wiwixxx Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) Witam. Autko posiadam już ponad 2 miesiące. Na początku wymieniłem wszystkie oleje, płyny, filtry i zawieszenie z przodu. (wszystkie wahacze) Zrobiłem około 2000km. Nic nie ubywa, nic nie cieknie. Audi A4 kombi 1,9TD 90KM 1997r Zauważyłem 2 problemy. Pierwszy problem pojawia się kiedy dość szybko chce się rozpędzić. Na 2 i 3 biegu kiedy szybko się rozpędzam to zaczyna mi drgać auto. Wydaje mi się że przód pasażera. Kiedy rozpędzam się wolniej problemu nie ma. Przy wyższych predkościach 140-160 problemu nie ma. Przy predkosciach 80-100 tak samo. Jest ok. Drgania nie występują zawsze. Nieraz jest tak że jak się rozpędzam to jest wszystko tak jak być powinno. (przynajmniej tak mi się wydaje) Ale nieraz przód drga. Tak jakby lekko wężykował. Drugi problem to delikatne popiskiwanie przy skręcie w prawo. Podczas jazdy wszystko jest ok, ale gdy np leciutko skręcam w prawo, słychać lekkie pipiskiwanie z prawej strony. Tak jakby z tego przodu który mam wrażenie drga. To na pewno nie jest pasek czy pompa. Nie jest to głośne. Ale gdy mam otwarte okno to słyszę to. Skręt w lewo jest ok. Czy oba te problemy mogą mieć jedną przyczynę? Wiem że wstyd się przyznać, ale nie zrobiłem jeszcze geometrii po wymianie wahaczy i nie wyważałem kół. Opony są dość stare (ok 10lat) ale bieżnik jest jeszcze dobry. Od czego zacząć? Jeżeli potrzebny jest dobry mechanik to może znacie dobry warsztat w Bydgoszczy lub okolicy? Pozdrawiam Edytowane 24 Października 2014 przez wiwixxx
tommm Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 tak jak wpomniałeś wczesniej najpierw zrób zbieżność, przy przespieszeniu przod auta idzie lekko w górę, co może zmienić ustawienie koła, tym bardziej jak nie ma tej własnie zbieżności, po jak masz możliwość zamień na godzine lub 2 koła od kolegi z podobnego auta, trzeba eliminować wszystko zaczynając od najprostszych rzeczy:)
wiwixxx Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 Tak zrobię. Dodam tylko że przed wymianą przedniego zawieszenia było tak samo. (drgania) Zastanawia mnie jeszcze co oznacza to popiskiwanie przy skręcaniu w prawo? Jedno z drugim nie ma nic wspólnego?
tommm Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 a może masz luz na przegubie wewnętrznym, który powoduje drgania?? dziwna sytuacja, a poduszki silnika sprawdzone?
wiwixxx Opublikowano 9 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2014 Po założeniu nowych opon, wyważeniu i zbieżności jest lepiej. Ale drgania nieraz występują. Tak samo jak pisk przy skręcaniu w prawo. Nie mam pomysłu, więc na siłę nie będę szukał problemu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się