bediks Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 witam, dzisiaj po powrocie z trasy taki zonk, juz na osttaniej prostej do domu czułem lekie szarpanie podczas jazdy parkuje pod domem i zdechł i nie chce odpalic, dusi sie, chechla ale nic podczas krecenia popmpuje pedałem gazu i odpala i wkrecam go na obroty normalnie chodzi ale puszcze gaz to od razu falowanie i telepanie dusi sie troche i zdycha podczas krecenia bez wcisnienietego pedalu nie odpali wcisne gaz do dechy przekrece zaplon i odpala vag zadnych bledów nie pluje obstawiam pompe paliwa, wyciagam bezpiecznik od pompy , cały, nie zjarany, i to samo co wyzej opisane, dziwne ze zadnej róznicy poniezej zaraz filmik wstawie jak to wszystko wyglada a moze przepustnica? podczas trzymania na obrotach tak 2/3 tys równo jak trzymma i to i tak czuje ze delikatnie faluje
jacek70 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Cudów nie ma przy takich objawach błędy muszą być. Co by Ci doradzić .Sprawdź ciśnienie jakie daje pompa,przepustnicę,sondę.
bediks Opublikowano 22 Października 2014 Autor Opublikowano 22 Października 2014 no wlasnie błedów brak co ciekawe po wyjeciu bezp od pompy nie ma róznicy jak sprawdzic cisnienie na pompie??
jacek70 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Jak niema różnicy . Jak wyciągniesz bezp. od pompy to pompa nie pracuje ,a auto nie pali. Sprawdź napięcie na kostce pompy i zobacz czy chodzi.
bediks Opublikowano 22 Października 2014 Autor Opublikowano 22 Października 2014 No normalnie wyciągam bezpiecznik 28 i to samo odpalam jak po pompuje pedalem trochę Sprawdzę przy okazji jak będę wyciągał pompę i podepnę ja na krótko do aku
jacek70 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 A jak włączysz zapłon to pompkę słychać ? Bo powinno.
bediks Opublikowano 22 Października 2014 Autor Opublikowano 22 Października 2014 Wróć jednak jak wyjdę bezpiecznik to nie pali to tylko resztki paliwa Raz słychać raz Nie słychać ale podawać musi skoro po dodaniu gazu reaguje ale jak wyjąłem ten bezpiecznik to udusił się tak samo jak się dusi normalnie teraz czyli obstawiam pompę W piątek ja wyjmę i pod lacze bezpośrednio pod aku i zobaczę co się stanie A czy walnięty regulator ciśnienia paliwa dawałby takie objawy?
jacek70 Opublikowano 22 Października 2014 Opublikowano 22 Października 2014 Padnięty regulator ciśnienia , możliwe . Dlatego sprawdź ciśnienie jakie masz na listwie.
bediks Opublikowano 22 Października 2014 Autor Opublikowano 22 Października 2014 Pytanie jak to sprawdzić i rozróżnić co nie działa
ayew Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 U mnie było coś podobnego, gasł bez gazu po rozgrzaniu jakoś trzymał. Powód - przerwany wąż od odmy.
bediks Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 Tu filmik jest po powrocie z trasy czy zimny czy ciepły to samo w sumie dzisiaj rano odpaliłem to ja wolnych trzymał lepiej bo dostawał więcej paliwa Odma nowa z aso może 2 lata ma zresztą jak mialem ja dosłownie w strzępach to nic się nie działo dalej obstawiam pompę Czytałem też i jakimś przekaźniku co steruje pompa i wytryskami orientuje się ktoś?
jacek70 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Przekaźnik pompy paliwa jest na płycie przekaźników poz.6. W książce Sam Naprawiam str.96-98 masz podane jak sprawdzać układ paliwowy.
bediks Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 Oki jutro będę patrzał Jako ze pisze teraz z telefonu i jestem w pracy na nocy masz gdzieś nr tego przekaźnika?
jacek70 Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Nie pamiętam numeru ,ale jest tam tylko sześć przekaźników w rzędzie i ten od pompki jest ostatni , szósty.
bediks Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 jak sie przekonałem juz wiele razy oczywiscie w moim aucie jest inaczej jak pisze w ksiazce oczywiscie nie mam przekazników w rzedzie 6 a chyba 5 tylko i ten od paliwa jest 4 od lewej i ma nr 372, zaraz po nim jest tylko 377 od wycieraczek k**wa ja mam nawet bezpiecznik na pozycji 43 który wg schematu z b5 powinien byc pusty , ba, na oslonie bezpiecznikow jest ze ma byc pusty a ja mam, wg schematu z b6 jest tam sterowanie silnikiem i jak go wyciagne to nie odpala a komp pokazuje blad sterowania silnikiem i wez tu badz madry ale wracajac do tematu kupa roboty z tym sprawdzaniem pompy i jej cisnienia , podlaczanie wylacznika i inne pieroly a pogoda nie ułatwia
SotoM Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Sprawdzałes ustawienie rozrządu? Podnies np lewy przód auta tak abyś kołem mogł obracać,wrzóć 5bieg i kręć kołem jezdnym wtedy silnik będzie sie obracał i ust.na znaki.
bediks Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) Dobra pewnie ustawienie znaków trzeba widzieć pytanie jako ze nigdy się rozrzadem nie interesowałem to na co mam patrzeć jakieś foto ?Jakby mi się przestawił to błędu by nie szarpał odnośnie np położenia walka rozrządu ? I 3 dni wcześniej przez chwilę w trakcie jazdy poszrpywal mi , wydawało mi się wtedy ze po czymś przejechałem a to był już pierwszy objaw usterki dalej chvjnia wiec tak , pompa paliwa zmieniona, regulator cisnienia zmieniony przekaznik pompy zmieniony efektu brak sotom powiedz jak patrzec na znaki bo nie wiem jak bede mial chwile to wyjme przepustnice , czyscilem ja z 2-3 lata temu, moze jebie mi olej w dolot i jest za***ana i zobacze w jakim jest polozeniu klapka na jalowym na zimnym go odpalilem jakos i chodzil na podwyzszonych obrotach jak to na zimnym ok 1100 ale trzeslo silnikiem troche i poki te obroty sie trzymaly to chodzil ale jak tylko silnik chcial zejsc z obrotów na 900 to od razu sie dławi i piz*a z boczkiem i gasnie, na odpietej przepustnicy nic nie odpala wogóle no nie mam pomysłów, przy okazji wymienie tez filtr paliwa , i teraz tak jak wykrece swiece to porobie ich foty i wstawie tez bo ja z wygladu ich nic nie wywnioskuje, kable WN jak sie sprawdza? w ciemnosci rozpyla wode jakby aerozolem i jak piz*owate to iskry skacza ? jak nie to ok? ide zaraz sprawdzic czy jakis bład wyplulo choc nie spodziewam sie nic, bezpiecznik od prze[ustnicy który to?? Edytowane 29 Października 2014 przez bediks
SotoM Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 A egr to ty tam masz? Na obudowie rozrządu musi być znaczek-kresja/strzałja i ona musi sie pokryć z nacieciem na kole pasowym walu i na kole zębatym wałka rozrządu jest znaczek ktory musi się pokryć z nacięciem na pokiywie zaworow...-k**wa juz nie pamiętam-dawno beny nie robiłem. Ale mam schemat do silnika adr 1.8. Tez masz motor 20v?
bediks Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 8 v słuchaj zaciekawiles mnie tym egr bo zanim cyrki sie zaczely dziac przez dluzszy czas mialem bledy egr , zmienialem go z rok temu moze pozniej , ale kiedys mialem blad jego na stale , nie chcial sie skasowac , zmienilem oczywiscie na uzywke i bylo git, i na pare dni przed curkami zaczela mi sie zapalac MIL z bledem egr nie pamietam nr , i kasowałem go , nie pokazywał sie od razu tylko wracal po jakims czas, k**wa czemu go nie zapisalem wrrrrr... i teraz tak bylem wlasnie w aucie 2 bledy tylko byly, 17952 i 17580 ale to od przepustnicy bo próbowałem go odpalac z wyjetke wtyczka od przepustnicy , teraz jak na zimnym go udalo mi sie odpalic to chodzi na 1100 obrotów ale czuc trzesiawke i dudnienie w wydechu, czyzby zjebany egr?? a i bledy od katalizatora byly rozwnoczesnie z tym egr da sie zobaczyc te znaki bez sciagania przodu?? 17851 i 17811 takie bledy byly egr przed cyrkami okazalo sie ze mam zdjecie ich
SotoM Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Nie....przodu nie ruszasz. Latarka tylko aby znak na kole pasowym dojżeć i jedynie gorna oslonę zdejmij na rozrzadzie i bedziesz miał naciecie na zębatce i oslonie lub na pokrywie. Ja bym egr sprawdzil...a najlepiej zaślepił go.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się