Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jakie amortyzatory do 1be


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też są posty o oponach ale już Ci odpowiem:

W A4 B5 powinno być tak:

195/65/15

205/55/16

225/45/17 i tu odpowiednikiem jest 205/50/17

225/40/18

225/35/19

Możesz oczywiście zastosować 215/45/17 ale podłoga auta obniży Ci się w stosunku do ziemi.

Ogólnie polecam Ci taką stronkę:

http://www.opony.com.pl/narzedzia/zamienniki-opon/

Opublikowano (edytowane)

tomasz jeszcze jedno pytanie odnośnie tych amortyzatorów, czy takie będą ok?

http://allegro.pl/audi-a4-b5-sachs-advantage-warte-560zl-komplet-i4732009615.html

to chyba jakieś lepsze sachsy no nie?

Edytowane przez piocio83
Opublikowano

Raczej te są do sedana z tego co wyszukałem na necie.

Z tyłu powinieneś mieć:

8D0513031C - Monroe

8D0513031E - Boge

Z przodu:

8D0413031BL

8D0413031BN

Coś takiego wyszukałem:

http://www.4cars.pl/samochodowe/AUDI,A4,A4_Avant_8D5_B5,1998,356,Amortyzatory_i_sprezyny,Amortyzatory,0,0.php#top

ale też dużo nieścisłości,

ogólnie ciężko coś dobrać bo firmy dopuszczają montaż tych amorków do 1BA i do 1BE a tak nie powinno być, lepiej szukać właśnie tych o skróconym skoku.

Opublikowano

A jaka jest różnica pomiędzy sedanem, a kombi bo w opisach jest że pasują do sedana i do avanta?

Opublikowano

Bo pasować, pasują, jednak do sedana szły inne i do kombi inne. W Avancie są twardsze. Parę osób montowało do sedana te z Avanta aby lekko tył usztywnić. Nie jest to duża różnica ale zawsze coś.

Opublikowano

Bo te numery to ori, spisałem Ci z Etki co masz w aucie, bądź miałeś w serii. Musisz szukać amorków zamiennych właśnie z tymi numerami. Tak jak powiedziałem z Sachsem nie miałem wiele wspólnego, jeśli już to ze standardem czyli tą podstawową serią. Ten Super Touring to pewnie taki odpowiednik B4 tylko z możliwością montażu w zawieszeniu sportowym. Ja jeżdżąc na takim zestawie stwierdziłem że nie jest wystarczający gdyż w szybko pokonywanych zakrętach czuć było że amorki osiągnęły już swoją granicę. Dlatego jeśli ktoś chce zestawu takiego aby to dobrze współpracowało to cały czas mówię że do sprężyn obniżonych muszą być amorki o skróconym skoku, wtedy ma to ręce i nogi. Wiadomo to kosztuje ale przyjemność z jazdy wynagradza poniesione koszty.

Opublikowano

Ok rozumiem,a czy mogę Cię pytać o coś innego w tym poście?

Opublikowano

Wal śmiało tu albo na PW

Opublikowano

Siema mam pytanie jak się wrzuca zdjęcia? kiedyś wrzucałem bez problemu,a teraz chyba coś pozmieniali bo i profil musiałem jeszcze raz uzupełniać

Opublikowano

Wchodzisz sobie np. tu:

http://postimage.org/?lang=polish

wysyłasz zdjęcie, na koniec będziesz miał podane linki, kopiujesz ten link, adres URL, następnie masz taką zieloną ikonkę wstaw obraz, klikasz ją, wklejasz ten link i gotowe :wink:

Opublikowano (edytowane)

siema odnośnie tych nieszczęsnych amorów to znalazłem takie

http://allegro.pl/bilstein-amortyzatory-tyl-audi-a4-b5-avant-i4769967378.html

męczę Cię już tymi moimi pytaniami? :decayed:

Edytowane przez piocio83
Opublikowano

A czytałeś opis?

!!!Uwaga!!!
Podane zastosowanie nie daje 100% pewności że dana część będzie pasować, w danym modelu mogło występować kilka typów części, aby dokładnie dobrać części do Państwa auta potrzebne mogą być jego dokładne dane. W przypadku braku pewności czy część będzie pasować prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Mówiłem Ci że praktycznie wszyscy robią kopiuj, wklej z wszystkimi możliwymi konfiguracjami abyś tylko trafił na jego aukcję, nie ma to nic wspólnego ze sprzedawanym towarem. Trzeba dzwonić i pytać się dokładnie o ten nr co Ci napisałem wcześniej i mówić że potrzebujesz do auta z zawieszeniem sportowym czyli 1BE.

Opublikowano (edytowane)

skoro jesteś klubowiczem to czemu w profilu masz forda?

Edytowane przez piocio83
Opublikowano

Wcześniej było OOOO teraz Ford ale w przyszłym roku pewnie znowu OOOO :wink:

Opublikowano

skoro jesteś klubowiczem to czemu w profilu masz forda?

A co to ma do rzeczy??????

Piotrek nie zasmiecaj watku bo temat jest inny.

Znajdź temat -witamy po przerwie tam znajdziesz wszystkie odpowiedzi :wink:

Opublikowano (edytowane)

skoro jesteś klubowiczem to czemu w profilu masz forda?

A co to ma do rzeczy??????

Piotrek nie zasmiecaj watku bo temat jest inny.

Znajdź temat -witamy po przerwie tam znajdziesz wszystkie odpowiedzi :wink:

OK już będę grzeczny :grin:

Edytowane przez piocio83
Opublikowano

Z uwagi, że też czeka mnie wymiana amorków z tyłu przeprowadziłem śledztwo. Mam u siebie 1BE więc znalezienie odpowiednich amo nie jest łatwe. Wg etki oprócz amo i sprężyn inne są też odboje (krótsze o 25mm). Dotarłem do strony polecanej przez Sachsa, niestety po niemiecku:

https://webcat.zf.com/

Po wyklikaniu modelu wozu znalazłem, że do zawieszenia sportowego pasuje amortyzator Sachs o numerach 170 814 oraz SEXOV26X184A. Niestety nie znalazłem info jaki mają skok amortyzatory do 1BE i 1BA.

Zastanawia mnie czy oprócz amo wymienić mocowanie górne. W tej chwili strasznie wali na nierównościach i nie wiem czy to norma przy padniętych amo czy coś uległo zniszczeniu.

Opublikowano

właśnie to jest problem,wymyślili zawieszenie pół sportowe i teraz dobierz do niego amory :kwasny:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...