Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Woda na progu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czyli chcecie mi powiedzieć że wystarczy zacisnac opaskę zaciskowa na uszczelke i mocno ją ściągnąć i będzie po problemie.tak?

Edytowane przez magicman
Opublikowano

Dokładnie, ostatnio mało jeździłem albo wieczorami to na fotce byś nic nie widział, dzisiaj postaram się zrobić :wink:

Opublikowano

Oki czekam

Opublikowano

Oki czekam

Tak jak pisałem, wielkiej ideologi w tym nie ma... Ważne, że robotę robi :D

wc9utg78.jpg

Opublikowano (edytowane)

3 przeszly bez problemu a 1 wchodzi w srodek boczku... No nic trzeba bedzie sciagac :)

Edit: jednak udało się bez ściągania.

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez lopez00073
Opublikowano

U mnie koledzy to samo w prawych tylnych drzwiach. Auto z samego końca 2004r

Taka trytka na dłuższą metę zniszczy nam uszczelkę. Zwłaszcza zimą. 

Audi daje coraz to lepsze popisy z jakością.

Zwłaszcza blachy w b6 i b7. Istny Upel das auto.

Opublikowano

Czy zniszczy... Myślę, że jeśli zabezpieczymy je silikonem na zimę(co zmniejszy prawdopodobieństwo przymarzania) to uszczelki dłużej posłużą. Z blachami to tak... według mnie rdza w 14 letnim aucie jest w miarę akceptowalna. Porównaj nowe Mazdy które po 5 latach mogą mieć już wysyp rdzy. Moje auto jest z 2003 roku i ja rdzy nie zauważyłem. Jedynie pojawia się nalot(ale tylko to)w miejscach gdzie są odpryski od kamieni itp. Jednakże nie robię tego ze względu na to, że nie chce słuchać, że auto jest bite :)

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
22 godziny temu, lopez00073 napisał:

Czy zniszczy... Myślę, że jeśli zabezpieczymy je silikonem na zimę(co zmniejszy prawdopodobieństwo przymarzania) to uszczelki dłużej posłużą. Z blachami to tak... według mnie rdza w 14 letnim aucie jest w miarę akceptowalna. Porównaj nowe Mazdy które po 5 latach mogą mieć już wysyp rdzy. Moje auto jest z 2003 roku i ja rdzy nie zauważyłem. Jedynie pojawia się nalot(ale tylko to)w miejscach gdzie są odpryski od kamieni itp. Jednakże nie robię tego ze względu na to, że nie chce słuchać, że auto jest bite :)

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
 

 

Zajrzyj tam, gdzie nie widać... :-)

Opublikowano
Dnia 5.03.2016 o 23:49, 3r4 napisał:

Tak jak pisałem, wielkiej ideologi w tym nie ma... Ważne, że robotę robi :D

wc9utg78.jpg

Głowki od trytek mogłeś schować pod boczek zeby się nie odbijalo i nie cieło uszczelki przy progu. Wystarczy  delikatnie odchylić pod spodem. Moim zdaniem za mocno ściśnięta ta uszczelka. Zimą może popękać. 

Opublikowano
Dnia 5.03.2016 o 23:49, 3r4 napisał:

Tak jak pisałem, wielkiej ideologi w tym nie ma... Ważne, że robotę robi :D

wc9utg78.jpg

 

41 minut temu, azure napisał:

 

Zajrzyj tam, gdzie nie widać... :-)

Niech lepiej nie zagląda.

Opublikowano

Aż zerknę dzisiaj z ciekawości :) ewentualnie pochowam główki. Starałem się w miare rozsądnie ściskać, zobaczymy jak to wygląda po roku :)

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ja u siebie odchylilem boczek drzwi i pod nim umieściłem główkę trytki. Jedna opaska mała czarna delikatnie zaciśnięta robi robotę. 

Opublikowano

Żeby założyć opaskę trzeba zrobić dziurę w uszczelce w jej górnej części?

Opublikowano

z tego co pamiętam to bez problemu się przepychało dookoła. Jak włożysz jedną stroną i popchniesz to wyjdzie drugą stroną :) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...