Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd kolektora ssącego P201500


xskoti

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie bo też jestem z tych " szczęśliwców" co borykają się z problemem błędu p2015... ( 2.0 Tdi cr CBBB) więc kupiłem ogranicznik i założyłem go i błąd zniknął a auto śmiga... tylko mam pytanko odnośnie sprężynki zabezpieczającej... tej obok cięgna .. bo brakowało mi jej... czy mogę to olać i jeździć bez  ? trudno mi ją znaleźć na necie by kupić,... 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wykręciłem … trzy śruby to chwila... tylko irytuje mnie brak tej sprężyny... żeby mi te ramię nie wypadło z cięgna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam, bo dzisiaj będę zakładał. Co do sprężyny, niestety nie pomogę. 

 

No i założyłem - pomogło, ale sprężyny u mnie też brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wolałbym ją mieć, bo jak spadnie cięgno i zamkną się klapki w kolektorze to sobie będziemy nogami pedałować :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez miałem ten problem. Założyłem nowy silniczek, zestaw naprawczy z cięgnem i ogranicznikiem. I nadal był błąd. W koncu usunąłem problem za pomocą programu tj komputer nie widzi ze są klapy i jest ok. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak usuwaliście nastawnik, za pomocą komputera, to czy wycinaliście klapy???. Dodam że check mi się nie świeci, dopiero jak podpinam pod kompa to mi pokazuje błąd nastawnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, dzwiedziu napisał:

Jak usuwaliście nastawnik, za pomocą komputera, to czy wycinaliście klapy???. Dodam że check mi się nie świeci, dopiero jak podpinam pod kompa to mi pokazuje błąd nastawnika.

Załóż sobie taki myk i po kłopocie. 

5E8E07AD-050D-44D0-95BA-2A5F9666CBFD.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś sprawdzałem klapy one pracują tylko niekiedy sie zacinaja, i jak sie przycieły to im pomogłem ruszając za cięgno i po tym wszystko było dobrze. Pytanie czy ten tzw ogranicznik pomoże w tym przypadku???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Problem z kolektorem pojawił się u mnie ponownie po ponad roku. Błędy 5344 i 5345. Kiedy zakładałem ogranicznik była tam sprężynka teraz widzę że jej nie ma. Od czego tą sprężynka właściwie jest i czy brak jej może powodować te Błędy? Gdzie taką sprężynke można zakupić osobno?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie w jaki sposób można sprawdzić czy klapy chodzą za pomocą vcds? Zrobiłem Basic settings a następnie Adaptation of load shift flap bank 1 i silniczek się nie rusza, poza tym silnik zaczął dziwnie chodzić przy dodawaniu gazu. Zdemontowałem ogranicznik i jest łącznie 5 błędów 5543 5544 5545 5547 9130. Ma ktoś jakiś pomysł?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Walczę już drugi dzień z nastawnikiem klap kolektora. Chcę się upewnić czy na pewno jest do wymiany. Czy ktoś z kolegów wie jakie napięcie powinno być na wtyczce od nastawnika? U mnie pokazuje na jednym przewodzie 5V na innym 4,8V. Kolejna rzecz to kiedy wchodzę w vcds w Intake manifold Runner Control nie pokazuje pozycji nastawnika w danej chwili oraz do jakiej dąży, nie ma żadnych wartości w %? Czy miał ktoś podobny problem, nastawnik do wywalenia?


 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd p2015 będzie bo to dziadostwo się wyrabia i dopada każdego, wyrabia się i opada tam za nisko u mnie z 4 mm. Jak zdecydujecie się na nowy nastawnik to i najlepiej nowy aluminiowy ogranicznik bo bez niego i nowy szlak z czasem weźmie.  Ja dołożyłem do starego nastawnika ten ogranicznik i  działa błąd skasowałem i nie wywala póki co jest ok. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No u mnie też wróciło, a było tak pięknie po założeniu ogranicznika. Da się coś jeszcze z tym zrobić, czy tylko wymiana na nowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Hohe napisał:

No u mnie też wróciło, a było tak pięknie po założeniu ogranicznika. Da się coś jeszcze z tym zrobić, czy tylko wymiana na nowy?

Wymiana nastawnika nic Ci nie da. Problem jest w kolektorze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie także ostatnio dopadł ten błąd. Nastawnik był sprawny. Wyprogramowano sterownik i zablokowano klapy w pozycji otwartej. Dzisiaj miałem przyjemność pierwszej jazdy autem. Błędu w pamięci nie ma, auto chyba zachowało moc na poziomie takim jaki był, ale przy pierwszym odpaleniu na zimnym silniku zatelepało budą ( co prawda auto stało nie odpalane dwa tygodnie, nie mogę stwierdzić czy bezpośrednią przyczyną powyższego była modyfikacja). Jutro trasa i będę mógł napisać coś więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...