Robacombak 0 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Witam panowie potrzebuje rady, mianowicie po zmianie oleju jak silnik sie rozgrzeje to wyskakuje mi kontrolka ciśnienia oleju i nie znika, jak wyłącze silnik i chwilkę poczekam to jest ok na następne 2 minuty i znowu pokazuje czerwona kontrolkę. Dodam ze stary olej był mocno zużyty po zmianie trochę kopcił i przestał po 5 minutach teraz nie kopci i nic mu nie dolega poza ta kontrolka, mój mechanik czyścił ten czujnik ale bez rezultatów. Koleś chce robić remont silnika albo nowy silnik mi tam wciskać, doradził by ktoś coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 jaki olej miales wczesniej a jaki wlales ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robacombak 0 Opublikowano 20 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) Dopiero kupiłem ale mam wlanego Mobila 5w30 Edytowane 20 Października 2014 przez Robacombak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) Zeby nie okazało się że w silniku krążyl "Moto Dr".... Teraz dostał nowego żadkiego oleju wyplukał się i mamy co mamy.jeśli mechanik nie wylał twojego oleju to bierz go do ekspertyzy na zawartośc czegoś uszczelniającego. Rzeczoznawca i sprzedającego do sądu-chyba ze kuiłes "ty" od niemca ktory płakal jak sprzedawal...-no to jesteś grubo w d*pie jeśli okaże się że to np.panewy. Jesli jesteście pewni ze to kont.ciś.oleju to na początek spr.bym cisnienie oleju manometrem.jeśli ciś.będzie prawidłowe to zamontował bym 2gi czujnik. Na filtrze oleju nie widać opiłków metalu? Edytowane 20 Października 2014 przez SotoM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robacombak 0 Opublikowano 20 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Filtr był mocno brudny ale opiłków żadnych nie zauważył ani mechanik ani ja, dodam ze pali sie ta czerwona franca jak silnik sie rozgrzeje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 jaki filtr wsadzil mechanior? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robacombak 0 Opublikowano 20 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Mann czy jakoś takoś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Kiedyś podobny temat kopalem w skodzie-identyczny problem.ludzie kupili auto z motoDr.po 2 miechach walki okazalo sie ze problemem byla zadra na głownej panewce 2go czopu walu korbowego - silnik to był .4 16v Pb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robacombak 0 Opublikowano 20 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Masakra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Dlatego podstawa do spr.jak wyżej napisalem. Chyba że coś się dzieje na dole z pompą oleju jej napęd czyli przeskakujący zabierak w walku,chyba zetmasz napęd łańcuchowy to mągą też być obrezane z zębów tryby i łancuch się prześalizguje-acz kolwiek nażekał byś na bujanie całą budą i szarpanie silnika bo wtedy przestawiają się walki wyrów.w stosunku do walu korbowego. Zacznijcie od podstawy -pomiar ciśnienia i sam czujnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 20 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2014 Na poczatek manometr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robacombak 0 Opublikowano 21 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 I tak zrobię choć brzmi to jak wyprawa na księżyc ale w środę mój mechanik wraca z polski z urlopu i będziemy działać. Muszę być przy tym żeby mi nie powiedział ze sprawdził wszystko i silnik trzeba zmieniać :/ bo tak łatwiej. Kurde pech jak cholera. Bede dawał znać ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Zmienić-jakie to piękne... A wiadomo na jaki się zmieni...? Nie tędy droga-taką decyzje można podjąć po weryfikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM 10 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Dlatego podstawa do spr.jak wyżej napisalem. Chyba że coś się dzieje na dole z pompą oleju jej napęd czyli przeskakujący zabierak w walku,chyba zetmasz napęd łańcuchowy to mągą też być obrezane z zębów tryby i łancuch się prześalizguje-acz kolwiek nażekał byś na bujanie całą budą i szarpanie silnika bo wtedy przestawiają się walki wyrów.w stosunku do walu korbowego. Zacznijcie od podstawy -pomiar ciśnienia i sam czujnik Jest napisane rok 2007(brak łańcucha) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAKI_73 0 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Kiedy kupiles auto ? Jak nie dawno mniej niz 6 miesiecy oddaj auto do ekspertyzy dadza papier i do wlasciciela ostaniego telefon albo wizyta I niech placi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUTURUM 10 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Olej,rozrząd,filtry robimy po zakupie samochodu - nie czekamy na kolejny wpis do książki serwisowej które w połowie są i tak podrabiane.. LAKI_73 - nic nie udowodnisz poprzedniemu właścicielowi!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 Dlatego podstawa do spr.jak wyżej napisalem. Chyba że coś się dzieje na dole z pompą oleju jej napęd czyli przeskakujący zabierak w walku,chyba zetmasz napęd łańcuchowy to mągą też być obrezane z zębów tryby i łancuch się prześalizguje-acz kolwiek nażekał byś na bujanie całą budą i szarpanie silnika bo wtedy przestawiają się walki wyrów.w stosunku do walu korbowego. Zacznijcie od podstawy -pomiar ciśnienia i sam czujnik Jest napisane rok 2007(brak łańcucha) Co z tego że 7r a skąd pewność że w tym śmigle siedzi ori motor... Zresztą okaże sie jak odezwie się własciciel B-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAKI_73 0 Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Jezeli to sie stalo zaraz po zakupie to udowodni wade ukryta w uk masz na to do 6-ciu miesiecy dlatego coraz wiecej sprzedajacych kupuje ubezpieczenie gdzie odpowiedzialnosc za takie sytuacje spada na ubezpieczyciela wiem bo przerabialem temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuebk 9 Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Polska to nie UK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAKI_73 0 Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Kolega chyba z uk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się