piotrsob1 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 To odłącz od EGR-a wtyczkę , i zobacz czy się zrobi cisza . Jak ciszy nie będzie to odłącz wtyczkę od klapy
SotoM Opublikowano 25 Grudnia 2014 Opublikowano 25 Grudnia 2014 Jeśli to egr to masz gratisową robote lub za 50zł. Kwestia wymontowania go,odkręcenia pokrywki i wyjęcia środkowego trybu i auto wraca do stanu przed dźwiękowego.
Pipek Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Jeśli to egr to masz gratisową robote lub za 50zł. Kwestia wymontowania go,odkręcenia pokrywki i wyjęcia środkowego trybu i auto wraca do stanu przed dźwiękowego. Witam, dziękuję serdecznie za pomoc okazało się że w EGR, wyjąlem środkowy trybik i jest ok.
Stopik Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Mam podobny problem. Jak rano zapalę to chodzi bez problemu. Potem gdy delikatnie zaczyna się nagrzewać jest podobny problem tak jak u kolegi Gentleman. Dodam że gdy nagrzeje się do 90 stopni to wszystko ustaje i chodzi narmalnie. Gdy chodzi nie równo zaczyna poddymiac na niebiesko i czuć gryzący zapach ropy. Pompki były wymienione na akcji. Co to może być?
SotoM Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Jeśli to egr to masz gratisową robote lub za 50zł. Kwestia wymontowania go,odkręcenia pokrywki i wyjęcia środkowego trybu i auto wraca do stanu przed dźwiękowego. Witam, dziękuję serdecznie za pomoc okazało się że w EGR, wyjąlem środkowy trybik i jest ok. No i super... Fajnie że się udało.
Gentleman Opublikowano 26 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2014 Mam podobny problem. Jak rano zapalę to chodzi bez problemu. Potem gdy delikatnie zaczyna się nagrzewać jest podobny problem tak jak u kolegi Gentleman. Dodam że gdy nagrzeje się do 90 stopni to wszystko ustaje i chodzi narmalnie. Gdy chodzi nie równo zaczyna poddymiac na niebiesko i czuć gryzący zapach ropy. Pompki były wymienione na akcji. Co to może być? Mysle ze to jednak mogą być pompki, jak nie to EGR.
SotoM Opublikowano 26 Grudnia 2014 Opublikowano 26 Grudnia 2014 A ja bym na początek podłączyl kompa+fizycznie spr.bym ust.rozrządu ewent.w razie konieczności przeprowadził korekte i jeśli po tyd zabiegu się nie poprawi to zaglądnąłbym do EGRa.
Gentleman Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2015 Panowie, czy winą lejącego wtrysku może być taki nienaturalny klekot silnika na niskich obrotach przy 1-ce/3-ce (biegi). Taki cieżki klekot, od wczoraj taki objaw wystepuje u mnie? Oczywiście, niebieski dym przy zimnym silniku i drgania budą. Bez DPF i katalizatora.
SotoM Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Jasne że będzie klepał to tzw spalanie detonacyjne-jak wtrysk lyje to lipa-może dziure w tloku wypalić lub tłok może peknąć.
Gentleman Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Opublikowano 5 Lutego 2015 Panowie jako moze byc sredni koszt wymiany rozrzadu, synchronizacji na nowo, bo stara sie "rozjechala", sprzewdzenie wtryskow plus jakies tam uszczelki pod glowica ?
jacek 3773 Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 wymiana rozrządu, imbusika plus dwie rolki na wieloklinie plus komp. zapłaciłem 1200zł
SotoM Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 (edytowane) robocina: wymiana rozrządu + ust synchronizacji w razie koniecznosci - zawiera w "pakiecie" - 400-600zł- taka róznica w razie rozszerzenia naprawy - uszczelniacz lub naprawa gwintu w głowicy od napinacz paska rozrządu - cecha tych silników - nie wina mechanika jesli sychronizacja sierozjechała to trzeba ja poprostu ustawic - koszt max do 100zł wymiana oringów na PPD- 400zł Edytowane 6 Lutego 2015 przez SotoM
Gentleman Opublikowano 10 Lutego 2015 Autor Opublikowano 10 Lutego 2015 Panowie, szukam jeszcze jakiegoś pomysłu na moje Audi. Wtryski sprawdzone, rozrząd ustawiony, dpf wyciety poprawnie, a w silniku podczas ruszania dziwne stuki, dziwny klekot, brak pomysłu co to może byc? gdzie szukać przyczyny mogę? Korbowód, panewki?
SotoM Opublikowano 10 Lutego 2015 Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) jestes w stanie to nagrac....? Edytowane 10 Lutego 2015 przez SotoM
piotrsob1 Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) Jasne że będzie klepał to tzw spalanie detonacyjne-jak wtrysk lyje to lipa-może dziure w tloku wypalić lub tłok może peknąć. Pierwsze słyszę o spalaniu detonacyjnym w dieslu, chyba że ktoś zatankował benzyną Mogą być objawy klepania, tłuczenia, gdy pompka, a dokładnie jej elektrozawór jest uszkodzony i wtryskuje paliwo w innych fazach rozrządu i ilościach niż powinna . Edytowane 11 Lutego 2015 przez piotrsob1
SotoM Opublikowano 11 Lutego 2015 Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) Naprawde...panie Psorze to wymyśl odpowiednią dla tego zjawiska nazwę jeśli ta ci nie odpowiada :-B Edytowane 11 Lutego 2015 przez SotoM
Gentleman Opublikowano 12 Lutego 2015 Autor Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) Postaram sie wieczorem wrzucić filmik. Druga sprawa, czy zestaw naprawczy do pompowtryskow niezbedny przy wymianie to moze byc koszt 500zl? Film: https://www.youtube.com/watch?v=DAOWlb8rB6s&spfreload=10&ab_channel=Gentelmanplus1 Edytowane 12 Lutego 2015 przez Gentleman
fafa61 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 tak , w aso za 4 kpl uszczelniaczy do pompek zapłacisz równo 500 zł,
Bruuuum Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 Postaram sie wieczorem wrzucić filmik. Druga sprawa, czy zestaw naprawczy do pompowtryskow niezbedny przy wymianie to moze byc koszt 500zl? Film: https://www.youtube.com/watch?v=DAOWlb8rB6s&spfreload=10&ab_channel=Gentelmanplus1 Mogę się mylić, ale mi to zdecydowanie brzmi jak tłukący się dwumas. Sprzęgło w jakim stanie?
Gentleman Opublikowano 13 Lutego 2015 Autor Opublikowano 13 Lutego 2015 Dwumas na pewno nie. To było sprawdzone też
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się