audithebest Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Witam, brdzo prosze o pomoc w ocenie pompotrysków w mojej audi 1,9awx. Otóż, objawy których nie udało się zniwelować wymianą dwumasy są dalej czyli trzęsie i postanowiłem dodać STP. Przed dolaniem logi 013 wyglądały tak 1. 1,7 2. -0,9 3. -0,35 4. -0,45 Po dolniu i przejechaniu 5 tys. km są takie: 1. 1,4 2. -1,3 3. -0,1 4. -0,0 Proszę o jakieś wnioski co trzeba dalej zrobić bo już troche głupi jestem.
piotrsob1 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) Po wartościach korekcji widać że problem jest na pierwszym garku, ale po tym co napisałeś nikt Ci nie powie że jest to wina pompowrtyskiwacza, równie dobrze może być problem z kompresją na pierwszym cylindrze. Żeby dalej zawęzić co jest przyczyną to albo zamienić pompki pierwszą i drugą miejscami i zobaczyć czy wysoka korekcja poszła za pompowtryskiem z pierwszego cylindra, albo zmierzyć kompresję na garkach Chyba że masz w zapasie pewny pompowtrysk, to zakładaj go na pierwszy i zobacz jak wtedy wygląda praca motorówki Edytowane 26 Października 2014 przez piotrsob1
audithebest Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 wiem... ale kolego porównując logi jest lepiej czy nie?
daniels Opublikowano 30 Października 2014 Opublikowano 30 Października 2014 jest lepiej ,im bliżej zera tym lepiej,co prawda na 2 garze ci wzrosło
milio86 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Opublikowano 18 Stycznia 2015 a jak mozna dołącze sie bo ciekawi mnie czy wartości wszystkich pompek muszą być zbliżone do siebie bliżej zera choć nie przekraczają -2.8 do +2.8 mg/H ? ja np. mam tak że na 1 i 2 sa wieksze wskazania 1 (-0.66) 2(+0.56) 3(+0.07) 4(-0.02)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się