Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompowtryski - proszę o ocenę


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, brdzo prosze o pomoc w ocenie pompotrysków w mojej audi 1,9awx.

Otóż, objawy których nie udało się zniwelować wymianą dwumasy są dalej czyli trzęsie i postanowiłem dodać STP.

Przed dolaniem logi 013 wyglądały tak

1. 1,7 2. -0,9 3. -0,35 4. -0,45

Po dolniu i przejechaniu 5 tys. km są takie:

1. 1,4 2. -1,3 3. -0,1 4. -0,0

Proszę o jakieś wnioski co trzeba dalej zrobić bo już troche głupi jestem.

Opublikowano (edytowane)

Po wartościach korekcji widać że problem jest na pierwszym garku, ale po tym co napisałeś nikt Ci nie powie że jest to wina pompowrtyskiwacza, równie dobrze może być problem z kompresją na pierwszym cylindrze.

Żeby dalej zawęzić co jest przyczyną to albo zamienić pompki pierwszą i drugą miejscami i zobaczyć czy wysoka korekcja poszła za pompowtryskiem z pierwszego cylindra, albo zmierzyć kompresję na garkach :decayed:

Chyba że masz w zapasie pewny pompowtrysk, to zakładaj go na pierwszy i zobacz jak wtedy wygląda praca motorówki :)

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

jest lepiej ,im bliżej zera tym lepiej,co prawda na 2 garze ci wzrosło

Opublikowano

a jak mozna dołącze sie bo ciekawi mnie czy wartości wszystkich pompek muszą być zbliżone do siebie bliżej zera choć nie przekraczają -2.8 do +2.8 mg/H ? ja np. mam tak że na 1 i 2 sa wieksze wskazania

1 (-0.66) 2(+0.56) 3(+0.07) 4(-0.02)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...