Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prosba PILNE do ty co moga podlaczyc vag u siebie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

potrzebuje abyscie zobaczyli u siebie ile pokazuje przeplywomierz u was na wolnych obrotach na vagu , grupa juz nie pamietam 001 albo 003

Opublikowano

jeśli ci się aż tak nie pali to jutro około 19-20 mogę ci sprawdzić jak to jest u mnie w 1.6 ANA

Opublikowano

mysle ze wskazanie przepływomierza na jalowym w kazdym 1.6 bedzie zblizone

Opublikowano

tak mi się wydaje silniki mamy z podobnego rocznika ja u siebie mam całkowicie elektroniczna przepustnicę nie wiem czy ty też

Opublikowano

no to wychodziło by na to że mam prawie te same silniki wiec i wskazania powinny być takie same jutro około 19- 20 będę miał wolna chwilę i laptopa przy sobie to podłączę i zrobie ci fotki z tych dwóch kanałow które podałeś to sobie zobaczysz jakie wskazania przy jakich obrotach na jałowych są

Opublikowano

dzieki, nie pamietam teraz w której grupie jest maf ale mówie chyba 001 albo 003, generalnie poznasz, ostatnie okienko powinno wskazywac w g/s

Opublikowano

U mnie pokazuje od 141 do 151 mg/str

Opublikowano

Musi byc podane w g/s

Opublikowano

W logach masz nawet 3,75 i dziekuje

U mnie pokazuje 6-7 prawdopodobnie przez otwarty nom stop egr i wali mi spaliny do przepustnicy a efekt możecie zobaczyć w moim ostatnim temacie

Opublikowano

jakbyś miał otwarty EGR to przepływ jest rzędu 2g/s albo mniej, EGR jest za przepływką wpinany

Opublikowano

Wiem ze za jest ale innego pomysłu jak jego otwarcie nie mam juz chyba ze przeplywka zdechnieta

Opublikowano

odepnij ją i zobacz jaka będzie reakcja

Opublikowano

Żadna

Generalnie tak sobie myśle ze spaliny idące non stop do przepustnicy powodują cos w rodzaju podcisnienia i silnik zasysa wiecej powietrza niz powinien i tak to przeplywka czyta , mieszanka totalnie c**jowa i zdycha . Pierwsze odpalenie wali od strzała bo nie ma jeszcze spalin ale rzuca dugie odpalenie i masakra bo juz chyba w c**j spalin w dolocie tak to tłumacze

Opublikowano (edytowane)

Lambda sprawna?

Logi przeplywki dynamiczne byly robione? Skoro po odpieciu przeplywki zadnej roznicy to chyba cos z nia nie tak bo silnik powinien na sekunde przynajmniej zmiecic charakterystyke pracy np. Spadajece obroty itp.

Reset ECU robiony po przez odpiecie przewodiw od aku?

Edytowane przez neoxpl
Opublikowano

Pisze z telefonu na szybko

Zobacz w moj temat o tym z nie chce odpalić

Przy takim tlepaniu silnika nie wyczujesz czy odpiecie przeplywki cos daje

Poczytajcie moj temat tam cała historia jest opisana

Opublikowano

Ja dzisiaj sprawdze jak jest u mnie ale jedno mam pewne jak odpinam przeplywke podczas pracy silnika to nie ma żadnej zmiany

Opublikowano

żeby EGR wykluczyć to zaślep go blaszką z puszki po piwie lub czymś podobnym

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...