lukaszunio Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Witam Audi a4 b5 1.6 pb/lpg 1995 Samochód szarpie, przerywa po przekroczeniu 3000 obrotów , Podłączyłem pod komputer i takie błędy pokazało: 515 Czujnik Halla i 561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanka przekroczona wartość adaptacji - dodawanie. Błędy były kasowane i cały czas wracają. Czy jej tu problemem ten czujnik Halla czy jeszcze coś wchodzi w gre???
nike166 Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Sprawdź czujnik i sondę lambde
jacek70 Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 A co z przepustnicą? Czyszczona i zaadoptowana.?
wojtek79 Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Samochód szarpie, przerywa po przekroczeniu 3000 obrotów Miałem dokładnie tak samo ale w 1.8, ADR, winowajczynią okazała się cewka zapłonowa.
nike166 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 W sumie też miałem poobne objawy tyle ze bez takich błędów i okazała sie padnieta cewka, po wymianie wszystko pracuje idealnie .
Binlladen Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Witam. Tydzień temu zakupiłem audi z motorem 1,6 i też mi z lekka faluje i podszarpuje. Na kompie pokazuje błąd czujnika wałka rozrzadu to jest koszt około 250 zł plus robocizna i nie wiem czy nie będzie to niepotrzebny wydatek. Jakieś rady? Pozdrawiam.
jacek70 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 A zastosowałeś rady które są podane wyżej?
Gutterman Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Cewkę bardzo łatwo sprawdzić. Trzeba ja poddać dużemu obciążeniu (mała prędkość- wysoki bieg) i gaz w podłoge. Przechodziłem to to wiem co mowie, ewentualnie można wziąć jakiś zraszacz i spryskać cewkę woda na odpalonym silniku
ZGR 33SY Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 ja u siebie mialem ten elektroniczny aparat padniety i kable do wymiany ale moga byc tez przewody podcisnienia popekane i bedzie szarpal tez to przechodzilem
Gutterman Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Niby proste silniki a rozwalic moze sie wszystko. Objawy podobne a przyczyn niezliczona ilosc
Binlladen Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Witam. Wymieniłem ten czujnik położenia wałka rozrządu i bez zmian. Biorę się teraz za czyszczenie przepustnicy itp.
maximus86 Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Sprawdźcie sobie chłopaki przewody kolankowe przy przepustnicy, bo ja miałem też poszarpywanie podczas jazdy i problem z obrotami na zimnym silniku i okazało się, że gumowe przewody przy przepustnicy były spękane (szczególnie te co są w kolanku) i póki ich nie zdjąłem to tego nie widziałem, a wcześniej niepotrzebnie cewkę wymieniłem... po wymianie przewodów wszystko śmiga jak ta lala...
Binlladen Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Muszę poczyścić przepustnicę bo komp nie chce mi jej zaakceptować. Sprawdzę też przy okazji te przewody kolankowe.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się