dzagu Opublikowano 22 Sierpnia 2021 Opublikowano 22 Sierpnia 2021 W dniu 19.08.2021 o 22:09, RST napisał: Czołem! Czy ktoś w Poznaniu i okolicach jest w stanie pomóc i programowo zablokować klapy w pozycji otwartej (2.0 TDI CAGA w Exeo)? Ogranicznik nie pomógł i błąd cały czas wyskakuje. Wyślij do wyzyk
mrarturko Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 W dniu 2.09.2020 o 22:13, corradoowner napisał: Będzie się zapalał i gasł aż któregoś dnia nie zgaśnie. Możesz kupić ogrniacznik na allegro ale masz 50% szans że załatwi sprawę. Z drugiej strony kosztuje około 30zl więc nie ryzykujesz zbyt wiele. Jeśli nie pomoże to zostaje wymiana nastawnika na nowy, używany bądź regenerowany. Wejdź na facebook i napisz do wyżyk wyzyk i on ci to ogarnie musisz mu wysłać nastawnik klap jak masz plastikowy kolektor to tak się go ogarnia.
Kamil12315 Opublikowano 18 Listopada 2021 Opublikowano 18 Listopada 2021 u mnie był ten błąd i został wymieniony moduł pozdrawiam
mrarturko Opublikowano 21 Listopada 2021 Opublikowano 21 Listopada 2021 W dniu 18.11.2021 o 01:03, Kamil12315 napisał: u mnie był ten błąd i został wymieniony moduł pozdrawiam a ile cię ta przyjemnośc kosztowała??? bo naprawa tego to koszt 50 zł.
Kamil12315 Opublikowano 21 Listopada 2021 Opublikowano 21 Listopada 2021 (edytowane) 26 minut temu, mrarturko napisał: a ile cię ta przyjemnośc kosztowała??? bo naprawa tego to koszt 50 zł. koszt wymiany i nastawienia klap to 48 zł a moduł kosztował mnie 500 zł Edytowane 21 Listopada 2021 przez Kamil12315
Zielony76 Opublikowano 2 Grudnia 2021 Opublikowano 2 Grudnia 2021 Witam Pacjent A4B8 Avant (8K5) 2011r. 2.0 TDI CAHA quattro 170KM Plastikowy kolektor OE: 03L129711AG Ja to już załamuję ręce. 5 raz właśnie na reklamację jadę i dalej to samo P201500. Niby zrobili, błędy skasowali. Człowiek wyjedzie z warsztatu, tak jak np. 2 dni temu. Bez świecącego się chack engine. Przejechałem z 40km. Stanąłem pod sklepem, szybkie zakupy wracam odpalam. I Ku zdziwieniu wszystko ok, nie zapaliła się kontrolka. Człowiek pomyślał ... qw... wreszcie Pojechałem do domu. Auto postało może z godzinkę. Wsiadam i baammm mamy to z powrotem Porażka. Kupę kasy włożone, a u mnie mechaniki nie tanie 900SEK za godzinę pracy , nie wspomnę o częściach. Wcześniej oprócz błędu P201500, były jeszcze inne błędy, ale po wyczyszczeniu kolektora, wymianie nastawnika, bo stwierdzili, że stary padnięty. Włożony został nowy ori nastawnik VDO, jak książka nakazuje (za bagatela 4718SEK ). I dalej wywalało błąd. Poczytałem trochę , zamówiłem z PL zestaw naprawczy z -aluminiowym ogranicznikiem nastawnika, wspornikiem łączącym, śrubą montażową, sprężynką, cięgnem i kulką z łożyskiem. Byłem nawet 2 dni temu przy montażu tego, od razu jak tylko to zamontowali to klapy stanęły idealnie w pionie. Nawet mechanik się zdziwił. No i niestety dalej to samo. P201500. Dodatkowo zauważyłem w trakcie gaszenia auta. Że jak wyłączam silnik. Nagle on zaczyna sam pracować. Czy tak powinno być?? Tak jak na załączonym filmiku video-1638431652.mp4
mazur1990 Opublikowano 11 Grudnia 2021 Opublikowano 11 Grudnia 2021 (edytowane) Witam, U mnie 2 dni temu zapaliła się kontrolka check engine, trybu awaryjnego nie zauważyłem, dynamiczne się zbierał. Po przejechaniu ok 20km zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu kontrolka silnika zgasła. Po podłączeniu vcds pojawił się błąd: Adres 01: Silnik (J623-CAGA) 7859 - Czujnik położenia klapy w kolektorze ssącym (zespół 1) P2015 00 [040] - niezrozumiały sygnał Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 16 Przebieg: 341357 km Data: 2021.12.08 Czas: 15:52:59 Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 10 °C Temperatura powietrza zasysanego: -3 °C Ciśnienie atmosferyczne: 990 mbar Napięcie zacisku 30: 13.140 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 Wartość rzeczywista masy powietrza: 0.0 mg/stroke Klapa w kolekt.ssącym sterow.strum.powietrza: sterowanie: 100.00 % Klapa w kolekt.ssącym sterow.strum.powietrza: inform.zwrotna: 100.22 % V Sw Vlv r Drft Clsd mp: 4.52 % V Sw Vlv r Drft Opn mp: 11.89 % V Sw Vlv st Mon-Bits 0-7: 0 V Sw Vlv st Mon-Bits 0-7: 0 V Sw Vlv st Mon-Bits 0-7: 2 V Sw Vlv st Mon-Bits 0-7: 55 V Sw Vlv u Raw: 0.0 mV 4986 - Świeca żarowa cylindra 3 (Q12) P0673 00 [109] - usterka elektryczna w obwodzie Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 340534 km Data: 2021.11.02 Czas: 06:47:17 Kontrolka ślinika obecnie się nie świeci, błąd na razie nie powrócił. Świece do wymiany. Szykować się na wymianę, naprawę tego ustrojstwa? Jakie najlepsze rozwiązanie? Może być to związane ze słabym już akumulatorem? Dodatkowo poniżej załączam pozostałe błędy jakie wyskoczyły po przeskanowaniu: Adres 03: ABS/hamulce (J104) 00446 - Ograniczenie działania na skutek za niskiego napięcia 002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100010 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 118 Przebieg: 341332 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2021.12.06 Czas: 15:13:44 Ramka zamrożona: Wartość Hex: 0x0040 Wartość Hex: 0x0096 Wartość Hex: 0x1003 Wartość Hex: 0x1681 Wartość Hex: 0x00FF Adres 19: CAN Gateway (J533) 03041 - Zarządzanie energią aktywne 000 - - - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 7 Częstość błędu: 9 Wew.licznik błędów: 115 Przebieg: 338317 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2021.09.21 Czas: 14:50:00 Ramka zamrożona: Bity binarnie: 00000 Napięcie: 12.50 V Zliczanie: 17 Adres 69: Przyczepa (J345) 02563 - Żarówki (M61) prawego światła pozyzycyjnego przyczepy 010 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 10101010 Priorytet błędu: 3 Częstość błędu: 2 Wew.licznik błędów: 86 Przebieg: 339935 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2021.10.24 Czas: 06:48:31 Z góry dzięki za odpowiedzi Edytowane 11 Grudnia 2021 przez mazur1990
mazur1990 Opublikowano 12 Grudnia 2021 Opublikowano 12 Grudnia 2021 14 godzin temu, Dev napisał: plastik czy alu kolektor ? Plastik zdjecia poniżej. Dodatkowo EGR lekko spocony.
mazur1990 Opublikowano 19 Grudnia 2021 Opublikowano 19 Grudnia 2021 Minął już jakiś czas od mojego problemu bład do dzisiaj się nie pojawił. 7859 - Czujnik położenia klapy w kolektorze ssącym (zespół 1) P2015 00 [040] - niezrozumiały sygnał Ktoś może pomoże w naprowadzeniu co można sprawdzić, wyczyścić lub wymienić? Wolę za wczasu zapobiegać Obecnie silnik dynamiczy jedyny błąd zwiazany jest ze swiecą żarową. Mechanik po niedzieli ma mi się zabrać za świeczki. Może przy okazji warto wyczyścić kolektor, egr, odma? Przebieg ponad 340tys.
Rafi075 Opublikowano 21 Grudnia 2021 Opublikowano 21 Grudnia 2021 Witam czy jest ktoś w Poznaniu okolicy co usówa błąd klapek kolektora Pacjent audi a4b8 2011 silnik caga
Karex5 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Witam, u mnie ten sam problem 2.0 CAGB plastikowy kolektor. Błąd P2015 nastawnik wymieniony na nowy 4 godziny roboty błąd wrócił. Kolektor wyczyszczony ciegno jest sztywne .Zamówiłem ogranicznik aluminiowy 2godziny roboty błąd wraca po odpaleniu i już nie mam więcej pomysłów. Czy ktoś ma jakieś rady? Nie wiem czy wymieniać cały kolektor? Czy pokusić się jeszcze o adaptację nowego nastawnika klap? Może ktoś wie gdzie jest adaptacja nastawnika klap w VCDS? Dzięki za każdą informację bo ja już nie mam pomysłów
Rafi075 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Mi problem usunął wyrzyk i jest ok Mam teraz inny problem brak błędu A obroty falują bo nierówne dozowanie paliwa
Karex5 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Godzinę temu, Rafi075 napisał: Mi problem usunął wyrzyk i jest ok Mam teraz inny problem brak błędu A obroty falują bo nierówne dozowanie paliwa Ale widać to po korektach na wtryskach ?
Karex5 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Ja zrobiłem jeszcze adaptację nastawnika VCDSem zakończona pomyślnie. Ale błąd nadal wyskakuje po odpaleniu.
mazur1990 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Opublikowano 29 Grudnia 2021 2 godziny temu, Rafi075 napisał: Mi problem usunął wyrzyk i jest ok Mam teraz inny problem brak błędu A obroty falują bo nierówne dozowanie paliwa Co miałeś robione, że błąd 2015 już się nie pokazuje? Jak obroty falują to sprawdź zawór regulacji ciśnienia.
Rafi075 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Wyrzyk mi coś wykonał przy kolektoże i jest ok Odezwij się do niego na Messenger wyrzyk wyrzyk on może zadziała Mechanik sprawdzał ten zawór podobno jestvok
Rafi075 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Na wykresie widać te skoki Niedokonca się znam
mazur1990 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Dzieki za info napisałem już do niego PW. Spróbuj jeszcze podpiąć VCDS i wyzeruj wartości wyuczone na zoworze regulacji ciśnienia. Poniżej filmik. Daj znać czy pomogło
Rafi075 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Opublikowano 29 Grudnia 2021 Jutro podjadę z tym do mechanika Dzieki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się