory Ci zrobili ?

Opublikowano

w dzisiejszych czasach pewna to nawet mama nie jest....

zwiekszona srednica z 50mm na 60mm i jak widac efekt jest

Opublikowano

a probowales wgrac serie zeby zobaczyc co sie bedzie działo ? Moze by tym tropem podążyć jak juz Ci braknie pomysłów

Opublikowano

na seryjnym sofcie to samo, pozatym ciezko wgrac seryjny soft do tego auta, wtryski inne, gruszka tez...

no ale chyba znalazlem przyczyne moich problemow albo zaczatek...

pokruszone byly przewody od wtryskow, czujnika halla i niestety sie zwarly i dlatego nie odpalala... przewody wymienilem ale auto nadal nie odpalilo... ujaralo mi ecu, po podmianie ecu auto zyje, odpala ale chyba jeszcze mam do posprawdzania dalej przewody bo chyba jeszcze cos nie do konca jest jak powinno....

prosto jest wymienic cala wiazke od ecu do silnika? czy ona gdzies jest jeszcze wczepiana w inna wiazke idaca do srodka auta ? badz gdzie indziej?


maly up, wymienilem cala wiazke wtryskow i halla, ale skakanie zaplonu nadal widoczne na logach...

moze ktos cos wypatrzy, czego by sie tu przyczepic dlaczego ten zaplon tak skacze?

02 i 31 http://vaglog.pl/log_196182.html

3 i 20 http://vaglog.pl/log_196183.html

115 http://vaglog.pl/log_196184.html

118 http://vaglog.pl/log_196185.html

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...