jurek_k9 Opublikowano 30 Października 2014 Autor Opublikowano 30 Października 2014 Dmucha cieplutkim w środku, a poza tym żeby go odpowietrzyc zagrzalem go tak aby sie termostat otworzyl. Zaslonie chlodnice i zobaczymy. Jest zalany plynem z indeksem g12
piotrsob1 Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 (edytowane) I to się nazywa szukanie dziury w całym Jeżdżąc stylem " do dwóch tyś. obrotów ", i jeszcze ustawiając sobie temp w kabinie pow. 20 st. i dość mocny nawiew, można przy tym silniku faktycznie nie zobaczyć 90 st na blacie I wcale nie będzie to oznaczać że jest coś popsute P.S. Dopatrzyłem się że to ATJ , a nie AJM, tam już chyba jest fabrycznie chłodnica spalin. Jeżeli tak , to sprawdź czy egr nie jest zaślepiony, bo ma to bardzo duże znaczenie dla szybkiego nagrzewania i trzymania temperatury przy takiej jeździe . Edytowane 1 Listopada 2014 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się