przem88 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 przed logami usunalem bład 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded lpg http://vaglog.pl/log_190479.html http://vaglog.pl/log_190478.html pb http://vaglog.pl/log_190480.html http://vaglog.pl/log_190481.html wczesniej wyskoczyl blad dotyczacy n75 ale ko usunalem i narazie sie nie pojawia, przewazn przy ok 2800obrotow czuc delitkante szarpniecie ale nie zawsze i czasem auto muli. co moze być przyczyna.
Dev Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 masz przeładowanie widac na logach i moze miec to zwiazek z N75
przem88 Opublikowano 22 Października 2014 Autor Opublikowano 22 Października 2014 tyle to i ja wiem:) ale wymienie n75 i dalej bedzie to samo? a jakby calkiem byl wlasniety n75 to ciagle by tak bylo... ps. pozdro dla mechanikow ktorzy mówili ze turbina mi sie konczy
Dev Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 (edytowane) tyle to i ja wiem:) ale wymienie n75 i dalej bedzie to samo? a jakby calkiem byl wlasniety n75 to ciagle by tak bylo... ps. pozdro dla mechanikow ktorzy mówili ze turbina mi sie konczy Bo sie zacina Edytowane 22 Października 2014 przez Dev
przem88 Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 nie sa bo ...nie są nie no już mniej wiecej wiem co trzeba sprawdzic. w razie gdybym porblemu nie rozwiazal bede sie radził
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się