silnik Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 synchronizatory do przegladupytałem mechanika, mówi że nie opłacalna sprawa, dobrze gada czy nie bardzo??
xsebo1 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Wyjęcie skrzyni 150-250zł do naprawy skrzyni trzeba ją całą rozmontowac, i złożyć z takimi samymi luzami i podkładki dystansowymi. Spasujesz za sztywno i bieg może nie wchodzić. Zalecana naprawa w wyspecjalizowanym zakładzie 500 - 700 zł wraz z nowym olejem. Zaleca się wymianę kompletnego sprzęgła, włożenie kolejne 150 - 250 zł. Każdy zakład ma inne ceny
Słowiu Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Każdy mechanik Ci tak powie ;p Jak robiłem swapa w mk2 to też mi tak każdy mówił,w końcu się sam wziąłem z kumplem i wrzuciliśmy maszynerie
silnik Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Skrzynkę to bym wyjął i włożył ale synchronizatorow raczej nie wymienię. Dlatego każdy mówi żeby lepiej skrzynkę kupić za 500 zl
xsebo1 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Kupując skrzynie nie wiesz jaki jest jej stan techniczny. Proponuje znaleźć w okolicy zakład specjalizujący się w naprawach skrzyń, opisać objawy, poznać koszty i terminy realizacji
Audi sline Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 76 tysięcy to co auto stało przez 10 lat w muzeum a jeździło tylko 3 lata ? Mój wujek kupił w tamtym roku 2.0 ALT z przebiegiem 20 tys! Przejechał juz 15 tys i jeszcze ani grama oleju nie dolał. A Austryjak, starszy Pan ze samochodem w czasie 20 tys był 5 razy na wymianie oleju i jeszcze dali mu w ASO LL, ciągnęli z dziadka aż równo czyli można kupić...
xsebo1 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Dobry olej 5w40 i nie będzie brał oleju. Pozazdrościć
Cezarrr Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) Proponuję zacząć od tego: 8E0798151 - nr z ETKI, zamienniki robi też TOPRAN. Miałem problem z wrzuceniem 1 po przepięciu z wstecznego, raz szło a raz nie. Do tego czasem problem z wrzuceniem jedynki, reszta biegów wchodziła gładko. Ten wybierak był mega wyrobiony, nowy załatwił sprawę. Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez Cezarrr
silnik Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) Proponuję zacząć od tego: 8E0798151 - nr z ETKI, zamienniki robi też TOPRAN. Miałem problem z wrzuceniem 1 po przepięciu z wstecznego, raz szło a raz nie. Do tego czasem problem z wrzuceniem jedynki, reszta biegów wchodziła gładko. Ten wybierak był mega wyrobiony, nowy załatwił sprawę.Co to za cześć i jak się nazywa. Ciężko wymienić , ile kosztuje. Nie mogę znaleźć info na Google i allegro Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez silnik
Cezarrr Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) To jest zestaw naprawczy lewarka zmiany biegów. W aso jak dobrze pamiętam coś ok 70zl. Taki powiedzmy przegubik kulkowy z plastiku w gumowej osłonie. U mnie był mega wyrobione do tego osłona była peknieta i lala się na to woda, co by wyjasnialo dlaczego np. w zimę po nocy ledwo mogłem bieg wbić, poprostu ta woda tam zamarzala. Kasa nieduża wiec najpierw bym proponował zacząć od tego, a dopiero potem jak nie pomoże grzebać w skrzyni. http://www.ecstuning.com/ES437673/ Xperia Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez Cezarrr
silnik Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Dziś przebadałem lewarek zmiany biegów i ewidentnie ma luz góra/dół . Do tego jak zdjąłem mieszek to jest jak by starty plastik. Na pewno to wymienię. Zrobię wszystko od góry czy trzeba z kanału?? Już zamówiłem 70zł oryginał w sklepie motoryzacyjnym. Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez silnik
Cezarrr Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Dziś przebadałem lewarek zmiany biegów i ewidentnie ma luz góra/dół . Do tego jak zdjąłem mieszek to jest jak by starty plastik. Na pewno to wymienię. Zrobię wszystko od góry czy trzeba z kanału?? Jeśli mówisz o tym zestawie co pisałem to nie jest ten wybierak pod mieszkiem. Nr 16 na obrazku poniżej i dostaniesz się tam tylko od spodu. http://autopartmaster.com/en/?action=catalog_show&cat=audi&t_id=70252&added_=AUDI%20Audi%20A4/Avant%202005
silnik Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 To w ogóle nie w tym miejscu . Ja zamówiłem to co kazałeś 8E0798151. Ciężko z wymianą, masz jakieś podpowiedzi.
Cezarrr Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Ja wykorzystałem moment przy wymianie sprzęgła jak skrzynia była zwalona na glebę, dostęp był w tedy jak na dłoni. Mam fotki od spodu ale za głupi jestem żeby je tu dodać Daj maila jak chcesz Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez Cezarrr
silnik Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Ja wykorzystałem moment przy wymianie sprzęgła jak skrzynia była zwalona na glebę, dostęp był w tedy jak na dłoni. A ja sprzęgło wymieniałem 2 miesiące temu Myślałem że po wymianie pomoże, a tu d*pa Jak to już nie pomoże to tylko wymiana skrzyni
Cezarrr Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 (edytowane) Powinno się dać i tak do tego dostać tylko musi być kanał lub podnośnik. Daj maila to ci fotę wyślę bo nie mogę jej tu dodać Xperia Edytowane 13 Kwietnia 2015 przez Cezarrr
silnik Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) Już po robocie od skrzyni wybierak odkręciłem od strony silnika (13), natomiast drążek od spodu (10) i wyjąłem tuleje też od spodu. Był spory luz. Wymieniłem na nową ori nasmarowałem, poskręcałem i jest o niebo lepiej lecz jeszcze od czasu do czasu 1 lekko się przytnie. Pewnie trzeba było to zrobić 30tys temu. Ale jest lepiej niż było. Dzięki Cezarrr P.S. Trochę się zawiodłem na moim mechaniku bo kazałem mu posprawdzać i nasmarować przeguby podczas wymiany sprzęgła. Ale niestety jak sam nie zrobisz to nikt ci nie zrobi Edytowane 14 Kwietnia 2015 przez silnik
Cezarrr Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Już po robocie od skrzyni wybierak odkręciłem od strony silnika (13), natomiast drążek od spodu (10) i wyjąłem tuleje też od spodu. Był spory luz. Wymieniłem na nową ori nasmarowałem, poskręcałem i jest o niebo lepiej lecz jeszcze od czasu do czasu 1 lekko się przytnie. Pewnie trzeba było to zrobić 30tys temu. Ale jest lepiej niż było. Dzięki Cezarrr P.S. Trochę się zawiodłem na moim mechaniku bo kazałem mu posprawdzać i nasmarować przeguby podczas wymiany sprzęgła. Ale niestety jak sam nie zrobisz to nikt ci nie zrobi i lux
silnik Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 (edytowane) Niestety nadal się borykam z tą źle wchodząca jedynka. Wymieniłem jeszcze wybierak wraz z lewarkiem bo był bardzo duży luz. Niestety nadal jest źle. Na postoju gdy wcisne sprzęgło to za pierwszym razem jedynka wchodzi z oporem, potem przy wciśnięciu cały czas sprzegła mogę biegi zmieniać bez problemu. Gdy sprzęgło puszczę i wcisne jeszcze raz problem powraca ale tylko do pierwszego wsadzenia jedynki. Co myślicie, synchronizator?? Edytowane 29 Sierpnia 2015 przez silnik
xsebo1 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Wymieniłem wszystkie płyny w aucie, w tym płyn hamulcowy. Podcisnieniowo to robią i biegi wchodzą o niebo lepiej. Jednak jedynka 1 raz jakby chaczyła w połowie wrzucania. Narazie tylko raz się to zdarzyło, ale może by tą tuleje sprawdzić? Wstaw zdjęcia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się