Alladen Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) Witam,panowie mam problem oby nie był poważny Nie wyczuwam żadnych poważnych objawów co do mocy i niepokojącej pracy silnika ale po przekroczeniu 5.5 tyś obr. (od 3 biegu ) zaczyna się problem auto zaczyna się dusić tzn kreci ale z dziwnym hamowaniem ciągnie,hamuje itd.przegoniłem trochę auto na autostradzie była poprawa ale nie na dłuższą metę. (dlatego nie cisnę aby nie uszkodzić jej bardziej )Czy jest to wina kata a może przepływomierz ?podłączyłem vag i napotkałem błędy (kontrolka check zapala się, jak usunę błędy powraca po przejechaniu około 50 km ) VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 909 518 M Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 01 0002 Software Coding: 0011701 Work Shop Code: WSC 63351 4 Faults Found: 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 17947 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1539 - 004 - Please Register/Activate 17522 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1114 - 008 - Please Register/Activate - Intermittent 16712 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too High P0328 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Wiem że mam walnięty czujnik położenia pedału sprzęgła ale co z tymi błędami od lambdy . Edytowane 3 Listopada 2014 przez Alladen
Alladen Opublikowano 12 Listopada 2014 Autor Opublikowano 12 Listopada 2014 Witam, panowie otóż auto miałem u lakiernika i chciałem nanieść małe sprostowanie co do katalizatora . Byłem u gościa który zajmuje sie wydechami aby powiedział ile usuniecie, on natomiast powiedział że już mam wycięty . Skąd ten metaliczny dzwięk sie bierze ? Logi zrobie w sobote bardzo napięty mam harmonogram .
Pablo_s-c Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Metaliczny dźwięk bierze się właśnie z braku katalizatora. Co masz tam, puchę, DP??? Drugą sondę trzeba oszukać, a najlepiej wyciąć z programu - stąd te problemy masz pewnie.
Alladen Opublikowano 13 Listopada 2014 Autor Opublikowano 13 Listopada 2014 Metaliczny dźwięk bierze się właśnie z braku katalizatora. Co masz tam, puchę, DP??? Drugą sondę trzeba oszukać, a najlepiej wyciąć z programu - stąd te problemy masz pewnie. puszka, imitacja katalizatora , kupiłem właśnie emulator sondy zobaczymy czy to rozwiąże problem ale nie wiem jak sie dostać do 2 sondy bo nie mam kanału
Łukasz13 Opublikowano 13 Listopada 2014 Opublikowano 13 Listopada 2014 Nawet pusta puszka nie powoduje metalicznego dzwieku, problemy z moca to tez nie wina drugiej sondy zloguj auto bedzie mniej wiecej wiadomo co mu dolega.
Alladen Opublikowano 15 Listopada 2014 Autor Opublikowano 15 Listopada 2014 czy te grupy wystarcza do logów dynamicznych 002+033, 020+118 i 003+115. ? zmieniałem spryskiwacz reflektora pozniej chciałem zabrać się za emulator ale zobaczyłem że jest brak miesca żeby go wkręcić.Poskładałem wszystko już miałem brać sie za logi a tu doszły mi nowe błędy : 17536 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1128 - 001 - Please Register/Activate - Intermittent18010 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1602 - 002 - Please Register/Activate - Intermittent16985 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0601 - 001 - Please Register/Activate po usunięciu zapla sie cały czas błąd 16985 dodam że wszystko chodzi po staremu ale zauważyłem że na zimnym szarpie jak dodaje lekko gazu tak jaby poduszka padła,po nagrzaniu problem znika lub nie jest tak wyczuwalny . Prosze podać mi jakie kanały mam wam przedstawić do logów .
Łukasz13 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Zrob te co pisales na poczatek wystarcza.
Alladen Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 udało mi się zrobić logi ale mam jakiś błąd w vag bo moge wchodzic na kanaly do 025 hmm ... DYNAMICZNE:Grupa 003, 004: http://vaglog.pl/log_193365.htmlGrupa 010, 008: http://vaglog.pl/log_193366.htmlGrupa 010, 011: http://vaglog.pl/log_193367.html
radko123 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) Przepływka za dużo pokazuje, u mnie w bfb przy 5000 tyś jest 116. Żeby stwierdzić czy walnięta potrzebne jeszcze logi dynamiczne z ciśnienia doładowania 115 i 118. I wszystkie logi rób na PB. Edytowane 16 Listopada 2014 przez radko123
Alladen Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 Tak robię na PB . ale co mam nie tak z programem ze moge tylko do kanału 025 jak biorę inny np 033 wyskakuje błąd
Łukasz13 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Nie masz pelnej wersji vaga dlatego nie dziala reszta kanalow, a bez tego nie da sie powiedziec co jest nie tak.
krzysiekml Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Przepływka za dużo pokazuje, u mnie w bfb przy 5000 tyś jest 116. Żeby stwierdzić czy walnięta potrzebne jeszcze logi dynamiczne z ciśnienia doładowania 115 i 118. I wszystkie logi rób na PB. samym Maf-em się nie kieruj bo może jak nie jest sofcik wgrany
radko123 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 samym Maf-em się nie kieruj bo może jak nie jest sofcik wgrany dlatego czekam na logi z turbo
Alladen Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 DYNAMICZNE: Grupa 002, 033: http://vaglog.pl/log_193410.html Grupa 003, 115: http://vaglog.pl/log_193411.html Grupa 020, 118: http://vaglog.pl/log_193412.html
Łukasz13 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Jest program, ale kasowałeś błedy przed logami? lpg rozjeżdza Ci adaptacje sterownika pb, skasuj błędy i zrób jeszcze raz 002+033.
radko123 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 (edytowane) właśnie jeśli nie kasowałeś to podaj wartości z bloku 032 a czy nie jest tak że wtryski się zapętlają ? moim zdaniem ten program to jakaś porażka mi wychodzi że maksymalny możliwy czas wtrysku dla 5880obr to 20,4 ms policzyłem tak: 60/5880 * 2 * 1000 =20.4 Ale poczekaj aż jeszcze się ktoś wypowie z większym doświadczeniem. Edytowane 16 Listopada 2014 przez radko123
Alladen Opublikowano 16 Listopada 2014 Autor Opublikowano 16 Listopada 2014 Dziękuje za zainteresowanie ale czy mamy juz odp. co do błędu sondy .a co z błędem 16985 czy to cos poważnego . jutro zrobię logi i poprawie czegoś jeszcze potrzebujecie koledzy tak aby wyprzedzić bo jednak nie mogę robić och na miejscu .
Łukasz13 Opublikowano 16 Listopada 2014 Opublikowano 16 Listopada 2014 Błąd 16985 może się pojawiać razem z błędem 18010 co moze oznaczać słaby akumulator, 16985 może byc tez od tego ze jest wgrany program, musisz powtórzyć loga 002+033 na pb wcześniej wykasuj błedy nawet jak nic nie ma i loguj do wyższych obr np. 6,5 tyś, będzie wtedy wiadomo czy pompa pada co z logów prawdopodobne, czy to tylko problem z regulacja lpg, problem braku mocy powyżej 5,5 tys występuje na obu paliwach?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się