sowin90 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Cześć koledzy, Od kilku dni mam problem z moją A4-ką. Samochód jeździł dłuższy czas bez żadnych zastrzeżeń aż bodajże w ubiegłą niedziele auto zaczęło się dziwnie zachowywać - najczęściej dopiero powyżej 3tys zaczyna się odpychać, do tego momentu jest strasznym mułem. Nie jest to też zasadą bo czasami w całym zakresie obrotów bardzo kiepsko idzie. Samochód normalnie odpala, nie kopci tylko przy przyśpieszaniu dźwięk silnika jest trochę inny niż był dotychczas. Wymieniłem filtr paliwa i przepływkę (kiedyś vag pokazał błąd że pomiar masy powietrza jest za niski więc uznałem że ona jest winna). Niestety nie przyniosło to żadnych efektów. Załączam błędy silnika i logi statyczne + dynamiczne (pierwszy błąd 19559 dotyczy klapy gaszącej, zamówiłem już nową - sprawdzałem na sprawnej, przekładałem od kolegi). Nie ma jednak ona wpływu na przyśpieszanie. Błędy daje się wykasować jednak po odpaleniu ten dotyczący klapy gaszącej od razu wraca, ten drugi po dłużej jeździe. Po każdym wykonanym teście dynamicznym auto wpada w tryb serwisowy i nie da się wyżej "wkręcić" niż do 3tys/min. Dopiero po zgaszeniu i odpaleniu wkręca się do maksymalnych obrotów. Błędy : VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 907 401 T Component and/or Version: 2.5l V6 TDI 0000SG 0004 Software Coding: 02002 Work Shop Code: WSC 63251 Additional Info: 00006059 130 106KC318_1.V14536889387 Additional Info: 00006059 130 106KC318_1.V14536889387 2 Faults Found: 19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction P3103 - 35-10 - - - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent Static000 : http://vaglog.pl/log_190034.html Static001 : http://vaglog.pl/log_190035.html Static003 : http://vaglog.pl/log_190036.html Static004 : http://vaglog.pl/log_190037.html Static007 : http://vaglog.pl/log_190038.html Static013 : http://vaglog.pl/log_190039.html Static014 : http://vaglog.pl/log_190040.html Static018 : http://vaglog.pl/log_190041.html BS000 : http://vaglog.pl/log_190042.html BS003 : http://vaglog.pl/log_190043.html BS004 : http://vaglog.pl/log_190044.html BS011 : http://vaglog.pl/log_190045.html Dynamic000 : http://vaglog.pl/log_190046.html Dynamic001 : http://vaglog.pl/log_190047.html Dynamic003 : http://vaglog.pl/log_190048.html Dynamic004 : http://vaglog.pl/log_190049.html Dynamic008 : http://vaglog.pl/log_190050.html Dynamic010 : http://vaglog.pl/log_190051.html Dynamic011 : http://vaglog.pl/log_190052.html Dzięki i czekam na fachową opinie.
slawinio Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Coś się dzieje z przeplywką. Podmien od jakiegoś kolegi na próbę inny przepływomierz i sprawdź jak się zachowuje.
sowin90 Opublikowano 19 Października 2014 Autor Opublikowano 19 Października 2014 Pisałem przecież ze podmienialem przeplywke -zero różnicy.
zbyszek7791 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 sprawdź / wyczyść egr , turbina słabo pompuje do sprawdzenia podciśnienia ,n75, w bs 011 zobacz czy sztanga chodzi w pełnym zakresie
Homiczek Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 logi dyn chyba robiłeś już po wywaleniu błędu, bo turbo leży i kwiczy, a komputer nawet nie ma zamiaru nim sterować. a z takich dynamicznych to nic nie wywróży się. no chyba że masz dziure w dolocie jak w titaniku :]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się