Emejcz Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) Witam, jakiś czas temu zmieniłem wtryski z Valteków na Regi i póki co cały czas żałuję. Reduktor to KME Silver, silnik AEB. Zdecydowałem się sam to zamontować i ustawić i niby w żądanym zakresie (1750-2750 obrotów) mapy ładnie się pokrywają i nie wywala mi żadnych błędów ani VAG ani sterownik gazowy i auto nie szarpie. Jednakże nie jestem pewien co do korekt, nie mogę jeszcze zrozumieć jak to w ogóle ustawić... Czy ktoś mógłby ocenić te obecne korekty? Póki co mam wykonane takie logi http://vaglog.pl/log_191465.html Logi podzieliłem na 4 części, robiłem na dwójce. 1 - LPG z butem w podłodze 2 - LPG z powolnym rozpędzaniem 3 - PB z butem 4 - PB z powolnym rozpędzaniem. Nie są najlepsze, ale może coś widać? widzę ewidentnie, że na LPG korekty są raczej na plus a na PB idą na minus, co z tym zrobić i czy to może być przyczyna podwyższonego spalania? Dziś sprawdzałem i spalił mi 2litry więcej jak na Valtekach - czyli wynik bardzo zły, a nie wchodziłem na wysokie obroty za często i jeździłem dziadkowo. Edytowane 31 Października 2014 przez Emejcz
marzol Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Kolego napisz na LPG Forum, tam ci pomogą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się