Niedwiadek18 Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Witam. Uporalwm sie wkoncu z przekladke uszkodzonego silnika;) oczywiście byłoby za pięknie gdyby wszystko było ok za pierwszym razem. Borykam sie z takimi problemami jak : -Dłużej trzeba kręcić by odpalil. - wskazówka temp. Leży i dopiero po dobrej długiej jeździe.... czasami dopiero po zgaszeniu i ponownym odpalenia zaczyna pokazywać temperaturę. -brak mocy- tzn jest na ulami sekund, czasami od 2,5tys obrotów do 3 i ginie, czasami wyrywa na sekunde i jakby dusilo i znowu na chwile powraca... ;/ - czasami stojąc na światłach sam zgasnie Sprawdzilem/ podmienilem: -Podmienilem oba czujniki temp ten na 4pinowa kostke i na 2 . Brak błędów w ecu - turbo pompuje - odpialem weżyk łączący n75 - WG i moc jakby delikatniej wzrosła ale zaczyna go dusić przy przyspieszaniu (chyba przeładowanie) - zawor dv- ubity-wumienic na oryginał z aso czy jakiegos bova?- czasami mam wrażenie podczas przyspieszania ze słyszę spalanie stylowe. Na postoju jak gazuje to nie słychać.... Tylko pod obciążeniem. Logi... Hm nigdy tego nie robilem... jestem na etapie czytania co i jak, ale jesli bedzie ktos tak uprzejmy i podpowie co dokladnie to bede wdzieczny.
KONiu3141 Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 Mam podobny problem (ten sam silnik) i tu pytanie do urzytkownika NIEWIADEK18 , jak zdjagnozowałeś że turbo pompuje (u mnie przy wciśniętym pedale gazu do około 3/4 tysięcy obrotów rura doprowadzająca powietrze do przepustnicy jest miękka wydaje mi się ale tylko wydaje że przy działającym turbo powinna być co najmniej twarda tak by było ją trudno ugiąć) , pytanko drugie jak zdjagnozowałeś działający DV?? Natomiast jeśli chodzi o wymiane DV ja brał bym orginał z aso AEB i tak szału jeśli o zabawe z mocą nie robi więc po co zmieniać coś co firmowo jest całkiem OK. Jeśli chodzi o logi to ponoc aeb szału nie robi i pod tym względem , mnustwo tego jest po forum sam nie wiem gdzie i komu wierzyć a i wydaje mi się że nie wszystko za pomocą kabelka i kompa się zrobi
Labiel Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Nie wiem jak w AEB ale w APU można sprawdzić ciśnienie doładowania. Hmy, ale nie pamiętam dobrze, chyba AEB nie miał czujnika ciśnienia. Ewentualnie po logach przepływki może coś dałoby radę stwierdzić.
Niedwiadek18 Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) Witajcie koledzy:) Generalnie czy turbo pompuje sprawdziłem dosc prowizorycznie..... scisłem mocno palcami waz przy przepustnicy i przegazowałem delikatnie było czuć ze puchnie. Dziś wywaliłem na chwile DV i od srony dolotu zaślepiłem szczelnie otwór po nim, a od strony wysykowiego cisnienia wpiąłem się manometrem przejechałem się kawałeczek i przy mocniejszych przyspieszeniach pokazywało ok 0,3 bara (tryb awaryjny?? ) nie wiem czy to dobrze wykonałem.. DV kupiłem nowy w aso- Koszt 150zł Koniu3141 DV można sprawdzic: wcisnąć od dołu tłoczek, zatkac górny króciec od podcisnienia... jesli tłoczek zostanie w pozycji wcisnietej a po puszczeniu króćca od podcisnienia opadnie na dół- DV prawidłowo upuszcza ciśnienie dodatkowo test na szczelność : dmuchasz w wejscie jeśli nie przepuszcza powietrza to ok. Zrobiłem logi... pierwsze w życiu mam nadzieje ze dobrze http://host1gb.net.pl/download.php?file=3e50a899b1cb24a84e5a57df2a194da6 http://host1gb.net.pl/download.php?file=6f56d726ecb893d10b4224f4627a2580 Edytowane 23 Października 2014 przez Niedwiadek18
Łukasz13 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Sprubuj logi wrzucic na vaglog.pl bedzie latwiej. :-)
Niedwiadek18 Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 Dzieki kolego za podpowiedz:) prosze o ocene. http://vaglog.pl/log_190683.html http://vaglog.pl/log_190682.html Hmmm. czy wskazania lambdy sa prawidłowe?
Labiel Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Przy wyższych obrotach jest ubogo. Niech wypowie się ktoś kto robił u siebie w 1,8T. Ja niestety nie mam logów z 1,8T, natomiast w 1,8 miałem na bogato do końca podczas przyśpieszania z pedałem gazu w podłodze.
Łukasz13 Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 No ubogo pod obciazeniem, masz lpg? To byl log na pb? Cisnienie paliwa bym sprawdzil.
Niedwiadek18 Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 Nie mam LPG. Logi były robione na PB 95 filtr stozkowy jesli to ma znaczenie. Właśnie tez mi sie wydaje ze cos z ciśnieniem paliwa... Bo po przekroczeniu na zaplon jest susza przy zdjetym wezu. Dłużej trzeba kręcić by odpalil i czasami zgasnie sam na światłach. Mam jeszcze 1,8 ADR w rodzinie czy moge podmienic na chwile pompy? Są podobne? Koledzy ! Odnośnie zaworku N75 po podaniu 12v cyka. Po zatkaniu wyjścia na gruszek i podaniu 1bara na wejście zaworek przepuszczają! Moze to powodować ten spadek mocy?
Łukasz13 Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Przy takim cisneniu kazde n75 bedzie przepuszczac, sprubuj podmienic pompe albo zmierz jakie cisnienie daje.
Niedwiadek18 Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 Ok. Jutro sprawdze cisnienie i podmienie pompy moze to cos zmieni. Czy te za niskie cisnienie moze powodować ze mam tylko 0,3 bara dopasowania? Czy błędnie podlaczylem manometr?
Labiel Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 Pompy raczej to samo. Jak nie podlejesz odpowiednia ilością pb to nie ma opcji aby byla moc.
Niedwiadek18 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 Nie mialem dzis dostepu do dawcy pompy wiec z nudow sprawdzilem szczelność dolotu ladujac w niego 1bar kompresorem- wszystko szczelne zaworek n75 działa. Martwi mnie tylko napięcie na wtyczce do n75 jest tam 6v na biegu jalowym. Tak powinno być? Sprawdzalem dzis cisnienie na listwie wtryskowej. Za regulatorem po odpalenia 3,2 Bar przy obrotach ok 6tys wzrasta do 3,5 Bar wszystko sprawdzane na biegu jalowym. Dodam jeszcze ze cisnienie pojawia sie dopiero po kręcenie ok 4sek rozrusznikiem(czyli po przekroczeniu zaplonu pompa nie odbija cisnienia) sam przekaznik cyka po przekroczeniu na zaplon
Labiel Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Nie wiem czy z tym "dobijaniem" to nie zależy od rocznika. Ja w ADR z 95 roku żadnego dobijania nie miałem. Po zmianie na 1,8T (bez ruszania instalacji pompy paliwa) "dobijanie" jest. Steruje tym więc chyba ECU.
Łukasz13 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Ciśnienie na jałowym za wiele nie mówi, trzeba sprawdzac podczas jazdy, jaki regulator tam siedzi 4 bar? zobacz co napisane na nim, jak 4 bar to na wolnych powinno byc ok 3,5 bar a po odpieciu wezyka podcisnieniowego 4.
Niedwiadek18 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 Ok sprawdze dzis pod obciążeniem jak wyglądają cisnienia i jaki jest regulator. Hmm z tym dobinaniem to dziwna sprawa.... Raczej fabryka by nie wypuściła takiego samochodu którego trzeba męczyć ok 6sek by odpalil? Po przekreceniu kluczyka przekaznik cyknie i cisza :/ w moim drugim samochodzie 1,8adr ten sam przekaznik tak samo robi cyk i slychac przez chwile pompe
Niedwiadek18 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 97r ale to passat a audi 96
Labiel Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 A no właśnie, różnie mogło być w różnych rocznikach.
Niedwiadek18 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 Dziwne. Podmienie pompy jak bede miał chwile i zobaczę. Wątpię by to audi wyjechało z fabryki i odpalalo po 6sekundach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się