Cilek Opublikowano 17 Stycznia 2007 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Koszt wymiany wszystkich pasków: Contitech. (wielorowkowy, klima, wspomaganie, i jeszcze cos, nie pamietam) napinacz SFK z robocizną - 400 zł (duzo malo ?) W twoim silniku to pewnie standardowo, ale mi chlasnął pasek wielorowkowy właśnie od padniętego napinacza i : -napinacz p.wielorowkowego ~ 380zł -napinacz p.klimy ~ 150zł -oba paski ~ 70zł -robocizna ~200zł części ASO robota nie dużo czy mało - dla mnie bardzo dużo ale taniej tego się wymienić podobno nie da
wiki Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2007 :galy: toż prawie kompletną zawiechę za tą kasę by zrobił, jak dla mnie drogooo dobrze że mam poczciwe 1.6 ADP i u mnie koszt ok. 320 zł z robocizną
wiki Opublikowano 17 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2007 http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=5242 najprawdopodobniej albo napewno koła prowadzące ten pasek nie sa w płaszczyźnie, poczytaj link tam jest to pięknie wyjaśnione :one:
dark79 Opublikowano 17 Stycznia 2007 Opublikowano 17 Stycznia 2007 u mnie w autku padł tez pasek, żonka pojechała na zakupy, miała mnie potem odebrac z pracy, patrze auto na parkingu pod firmą, wsiadam a żona mówi ze coś nie tak, kontrolka sie pali od ladowania no i kierownica ciężko chodzi, odpalam auto i tu zonk, brak wspomagania i ładowania, podnosze maske patrze roczny pasek rozerwany, pytam sie jej kiedy to się stało, mówi ze nie wie dokładnie ale jak ruszala ze świateł koło sklepu to cos sie zadymiło i wtedy zaczął dziwnie chodzić, najlepsze jest to ze przejechała tak 15km, oczywiście bez chłodzenia , wstępna diagnoza padła na łożyska przy wisko do się blokowało i były slady ładnego palenia sie paska na rolce, no to rozebrałem wisko i sie okazało ze z trzech śrub trzymających rolke na walku od wiska dwie były urwane, no to po małej reanimacji złożyłem wszystko do kupy, nowy pasek kupiłem, nastapił moment założenia paska i tu zonk, napinacz paska ani nie drgnie, oj bardzo sie zdziwiłem, wymontowałem napinacz a, ze była to sobota wieczór a na poniedziełk potrzebowałem auto, zabralem sie do reanimacji napinacza, ogólnie poprostu sie zatarl w środku, troche czyszczenia i smarowaina w środku i śmiga jak nowy, ale roboty żeby go złożyc jest troche, koszt to tylko pasek i kilka Żubrów
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się