Slawek954 Opublikowano 20 Września 2008 Opublikowano 20 Września 2008 Witam wszystkich serdecznie dzisiaj kolega podlaczyl mi auto pod kompa i wyskoczyly dwa bledy skrzyni pierwszy z nich to 18265 Load Signal Error Message From ECU p1857-35-10---intermittent 18185-Hydraulic Pressure Sensor 2 (G194) implausible signal p1777-35-10---intermitent. Auto ogolnie chodzi dobrze czasami jest lekkie opoznienie przy ruszaniu jak zwolnie pedal hamulca i chce szybko ruszyc to musze odczekac sekunde az zalaczy 1 bieg. Panowie co sadzicie o tym czy to cos powaznego. POzdrawiam
marko_80 Opublikowano 21 Września 2008 Opublikowano 21 Września 2008 Takie opóżnienie jest normalne. Jest to skrzynia bezstopniowa, skrzynia łapie ciśnienie. Ja mam podobnie.
Deszcz Opublikowano 22 Września 2008 Opublikowano 22 Września 2008 Po pierwsze możesz mieć za małe ciśnienie oleju, dlatego reakcja taka wolna, choć 1s to jeszcze nie tragedia. Po drugie multitronik potrafi "wypaść" ze swoich ustawień. Objawia się to tym że auto cofa się 0,5-1m przy ruszaniu pod górkę oraz delikatnym poszarpywaniu przy ruszaniu. Spadanie do tyłu jest normą w zakresie ok. kilkunastu cm. Jest na to sposób, można skrzynke "zaadoptować" w następujący sposób: (cytat z AKP) Adaptację bez użycia VAG-a przeprowadza się w taki sposób: - należy odłączyć minusową klemę z akumulatora na minimum 10 minut - wcześniej zadbać o płaski odcinek drogi, gdzie będzie można spokojnie przejechać w przód i w tył - po podłączeniu akumulatora ustawić auto na płaskim (koniecznie) odcinku drogi, załączyć N, odczekać chwilę i załączyć D, przytrzymać hamulec jakieś 20 sekund i wcisnąć gaz do około 50 % mocy. Przejechać odcinek około 50-100 metrów (wystarczy w zupełności). Zatrzymać auto, przełączyć na N, a następnie na R, przytrzymać hamulec około 20 s i przejechać do tyłu podobnie jak do przodu. Adaptacja zakończona. Aby być pewnym w 100% najlepiej podjechać pod spore wzniesienie i ruszyć. Auto startuje od razu do przodu. Podobnie podczas ruszania nie występuje efekt szarpnięcia. Zalecane jest profilaktyczne przeprowadzanie adaptacji co około 15 tys. km oraz wtedy, kiedy skrzynka zaczyna zachowywać się inaczej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się