przybym Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 Witam; Mozecie doradzić gdzie w Warszawie lub okolicach ktos moze spróbowac zregenerowac moj filtr (podejzewam ze to wlasnie on)? A4 posiadam od niedawna, kupilem po malej kolizji, jest juz po remoncie, został tylko ten brak mocy i świecące sie kontrolki: pompy, filtra i mrygająca śwec zarowych. Z tego co wyczytalem na forum wyglada ze filtr jest zapchany powyzej 75% i jedyny sposób to podlaczenie do vaga i chyba jazda ze stala predkoscia. Gdzie w takim razie udac sie z tym problemem? do serwisu? jezeli tak to do którego? moze ktos ma jakies doswiadczenia?
spanky Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 najpierw przydalo by sie sprawdzic czy to napewno DPF ... [czyt.zapiac Vaga'a i sprawdzic błedy oraz procentowe zanieczyszczenie filtra] jezeli tak to procedura czyszczenia wymaga prostej drogi i jakis 20 minut wolnego czasu ...
przybym Opublikowano 24 Września 2008 Autor Opublikowano 24 Września 2008 nowe fakty, udało sie znajomemu podłączyć pod kompa i objawy są takie ze po wykasowaniu błedów jest ok, moc powraca, ale po krótkiej przejazdzce spowrotem pojawiają sie te same objawy...co to moze byc?
Musashi Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 nowe fakty, udało sie znajomemu podłączyć pod kompa i objawy są takie ze po wykasowaniu błedów jest ok, moc powraca, ale po krótkiej przejazdzce spowrotem pojawiają sie te same objawy...co to moze byc? jakich bledow?
przybym Opublikowano 24 Września 2008 Autor Opublikowano 24 Września 2008 kurcze nie wiem dokładnie, jutro bede u goscia i bede wiedział wszystko, wiem ze na pewno po skasowaniu tych bledow gasną te kontrolki o których wspomnialem w pierwszym poscie i przez jakis czas jest ok ale po pewnym czasie ponownie sie zapalają i traci moc
adamooo Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 najpierw przydalo by sie sprawdzic czy to napewno DPF ... [czyt.zapiac Vaga'a i sprawdzic błedy oraz procentowe zanieczyszczenie filtra] jezeli tak to procedura czyszczenia wymaga prostej drogi i jakis 20 minut wolnego czasu ... tak jak napisał spanky...przewietrz troche auto z butem w podłodze..
spanky Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 najpierw przydalo by sie sprawdzic czy to napewno DPF ... [czyt.zapiac Vaga'a i sprawdzic błedy oraz procentowe zanieczyszczenie filtra] jezeli tak to procedura czyszczenia wymaga prostej drogi i jakis 20 minut wolnego czasu ... tak jak napisał spanky...przewietrz troche auto z butem w podłodze.. bron boze !!!! jezeli to DPF sie zapchal to procedura zaklada predkosc 30-60 km/h w odpowiednim przedziale obrotów na odpowiednim biegu... oczywsice z zapietym VAG'iem na CAN'ie ... ale najpierw dowiedzmy sie co to za bledy ...
airot Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 słuchaj, ja mam ten sam problem. Jeśli masz tylko kontrolkę DPFa palącą się to przejedź się na tempomacie ustawionym na 60km/h na manualu na 4 biegu, albo 70km/h na manaualu na 5 biegu. Jeśli palą się trzy kontrolki to najlepiej do ASO idź i poproś o przeczyszczenie i wysiarkowanie filtra. Powinno to kosztować jakieś.. 100-150plnów. Nie lekceważ tego bo możesz spalić samochód. W przyszłości jak Ci się zapali kontrolka DPFa to zastosuj się do 60km/h na 4 biegu albo 70km/h na 5 biegu i postaraj zrobić się to jak najszybciej po zapaleniu się kontrolki aby nie dopuścić do 75%.
Flyer Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 Nic tylko kupowac nowe auta z DPFem
airot Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 no masakra z nim jest.. Teraz jak się nauczyłem co i jak to nie jest to tak uciążliwe. Ale jednak raz na jakiś czas godzine na czyszczenie trzeba tracić.
spanky Opublikowano 25 Września 2008 Opublikowano 25 Września 2008 no masakra z nim jest.. Teraz jak się nauczyłem co i jak to nie jest to tak uciążliwe. Ale jednak raz na jakiś czas godzine na czyszczenie trzeba tracić. ale zapinasz Vag'a ?
airot Opublikowano 25 Września 2008 Opublikowano 25 Września 2008 Tylko jak jest zapchany ponad 75% (albo 80..) to trzeba VAGa załączać. Jak świeci się tylko kontrolka DPFa jedziesz normalnie na jakąś trasę gdzie możesz jechać ze stałą prędkością przez kilka minut.
przybym Opublikowano 29 Września 2008 Autor Opublikowano 29 Września 2008 czesc. dostałem juz te numery błedów 05697 - sprawdzony ze to bład klimatyzacji-brak czynnika drugi zas niezdiagnozowany to: 09263 moze ktos z was bedzie wiedzial co to za blad, ja oczywiscie zaprzegam google:)[br]Dopisany: 27 Wrzesień 2008, 10:29_________________________________________________Problem z filtrem raz na zawsze załatwiony, audiowka śmiga jak złoto.... Wielki szacunek dla polskiej mysli technicznej (czytaj p. Zbyszek), uśmiecham sie w duchu kiedy przypomne sobie przemądrzałych fachowców z serwisów wypowiadających sie na temat czyszczenia filtra... ba nawet wymiany za jedyne 10 tys. zł (z robocizną). Chłopaki ze wsi pod Warką trzy dni walczyli nad rozwiązaniem problemu (akurat w vectrze C) moją A4 zrobili w pół dnia! Brawo.
Pepin Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 znajomy po błędzie DPFa jest włąśnie po jego wymianie łacznie z turbiną tez zlał jakies kontrolki filtra 3.0 ASB
spanky Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 Problem z filtrem raz na zawsze załatwiony, audiowka śmiga jak złoto.... Wielki szacunek dla polskiej mysli technicznej (czytaj p. Zbyszek), uśmiecham sie w duchu kiedy przypomne sobie przemądrzałych fachowców z serwisów wypowiadających sie na temat czyszczenia filtra... ba nawet wymiany za jedyne 10 tys. zł (z robocizną). Chłopaki ze wsi pod Warką trzy dni walczyli nad rozwiązaniem problemu (akurat w vectrze C) moją A4 zrobili w pół dnia! Brawo. napisz jak zostal rozwiazany problem ....
airot Opublikowano 30 Września 2008 Opublikowano 30 Września 2008 Mi to samo ponoć zrobiono. ;-) DPF się nadal zapycha i będzie zapychał bo takie mamy niestety paliwo w polsce. ;-)
przybym Opublikowano 2 Października 2008 Autor Opublikowano 2 Października 2008 hej, interwencja jest zarówno mechaniczna jak i poniekad elektroniczna. patent polega na tym, że wycinają w filtrze jakies dwa otwory i wstawiają dwie wygiete rurki, przez ktore przepływają spaliny, muszą byc wygięte bo jezeli sa proste podobno głośno chodzi, (jak zrobie jakis obrazek to dodam), kolejny krok to zerowanie czegos tam (cyba czujnika, który zczytuje wartosci z sond umieszczonych na wejsciu -katalizator, i na wyjsciu -DPF, tak zeby mozna było wykasowac błąd filtra. i to wszystko, na pytanie czy nie bedzie sie zapychac, majster powiedział ze NIE, zobaczymy, zawsze moge złożyc reklamacje... tak jak wpomniałem wczesniej, siedzieli nad tym trzy dni zeby to zrobic (vectra c), łącznie z dopasowywaniem kształtu wstawianych rurek, moje auto zrobili w kilka godzin, śmiga jak złoto...
airot Opublikowano 2 Października 2008 Opublikowano 2 Października 2008 czyli tak na prawdę nie masz już DPF-a. ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się