wampir Opublikowano 3 Października 2016 Autor Opublikowano 3 Października 2016 Oj dało po kieszeni dało... W zależności jakie wybierzesz to ceny wygłuszeń: -ori ASO - 262zł -ori używany idzie kupić od 60zł ale trzeba sprawdzić stan. -nowy zamiennik na allegro po 129zł pokrywa akumulatora w ASO - 36zł
hunter91 Opublikowano 4 Października 2016 Opublikowano 4 Października 2016 Jakie były u Ciebie objawy zużytego zawieszenia ?
wampir Opublikowano 15 Października 2016 Autor Opublikowano 15 Października 2016 Nic szczególnego, przy wjeżdżaniu w nierówność i skręcaniu słychać było pojedynczy głuchy stuk. Stukał sworzeń lewego przedniego wahacza dolnego. Do wymiany poszła całość. Idzie zima wiec trzeba trochę zabezpieczyć lakier.W ruch poszedł poniższy sprzęt:- Meguiars NXT Generation Car Wash,-Polerka Dual Action bo nie mam wprawy i nie chce zrobić gorzej niż jest korekty się tym nie da zrobić moim zdaniem ale jakiś step 1 to już szybciej tylko, że nie mam do tego cierpliwości :/,- Meguiars Ultimate Compound,- Meguiars SOFT BUFF 2.0 (Cutting pad),- Meguiars Ultimate Polish,- Meguiars SOFT BUFF 2.0 (Finishing pad),- Meguiars NXT Tech Wax 2.0,- Meguiars Endurance Tire Gel. Główny operator sprzętu się załapał. Ma parcie na szkło… Efekt moim zdaniem taki se chociaż Teściowa powiedziała “Teraz się błyszczy!” więc nie wypada się kłócić z Mamusią.
tomekhxc Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 nice do wnętrza wypróbuj Natural Shine Protectant , jak dla mnie wymiata
wampir Opublikowano 16 Października 2016 Autor Opublikowano 16 Października 2016 Tomek, a jak reaguje kurz i brud ten specyfik? Trudniej się brudzi?
hunter91 Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 Łukasz,żeby wszyscy tak dbali o samochód jak Ty
tomekhxc Opublikowano 16 Października 2016 Opublikowano 16 Października 2016 Na kurz bardzo dobrze , nie osiada po nim jak po innych , brud tez dobrze czyści , zostawia bardzo fajny naturalny wygląd bez żadnego nabłyszczenia itp , ja jestem mega zadowolony z niego , dwa tyg albo i więcej bez kurzu na tapicerce trzyma spokojnie , a to mnie zawsze najbardziej denerwowało
wampir Opublikowano 17 Października 2016 Autor Opublikowano 17 Października 2016 Nie przesadzaj Kamil. Ja się nawet nie zbliżam do niektórych co mają szafe pełną kosmetyków do auta Tomek, to jest to co chciałem usłyszeć! Niby kurzu na jasnej tapicerce tak nie widać, ale brud już tak. Np. wczoraj włożyłem zimowe (też bezowe gumowe dywaniki) ..... były takie ładne ... do momentu aż wsiadłem :/ Nie wiem czy czarne gumowe pasuja do bezowego wnętrza, ale obym tylko takie problemy miał z tym autem jak dobór koloru...
tomekhxc Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Np. wczoraj włożyłem zimowe (też bezowe gumowe dywaniki) ..... były takie ładne ... do momentu aż wsiadłem :/ to ja mam czarne i też na nich widać wszystko , na dywaniki to raczej nie ma rady trzeba by w papciach albo szpitalnych emerytkach wsiadać
wampir Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Opublikowano 11 Listopada 2016 :D Stawiam automat, wrzucasz 5zł i dostajesz szpitalne woreczki na buty Jeszcze może się da cos grosza odłożyć z tego 5 listopada miałem przyjemność wziąć udział w Silesia Ring Open Track. http://silesiaring.pl/?page_id=617 Silesia Ring Open Track Silesia Ring Open Track to cykl imprez zamkniętych, z ograniczoną liczbą uczestników, którzy własnymi samochodami realizują jazdy po torze Silesia Ring. W imprezie mogą wziąć udział wyłącznie zarejestrowani uczestnicy, spośród których każdy ma możliwość awizowania maksymalnie dziesięciu osób towarzyszących.ILOŚĆ MIEJSC: 64 – 72CHARAKTERYSTYKA EVENTU– obowiązkowa odprawa (zasady bezpieczeństwa, zasady zachowania się na torze)– test sprawdzający wiedzę na temat zasad poruszania się po torze, zasad bezpieczeństwa– jazdy instruktażowe przed rozpoczęciem właściwych jazd w sesjach– jazdy po torze w pięciu sesjach:/ trzy pierwsze sesje – 20 minut/ dwie ostatnie sesje – 15 minut– w przypadku braku opóźnień w realizacji eventu przewidziane są sesje dodatkoweDODATKOWE INFORMACJE I WYMAGANIA– obowiązkowa jazda w kaskach (możliwość wypożyczenia na miejscu)– zakaz wyprzedzania w zakrętach– możliwość jazdy na oponach bez homologacji drogowej (w tym przypadku wymagana jest klatka bezpieczeństwa)– grupy w sesji liczące od 16 do 19 samochodów– pomiar czasu za pomocą transponderów oraz systemu MyLaps– obiad oraz serwis kawowy dla kierowcy oraz osób towarzyszących– zabezpieczenie medyczne oraz ppoż– do udziału w imprezie zostaną dopuszczone jedynie samochody, które generują w warunkach pomiarowych (2/3 maksymalnych obrotów nie mniej niż 3800 obrotów silnika, 0,5m od wylotu wydechu lub pomiar dynamiczny samochodu poruszającego się) hałas nie większy niż 105 db. Pomiar sonometrem może być dokonywany przed rozpoczęciem jazd oraz w ich trakcie (pomiar dynamiczny). Samochody niespełniające powyższego wymogu nie zostaną dopuszczone do jazd.KOSZTY:– udział w Silesia Ring Open Track – 500 zł– udział osoby towarzyszącej – 40 zł– opłata za dodatkowego kierowcę – 90 zł– wypożyczenie kasku – 50 zł– możliwość jazdy bez naklejek sponsora – 500 zł– pozostałe opłaty – informacje w Regulaminie Silesia Ring Open TrackDzięki uprzejmości kumpla mogłem uczestniczyć jako osoba towarzysząca Gorąco polecam taką imprezę każdemu fanowi motoryzacji, któremu w żyłach płynie chociaż odrobina benzyny lub ostatecznie oleju napędowego. Powiecie, że bez sensu jechać na taką imprezę ciężkim dupowozem. Jeżeli jednak nie tam to gdzie? Lepiej szaleć w nocy po ulicach? Nie chodzi też o robienie reklamy właścicielowi toru. Patrząc po frekwencji nie jest mu to raczej potrzebne.W swoim życiu miałem kilka okazji być na torze Rakietowa we Wrocławiu. Jeździłem tam różnymi autami i zawsze to była niesamowita dawka adrenaliny ale też i okazja aby sprawdzić swoje umiejętności i poznać zachowanie auta w ekstremalnych sytuacjach. Po godzinie jazdy po torze miałem serdecznie dość jakichkolwiek szaleństw na ulicy. Jechałem przepisowy do bólu unikając przeciążeń. Kto był chociaż raz na torze ten wie o co chodzi. Jeżeli miałbym porównać te dwa obiekty to ograniczę się tylko do stwierdzenia, że Silesia Ring to tor, a Rakietowa to powiększony autodrom. Długość, szerokość czy też sama trudność Silesia Ring na takim „rajdowcu” jak ja robi niesamowite wrażenie. Oprócz toru warto też zwrócić uwagę na sam parking. Ja zwróciłem i to bardzo. Starałem się dyskretnie obserwować udając obojętnego ale jak się widzi Lambo, Ferrari, Porsche, RS 6, RS 3, M4 GTS czy VW GOLFA o mocy +700KM zrobionego do ścigania się na ¼ mili to ciężko się nie ślinić. Czasami żałuje, że nie mam charakteru typowego glona emocjonalnego… Kilka zdjęć: Ciekawostka w Ferrari. Opony o nośności 105 … tak dużo jak w autobusie … czy on nie wie, ze 91 też wystarczy?!!! :D Jedyne co, to trzeba przemóc wstyd związany z pokazaniem się w nastoletnim aucie, a potem już tylko same przyjemności. Jeżdżąc po torze (jako pasażer) stwierdziłem, że w mojej B6 konieczne jest wprowadzenie kilku drobnych zmian … Nie ma wyjścia! Trzeba przygotować pakiet „Handling” ale o tym później..
black4 Opublikowano 12 Listopada 2016 Opublikowano 12 Listopada 2016 Witaj ! Dzięki za relację z toru Wrażenia musiiały być niesamowite Które z testowanych aut zrobiło na Tobie największe wrażenie? PS. A'propos opon zauważyłeś, że RS3 jako jedyne ma szersze opony z przodu (255) niż z tyłu (235)? Pewnie żeby możliwie wyeliminować podsterowność... Pozdrawiam!
wampir Opublikowano 12 Listopada 2016 Autor Opublikowano 12 Listopada 2016 Tymi autami akurat nie mialem okazji jezdzić... Odnośnie takiej możliwości to był reklamowany na torze aż do przesady "turbo prezent" Każdy z uczestników dostawał naklejkę na tablice rejestracyjne. http://turboprezent.pl/sklep-emocje/ Można sobie wykupić lub otrzymać od kogoś możliwość przejechania się bardzo ciekawymi autami po torze jako kierowca lub pasażer. Co do RS3 to http://www.blogomotive.pl/index.php/2015/07/27/m536-opony-w-audi-rs3/
mrc92ns Opublikowano 8 Grudnia 2016 Opublikowano 8 Grudnia 2016 hej, ładne autko i kolor jak w mojej Dlatego mam pytanie, powiedz mi masz może problem z odchodzącym bezbarwnym lakierem?
wampir Opublikowano 29 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2016 Kolor bardzo fajny szczególnie po nałożeniu ultimate polish, które nadaje efektu mokrego lakieru (Wet look). Co do lakieru to jak go kupiłem to były robione zaprawki bezbarwnego lakieru. Widać różnicę i pasowałoby oddać auto do detailera żeby to spolerował profesjonalnie, ale ciągle czasu brak... Ostatni serwis w 2016 r. Wymiana świec z Bosch F5DPOR na NGK PFR7Q. Różnica? Przybyło 0,3KM i dokładnie 0,67Nm. Mały pakiet handlingu na tył: Nowe amory 1BV oraz tylny stabilizator z S4 B6 o grubości 20mm Porównanie zwykłego stabilzatora 1BA o grubości 16mm z 1BD z S4 20mm.
dekiel 13 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Fajny , niepowtarzalny kolor. Zmieniłbym końcówki wydechu i przydymił MOTIPEM kierunki .
wampir Opublikowano 31 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2016 Dzięki za miłe słowa, szczególnie, że nie przywiązywałem nigdy większego znaczenia do poprawiania wyglądu.Ma być czyste i zadbane. Dla mnie auto ma być tip top mechanicznie i dawać frajdę z jazdy. Większe hamulce, turbo czy opony są ważniejsze niż dokładka do zderzaka. Plany na 2017 rok to rozrząd, serwis gdyby coś wyskoczyło i myślę, że po wakacjach pójdzie na sprzedaż. Jak wszystko się uda to będzie zmiana na coś większego.
muzin Opublikowano 1 Lutego 2017 Opublikowano 1 Lutego 2017 Dnia 31.12.2016 o 17:51, wampir napisał: Dzięki za miłe słowa, szczególnie, że nie przywiązywałem nigdy większego znaczenia do poprawiania wyglądu.Ma być czyste i zadbane. Dla mnie auto ma być tip top mechanicznie i dawać frajdę z jazdy. Większe hamulce, turbo czy opony są ważniejsze niż dokładka do zderzaka. Plany na 2017 rok to rozrząd, serwis gdyby coś wyskoczyło i myślę, że po wakacjach pójdzie na sprzedaż. Jak wszystko się uda to będzie zmiana na coś większego. coś większego? hmm, audi a6 3.0tfsi?
wampir Opublikowano 6 Lutego 2017 Autor Opublikowano 6 Lutego 2017 To bardzo ciekawa opcja. 3.0TFSI w stage2 robi okolice 450KM ... To musi dopiero sie odpychać, a nie tak jak moje .... Jedzie jakos to moje rodzinne kombi czy pasuje dalej modzic ?
tomekhxc Opublikowano 7 Lutego 2017 Opublikowano 7 Lutego 2017 23 godziny temu, wampir napisał: Jedzie jakos to moje rodzinne kombi czy pasuje dalej modzic ? a co tu dalej modzić jak bezawaryjnie zapier.....
wampir Opublikowano 8 Lutego 2017 Autor Opublikowano 8 Lutego 2017 No wlasnie troche nudno jakos ostatnio i nachodza mnie glupie pomysly na zmiane turbo ...
Rekomendowane odpowiedzi