Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Błąd kolektora ssącego P201500


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja jestem po operacji wyłączenia tych klap w pozycji oczywiście otwartej, żadnej różnicy nie czuję na plus ani na minus jeśli chodzi o np. przyspieszanie. Błąd był czujnika położenia tzw. sporadycznie występujący, czyli pewnie wina leżała po stronie tego luzu co opisał kolega LONGO i ZBIGOR, dodam że przebieg mam 245232 tys. km.

Edytowane przez Kodzak33
Opublikowano

Kolego ile płaciłeś za przyjemność wyłączenia ??

Wiecie gdzie można najtaniej kupić nowy kolektor (03L 129 711 AG) ?

Myślał z Was ktoś o kupieniu używki ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano (edytowane)

Zapłaciłem 200zł, polecam auto chodzi tak samo jak przed wyłączeniem, a o problemie zapominamy.

coś takiego znalazłem, ciekawe.
Gościu fajne ma filmiki jak np. zdemontować kolektor ssący czy egr.
http://www.dieselgeek.com/03L129711AG_s/1901.htm na swojej stronie ma na sprzedaż ten "wspornik" do kolektorów. Ogólnie warto wejść na jego stronę ciekawe ma rozwiązania. Edytowane przez Kodzak33
Opublikowano

witam mam ten sam problem padł mi silniczek klap.
Nowy już kupiony w sobotę mam wymianę, teraz pytanie czy mogę jeździć bez silniczka przez 5 dni?

Opublikowano

Możesz, check się będzie palił a auto chodzi normalnie nie jest w trybie awaryjnym.

Opublikowano (edytowane)

Wczoraj naprawiałam kolektor w swojej b8 CAGA. Miałem ten sam błąd co na początku posta i zapalona kontrolkę silnika na desce. Wszędzie w warsztatach mówili o wymianie kolektura na nowy (min.1700 brutto z robocizna) lub o wycinaniu klap i wyłączeniem ich w kompie (tu ceny były rożne). Pojechałem do jednego z warsztatów w Pruszczu Gdańskim i ku mojemu zaskoczeniu naprawili mi to. Obyło sie bez wycinania i wymiany na nowy. Gwarantują ze usterka nie wróci (daja gwarancje) Całość naprawy zajęła max godzinę m. Taka przyjemność kosztowała mnie 500 zł, dużo patrząc na czas jaki im to zajęło, ale zawsze to taniej niż wymiana na nowy.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez delll
Opublikowano

Silniczek wymieniony,dziala:( a po 120km zapala sie znowy check engine(prawdopodobnoe przepustnica:(

Mozesz napisac cos dokladnie naprawili i czy bala przepustnica zesputa?

Opublikowano

Panowie możecie dokładnie opisać co to za błędy?

P2009 i P2010

przeróbka nastawnika jaką zrobił kolega z forum pomoże?

http://zapodaj.net/ba2e1fc1d6dff.jpg.html

czy usunąć to programowo?

2 Faults Found:

5346 - Intake Manifold Flap; Bank 1

P2009 00 [175] - Short to Ground

MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 10

Mileage: 251598 km

Date: 2016.01.23

Time: 11:26:29

5347 - Intake Manifold Flap; Bank 1

P2010 00 [036] - Short to Plus

Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 251925 km

Date: 2016.01.23

Time: 18:24:17

Opublikowano

Polecam usunięcie auto chodzi jak przed błędem, spalanie także nie ulega zmianie, a o problemie za pomniesz raz na zawsze...

Opublikowano (edytowane)

Witam silniczek klap kolektora wymieniony tak jak pisalem wyzej,po wymianie silniczka zostala zrobiona adaptacja i bylo ok ale

kolejny blad sie pojawia 5337 mainfol flap position sensor P2015 00(237)

Ktos cos wie na ten temat?

Edytowane przez dawidosA4
Opublikowano

Niepotrzebnie wymieniałeś silniczek masz luzy na cięgłach i czujnik wychwytuje błąd wyłącz to i żaden błąd nie powróci...

Opublikowano

Ok teraz juz tak zrobie i bedzie bez problemu dzieki :)

Opublikowano

po skasowaniu cały czas wyskakuje

5346 - Intake Manifold Flap; Bank 1

P2009 00 [175] - Short to Ground

MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear

jest może jakaś instrukcja z ross-tech odnośnie tego błędu? P2009?

Opublikowano (edytowane)

też to dałem do usunięcia :wink:


Panowie jak odłączymy kostkę od silnika klapek wirowych to sprężyna utrzymuje kolektor w pozycji otwartej czy zamkniętej?

Edytowane przez bartasg1
Opublikowano

Panowie kolektor ssący " is dead". 1700 wymiana, chętnie wyprogramuje. Zna ktoś namiar na fachmana który zręcznie przeprowadzi operację ?

Co z klapami zostawić czy wyciąć?


Ja jestem po operacji wyłączenia tych klap w pozycji oczywiście otwartej, żadnej różnicy nie czuję na plus ani na minus jeśli chodzi o np. przyspieszanie. Błąd był czujnika położenia tzw. sporadycznie występujący, czyli pewnie wina leżała po stronie tego luzu co opisał kolega LONGO i ZBIGOR, dodam że przebieg mam 245232 tys. km.

Uwaga moje klapy zaczęły padać przy przebiegu 245 tyś. Czy tylko ja widzę spisek ;P


Panowie kolektor ssący " is dead". 1700 wymiana, chętnie wyprogramuje. Zna ktoś namiar na fachmana który zręcznie przeprowadzi operację ?

Co z klapami zostawić czy wyciąć?


Ja jestem po operacji wyłączenia tych klap w pozycji oczywiście otwartej, żadnej różnicy nie czuję na plus ani na minus jeśli chodzi o np. przyspieszanie. Błąd był czujnika położenia tzw. sporadycznie występujący, czyli pewnie wina leżała po stronie tego luzu co opisał kolega LONGO i ZBIGOR, dodam że przebieg mam 245232 tys. km.

Uwaga moje klapy zaczęły padać przy przebiegu 245 tyś. Czy tylko ja widzę spisek ;P

Panowie, jestem po zabiegu wyprogramowania, dla tych którzy mają obawy czy to działa, zmian w zachowaniu auta typu dynamika, spalanie, nie zauważyłem, mam subtelne wrażenie, że na niskich obrotach lepiej się zbiera, zobaczymy za kilka tyś km. ale inni już to przerabiali i jest ok.

Pozdrawiam

Opublikowano

Panowie gdzie można to wyprogramować tanio w rejonie Katowic?

mam błąd jak niżej, czyszczenie nie pomogło

7859 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal
P2015 00 [175] - Mechanical Failure
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 180789 km
Date: 2016.02.16
Time: 19:02:27

Opublikowano

Dynosoft jest w Katowicach. Tuner ma bardzo dobre opinie i masę projektów za sobą, także powinien bez problemu ogarnąć.

Opublikowano

Powiedzieli mi za wyprogramowanie klap 400 zł, natomiast kompletna operacja usunięcia mechanicznego oraz elektronicznego klap to koszt 700zł

czy mogę tylko wyprogramować i tak jeździć bez obawy?

Opublikowano

Też stałem przed wyborem albo wyprogramować albo kupić nowy i jednak kupiłem nowy kolektor? w sklepie za oryginalny zapłaciłem 1580 zł i 3 godzinki mojej roboty wraz z czyszczeniem klapy gaszącej i EGR?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...