ganjaq Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) Na początku chciałem dojść dlaczego nie działają szyby i centralka i jak rozebrałem drzwi od strony kierowcy i pasażera w poszukiwania błędu okazało się że pasażer nie miał w drzwiach podpiętej kostki, podpiąłem i odłączyłem przy okazji głośnik bo się okazało że trzeszczy ale chwile później auto zaczęło się dziwnie zachowywać, radio raz się włączało raz wyłączało, liczniki zapalały się same po przekręceniu stacyjki a nie świateł przygasała godzina i kilometry przebyte a wyjęty na wierzch moduł komfortu cały czas jakby klika, klimatronik świeci się cały czas nawet jak wyjme kluczyki VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 909 518 AL Component: 1.8L R4/5VT 0003 Coding: 0011501 Shop #: WSC 66565 No fault code found. Readiness: 0000 0000 Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 4529 Coding: 04475 Shop #: WSC 06435 3 Faults Found: 18036 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Angle Sensor P1628 - 35-10 - - - Intermittent 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-00 - - 01200 - ABS Valves Supply Voltage 35-00 - - Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 AB Component: A4 Klimaautomat 1324 Coding: 00000 Shop #: WSC 63251 11 Faults Found: 01273 - Fresh Air Blower (V2) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01273 - Fresh Air Blower (V2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00819 - High Pressure Sensor (G65) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00819 - High Pressure Sensor (G65) 07-00 - Signal to Low 00532 - Supply Voltage B+ 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-00 - No Communications 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-00 - No Communications 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 49-00 - No Communications 00457 - Control Module for Network (J519) 49-00 - No Communications 01336 - Data Bus for Comfort System 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent 00474 - Control Module for Immobilizer 49-00 - No Communications Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: Note: Can't Synch Baud Rate Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 N Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42 Coding: 00001 Shop #: WSC 00006 WAUZZZ8E84A280412 AUZ6Z0D0133529 16 Faults Found: 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 30-00 - Open or Short to B+ 01176 - Key 07-10 - Signal to Low - Intermittent 00668 - Supply Voltage Terminal 30 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent 01314 - Engine Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 01316 - ABS Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent 00457 - Control Module for Network (J519) 49-10 - No Communications - Intermittent 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 49-10 - No Communications - Intermittent 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 49-00 - No Communications 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-00 - No Communications 01334 - Door Control Module: Rear Right (J398) 49-00 - No Communications 01333 - Door Control Module: Rear Left (J388) 49-00 - No Communications 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 49-10 - No Communications - Intermittent 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 49-00 - No Communications 01336 - Data Bus for Comfort System 37-10 - Faulty - Intermittent 01336 - Data Bus for Comfort System 80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent 01304 - Radio 49-10 - No Communications - Intermittent Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AS Component: Komfortgerát T01 1210 Coding: 06976 Shop #: WSC 63251 14 Faults Found: 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 53-00 - Supply Voltage Too Low 01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 49-00 - No Communications 01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 49-00 - No Communications 01333 - Door Control Module: Rear Left (J388) 49-00 - No Communications 01334 - Door Control Module: Rear Right (J398) 49-00 - No Communications 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-00 - No Communications 01320 - Control Module for Climatronic (J255) 49-00 - No Communications 01336 - Data Bus for Comfort System 37-00 - Faulty 01336 - Data Bus for Comfort System 80-00 - Single-Wire Operation 00892 - Switch for Trunk Closing Cylinder (F248) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent 00955 - Key 1 35-00 - - 00532 - Supply Voltage B+ 37-10 - Faulty - Intermittent 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 49-00 - No Communications 00457 - Control Module for Network (J519) 49-00 - No Communications Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 035 186 L Component: concert II GRO 0001 Coding: 01001 Shop #: WSC 63251 3 Faults Found: 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 49-00 - No Communications 00668 - Supply Voltage Terminal 30 07-10 - Signal to Low - Intermittent 00852 - Loudspeaker(s): Front 36-10 - Open Circuit - Intermittent End ------------------------------------------------------- Jak auto długo jest na zapłonie zaczyna się gonić wszystko: radio, fis na zegarach i godzina i kilometry, na chwile wszystko zgaśnie na 5 sekund po czym włączają się z powrotem połączone jest to z klikaniem co jakiś czas w module komfortu, a jak mam włączone światła w kabinie to już się nie zapala nic tylko migają zegary (pulsacyjnie) jak wyłączam światła w kabinie to radio się włączy (cały czas jest włączone) czerwone wskazówki i godzina i kilometry znowu się włączą ale po 15 sekundach znowu się wszystko jebie, klika w module i się na zmiane to co wypisuje raz włącza raz wyłącza, kontrolki na górze liczika EPC, ABS itd. nie gasną tylko fis, radio i godzian i km Ja wyłącze zapłon to włącza się radio i ładnie gra ale świeci cały czas się klimatronik Zostawiłem bezpieczniki z tych małych, 7, 10 i 14 i na razie nic nie miga, reszta dużych też mam wszystkie i auto pali wiec na razie tak zostawie Jak pisałem gonią mi sie prądy, nie działają szyby, lusterka, centralka, jak podepnę kostkę tą która przechodzi z prawych drzwi do kabiny to podświetla się klimatronik i moduł zaczyna klikać, jak zrobie to samo z lewymi drzwiami to jest lepiej ale miga cały czas dioda od zamkniętych drzwi, światło w kabinie gasze przyciskiem 0 bo jak jest na środku to świeci cały czas, na tylne drzwi prąd nie idzie w ogóle bo sprawdzałem probówką, tam jest jakaś jazda bo lewe tylne drzwi mają jakieś kostki a prawe nie. Wydaje mi się że to auto kiedyś miało 4 szyby w prądzie bo mam sterownik 8E0 959 433 AS, jak myślicie, gdzie się goni i jak łączą sie kable z przednich drzwi na tylnie Edytowane 28 Października 2014 przez ganjaq
Robero321 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Wykasuj błędy zobacz które wrócą bo jest ich od groma. jeśli zaczął trzeszczeć Ci głośnik to nie znaczy że to problem głośnika mógł się przełamać przewód od niego idący od słupka do drzwi w gumowej osłonie (i np. robi zwarcie) sprawdź dokładnie wszystkie przewody we wszystkich dziwach wygląda jak by kilka z tych przewodów robiło zwarcie. Być może masz jakieś zwarcie na przewodach od can i dlatego brak jest komunikacji praktycznie ze wszystkim. Posprawdzaj czy nie ma zwarć i sprawdź czy nie ma wody pod fotelem kierowcy zdejmij wykładzinę i zobaczy czy moduł nie pływa w wodzie przypadkiem
ganjaq Opublikowano 30 Października 2014 Autor Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) Niektóre przewody miały poprzerywaną izolację (z przodu) ale jak je zaizolowałem to nic to nie zmieniło, dalej nic nie działa.Tu pytanie, czy jak teoretycznie powinienem mieć 4 szyby w prądzie a mam 2 to może to powodować błędną prace modułu? Na tył w ogóle nie dochodzi prąd (np. głośniki). Gdzie wiązka "na tył" ma swój początek? Od modułu czy gdzieś łączą sie z tymi z przodu? Czy tylne wiązki są jakoś ze sobą połączone? Coś czytałem o słupku A i B ale nie kumam jak się łączą (w tej wiązce pod nogami kierowcy)? I czy na prace szyb i lusterek i centralnego zamka ma wpływ bezpiecznik termiczny? Może on padł? Edytowane 30 Października 2014 przez ganjaq
ganjaq Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Opublikowano 2 Listopada 2014 dogrzeb sie do modułu komfortu i zobacz czy niema w nim wody , objawy jakby juz był niezle zalany A moduł suchy...
steve69 Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 A próbowałeś wypiąć z powrotem tę kostkę w drzwiach pasażera (tę o której wspominasz w swoim pierwszym poście)? Jeśli po wypięciu wszystko się uspokoi, to znaczy, że elektryka w drzwiach pasażera robi jakieś zwarcie i system głupieje. Wtedy trzeba dojść który element bruździ. -- Pozdrawiam. Sławek
ganjaq Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Opublikowano 2 Listopada 2014 A próbowałeś wypiąć z powrotem tę kostkę w drzwiach pasażera (tę o której wspominasz w swoim pierwszym poście)? Jeśli po wypięciu wszystko się uspokoi, to znaczy, że elektryka w drzwiach pasażera robi jakieś zwarcie i system głupieje. Wtedy trzeba dojść który element bruździ. -- Pozdrawiam. Sławek Na wypiętej kostce ale nie z drzwi tylko z modułu szyb właśnie z prawej strony jeżdże już tydzień, uspokoiło się ale dalej nic nie działa, miga mi w drzwiach kierowcy cały czas dioda od centralnego, jak mam kluczyk w stacyjce "na raz" i światła w kabinie zrobie "na środek" to podświetlają mi się zegary w liczniku, jak mam na zero to gasną i światła i podświetlanie zegarów, dodam że mam światła w kabinie cały czas na "zero" bo "na środku" świecą się cały czas. Bez kluczyka w stacyjce światła w kabinie "na środku" nie podświetlają zegarów w liczniku
Robero321 Opublikowano 2 Listopada 2014 Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Tylko dobrze by było żeby wcześniej (przed montażem 2 MK) przejrzał dokładnie wszystkie łączenia drzwi czy nie ma zwarć lub urywanych przewodów w gumowych przelotkach Edytowane 2 Listopada 2014 przez Robero321
ganjaq Opublikowano 2 Listopada 2014 Autor Opublikowano 2 Listopada 2014 Mam mk z końcówką AS ale tylko dwie szyby w prądzie, niby obsługuje cztery a nie jak w przypadku innych dwie i cztery
ganjaq Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 (edytowane) Raz jeszcze spróbuje opisać do czego doszedłem, moduł komfortu możliwe że jest dobry bo vcds się z nim łączy. Z błędów powyżej zostały mi tylko "brak komunikacji z drzwiami, wszystkimi" jak vagiem sprawdzam w module komfortu bloki to na jednym z nich pokazuje mi cały czas "otwarte drzwi kierowcy" dlatego pewnie jak mam "lampkę na środku" to cały czas świeci i nie gaśnie. Ciekawostką jest, że na wagu pokazuje otwarte drzwi ale na liczniku nic oprócz klapy i maski się nie chce wyświetlać. Ps rozebrałem zamek w drzwiach i tam wszystko jest ok. więc komunikat otwarte drzwi (tylko w vagu na blokach mierzonych) nie ma nic wspólnego z zamkiem Gdzie swój początek mają kable które idą do drzwi przednich i tylnych? W module komfortu? Raz jeszcze spróbuje opisać do czego doszedłem, moduł komfortu możliwe że jest dobry bo vcds się z nim łączy. Z błędów powyżej zostały mi tylko "brak komunikacji z drzwiami, wszystkimi" jak vagiem sprawdzam w module komfortu bloki to na jednym z nich pokazuje mi cały czas "otwarte drzwi kierowcy" dlatego pewnie jak mam "lampkę na środku" to cały czas świeci i nie gaśnie. Ciekawostką jest, że na wagu pokazuje otwarte drzwi ale na liczniku nic oprócz klapy i maski się nie chce wyświetlać. Ps rozebrałem zamek w drzwiach i tam wszystko jest ok. więc komunikat otwarte drzwi (tylko w vagu na blokach mierzonych) nie ma nic wspólnego z zamkiem Gdzie swój początek mają kable które idą do drzwi przednich i tylnych? W module komfortu? Temat zamykam, zrobiłem prądy h.. wie dlaczego ale w kostkach w drzwiach (przejście z kabiny do drzwi) kable się nie zgadzały, były w miejscach w których nie było pinów albo jak już były w miejscach gdzie były piny to się kolorami nie zgadzały. Nie mam pojęcia dlaczego Edytowane 22 Listopada 2014 przez ganjaq
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się