bediks Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 dobra sprawdze te znaki sobie w poniedzialek tylko jak sprawdzic egr czy dziala jak nalezy?? zaslepic co bo egr u mnie wyglada tak https://www.google.pl/search?q=06A131501&client=firefox-a&hs=Lfa&rls=org.mozilla:pl:official&channel=sb&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Uz5RVLeNONPWate0gtgC&ved=0CAkQ_AUoAg#imgdii=_ to wlasnie wymienalem bo ten sam blad mialem co teraz jest jeszcze przy nim jakis grzybek wiec co dokladnie zaslepic ?
rafi a4 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Jak sprawdzałeś pompke paliwa? W 1.6 pompka paliwa podaje paliwo w momencie rozruchu, a nie po przekręceniu zapłonu /bynajmniej ja tak mam w ADP/. Filtr paliwa, powietrza? -kiedy wymieniałeś?
bediks Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) powietrza na wiosne, paliwa nie dalej jak ok 10-15 tys temu nie no moze z 30 tys, gubie sie juz ale jak juz kiedys pisalem, jak wymienialem go to mialem jeszcze orginalny z 2000 r , filtr po ponad 200 tys dalej byl niby ok, ale profi go wymienie w pon , swiece max 5 tys temu , kable wogóle czyli conajmniej 80 tys nie ruszane pompy nie sprawadzalem, poprostu wlozylem druga, nie wiem czy powinno tak byc ale siedzialem za kierownica kiedy odpalilem auto, kanapa lezala, a dekiel dostepu do dekla od baku odkrecony i slyszalem wyraznie jak pompka paliwa pracuje tzn chyba pracuje bo takie jakby ciche wycie czy bzyczenie, nie wiem jak pownna slychac normalnie Edytowane 29 Października 2014 przez bediks
rafi a4 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Ja również słyszałem, że pompka podaje paliwo, ale tylko mi się tak wydawało /pompka się zacinała czasem podawała czasem nie/. Odkręć wężyki, poproś kogoś o pomoc, żeby próbował odpalić auto, a Ty obserwuj czy podaje paliwo czy nie /tylko podłóż sobie jakieś czyściwo, żeby nie śmierdziało Ci póżniej oktanami w bagażniku.
SotoM Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Odrysuj sobie tą uszczelke pod egrem na jakiejś blaszce i zrob tylko otwory na śruby, Przewód podciśnienia do serwa sprawdzaleś pod wzgledem szczelności? Moźe kwestia wymycia przepustnicy i jej adaptacji... Co do pompy paliwa- w momencie włączenia zaplomu pompa musi się zalaczyć w celu zbudowania ciśnienia -ona caly czas w benzyniaku musi pracować
bediks Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 Bede wyciągał przepustnice to sprawdzę dokładnie dolot i wszystkie wężyki . Ezektor nowy z ASo jak cos Sprawdzę tez odme moze sie zatkało Co da zaslepinienie egr ? Bo ni znam zasady jego działania
SotoM Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 Poczytaj. http://www.autocentrum.pl/technika/silnik-na-dopalaczach-czyli-dzialanie-i-najczestsze-usterki-systemow-egr/
bediks Opublikowano 30 Października 2014 Autor Opublikowano 30 Października 2014 Mozna spróbować ale zastanawia mnie czy ma on jakis wpływ na rozruch silnika zebym az nie mogl odpalić
neoxpl Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) Wyciagnac wtryskiwacze to tylko 2 sroby i zobaczyc jak podaje paliwo wtedy bedzie mozna wyeliminowac uklad paliwowy. W silniku 1.6 ADP tez jest ten ezektor? Edytowane 30 Października 2014 przez neoxpl 1
KoSiaK8891 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 kolego bediks a przepływka ? sprawdzałeś na vagu ?
bediks Opublikowano 31 Października 2014 Autor Opublikowano 31 Października 2014 To tez mi wczoraj przyszło do głowy i tez bede ja sprawdzał wszystko w poniedziałek
KoSiaK8891 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 jak możesz przełóż od kogoś kto ma sprawną i będzie wiadome
bediks Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Opublikowano 3 Listopada 2014 O k**wa panie taka przepływke jak mam to watpie zebym znalazł kogos w okolicy bo jak zwykle w tym silniku mało co części jak u innych Zobacze ile pokaze na jałowym gram, mam tez z LM spray do czyszczenia przepływek, zobacze jak odpali na odpietej i czy te druciki pomiarowe nie sa uszkodzone wiec tak rorzad ustawiony idealnie na znakach jest wyjalem przepustnice , olej w dolocie co to znaczy?? juz wiem skad te ubytki po zlozeniu brak poprawy ale jedno wazne ale na wolnych obrotach przeplywka pokazuje od 5,5 do 7,5 gram/s z tego co pamietam to chyba powinno duzo mniej i zawsze pokazywala ile 2,5 czy max 4 ?? juz nie pamietam ale nie srednio 6 jakby za duzo przeplywka pokazywala powietrza jaki to teoretycznie dawac efekt taki jak u mnie?? zaywazylem ze strasznie pierdzi wydech jak na wolnych stoi i tak go rzuca nawet dzisiaj delikatnie na bialo pierdzi i duzo wody z wydechu wylatuje co to znaczy?? na vagu dalej bledów brak a moze zapchany kat?? a i jak postoi noc i jezst zimny to odpala od razu ale nim rzuca ale odpala od razu , drugie odpalenie juz musze krecic i chechlac a i jak sprawdzic sondy?? jesli sie potweirdzi ze powinno pokazywac te 2,5 grama czekam az ktos mi podesle od siebie wskazania z vaga to zamówie przepływke na alledrogo, podmienie zosbacze jak nie to to odesle mam na to 10 dni ot fortel tak sie zastanawaiam nad tym egr, w czwartek sobie go zaslepie , bo tak mysle sobie tam jest jakis zawór tak, jesli jest zaciety w pozycji otwartej to wali caly czas spaliny do przepustnicy tak i wtedy jest za duzo powietrza w mieszance jak gdyby tak ?? ale czemu ta przepływka tyle pokazuje?? znalazlem cos takiego o egr http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&cad=rja&uact=8&ved=0CDEQFjAB&url=http%3A%2F%2Fwww.inter-team.com.pl%2Fdo-pobrania%3Ffile%3Dfiles%2FDo%2520pobrania%2FInformacje%2520montazowe%2FPIERBURG_Informacja%2520montazowa_Wyszukiwanie%2520bledow%2520w%2520systemie%2520recyrkulacji%2520spalin.pdf&ei=BJ5XVKbNDcfbaLemgugJ&usg=AFQjCNHFrsVEv0XNidu0PS6QXBjIR3rl4w&bvm=bv.78677474,d.d2s czyli jak mi wali olej w dolot to mogl sie egr zaciac jest otwarty i dlatego takie objawy? pisze tez tam o zbyt wysokim przeplywie w maf spowodowane otwarciem egr hmmmmm nie wiem co o tym myslec a przepustnica tak naprawde byla czysta od strony dolotu a od strony kolektora czyli od strony gdzie dochodzi rurka recyrkulacji spalin upierdolona co swiadczy ze egr wali sadza jak pojebany , nie no wszystkie znaki teraz na zniebie mowia ze egr jest non stop otwarty a podcisnienie serwa chyba ok jak pisales wczesniej bo jak sciagalem ezektor to syczalo jak pojebane wiec podcisnienie ok http://postimg.org/image/edzbev99p/ gdzie zaslepic, jakiej grubowsci blacha, z puszki za cienka bedzie?? dalej zaglebiajac sie w temat egr w tym dokumencie co wkleilem napisane jest ze spaliny idac w przepustnice bardzo zubożaja mieszanke w tlen wiec bez otwarcia przepustnicy nie chce zapalic a kiedy ja otworze zapala jako tako dostajac tlenu wiec teoria coraz sluszniejsza jesli chodzi o non stop otwarcie egru
SotoM Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 kub najtańszą szpachelke w budowlanym i z tego wystrugaj zaslepkę na zasadzie uszczelki nr 70. tylko zrób same otwory aby sruby przeszły nie rób kanałów przelotowych...
bediks Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 Wyjąłem egr i dmuchnalem no i otwarty na max wiec jestem dobrej mysli i wlasnie strugam zaślepke Dzieki sotom masz piwo za trafna diagnozę , szpachelka załatwiła problem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się