Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza grupy 013 po regeneracji PD audi a4 b6


damian19886

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatni log jest po regeneracji a wszystkie inne przed i 1 na zimnym silniku http://vaglog.pl/log_190388.html

Moim zdaniem nie bylo regeneracji i 3 z 4 PD zostaly zamienione miejscami.

Edytowane przez damian19886
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób wszystkie logi i wrzuć na pewno ktoś oceni może problem tkwi gdzie indziej, choć pompki nie wyglądają na świeże to nie powinny być problemem.Teraz już nie buja i jest wszystko ok?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to że miałeś takie korekcje nie zawsze musi być winą pompowtrysków przykładowo problem w dodatnich korekcjach może leżeć po stronie:

- utraty kompresji skutkiem różnorodnych uszkodzeń głowicy lub jej uszczelki

- utraty kompresji poprzez elementy układu korbowo-tłokowego, szczególnie pierścieni tłokowych
- uszkodzenia wałka rozrządu

- no i oczywiście samych pompowtrysków ( przykładowo zacierająca się iglica rozpylacza )\

jeśli można wiedzieć ile kosztowała cię regeneracja?

Edytowane przez Lukasz_200616
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompowtryski dalem do regeneracji byl problem z 2 PD i widac na logu ze 2 PD sa w oplakanym stanie.Kompresja byla mierzona na sucho na kazdym 30 wiec silnik zdrowy co do walka bylem u 2 mechanikow nie stwierdzono jakiegos z uzytego walka.Mechanik ktory je zakladal nie wyregulowal ich powiedzial ze po przejechaniu od 1000 do 2000km przyjechac wyregulowac w tedy mialem na 1 cyl -1.90 a na 4 1.27 i na 3 cyl byl blad z zaplonem pojechalem do innego warsztatu oczywiscie bez tej reg nie jezdzilem bo balem sie ze cos moze ulec uszkodzeniu.Wyregulowano je i sa takie teraz wartosci silnik jak poprzednio nie chodzi rowno od czasu do czasu buja buda.Logi mam na forum przed regeneracja wiec nic nie powinno sie zmienic jedynie bipy na 3 cyl sie poprawily a reszta bez zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed regulacja wypadal na 3 biegu po regulacji juz nie ale PD beda jutro powtornie montowane bo byly z powrotem odsylane do firmy regeneracyjnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Firma Bzoma we Wroclawiu, a jakie mam koncowki to nie wiem.Dzis odebralem samochod sa korekcje sie poprawily ale na 1 i 2 wartosci sa nadal powyzej 1.Poprawa jest bo juz nie buja calym samochodem tak jak przedtem gdy osiagnal 90 st.Na weekend zrobie nowe logi i je wrzuce do analizy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem samoukiem tez mam spore problemy ze swoim silnikiem diesla....powiedz mi czy Twoj mechanik to pierwwzy lepszy czy jakis polecany ktory bankowo wiedzial jak wyregulowac pompowtryski..bo to jest bardzo wazne..mozliwe tez ze masz wsadzone inne koncowki niz oryginalne i musisz zmienic dawke paliwa w w sofcie w swoim aucie...korekcje sprawdzales na rozgrzanym do 90st silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie mam koncowki ale chyba takie jak byc powinny.Tak korekcje sprawdzalem na rozgrzanym silniku na 1 i 2 sa troche powyzej 1,20 na 3 i 4 sa w normie.Jak narazie nie mam zadnych problemow z silnikiem pali na dotyk i nie kopci.Mechanik z mojej miejscowosci ktorzy odsylaja turbiny,wtryski,PD do regeneracji a sami reszte montuja.Pompowtryski sa wyregulowane na 225 st.ale nie wiem czy w najblizszym czasie nie sprawdze 1 i 2 cyl czy sa w dobrej odleglosci ustawione.W przyszlym roku jak bede w PL to moze podjade do jakiejs firmy ktora tez zajmuje sie regeneracja by sprawdzili te pompki.Pompek bym nie ruszal tylko ze chce z chipowac samochod.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...