tomek1988r 0 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Ma problem. Czasem auto przerywa, Wywala błąd: 17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit P1239-004- no signal/ communication- entermittent. Tak samo jest na lpg jak na PB. szarpie jak trochę chce bardziej go przeciągnąć. Po kasowaniu błędu spokój na jakiś czas ok 100km. (chyba, że od mojej nogi zależy). Świece wymieniane niecały rok temu. Uszczelka pod pokrywą zaworów do wymiany bo leci... jakieś sugestie? Jak nie to wq...a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzes A4 4 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Może cewka ci któraś pada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 sprawdz na stukowym czy są wypadania zrób wszystkie logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelus 0 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 sprawdz kable , izolacje na przewodach na wtrysku 3 cylindra, kolejnosc liczysz od chlodnicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kosmo.a3 0 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 raczej połączenie 3 wtryskiwacza, a moze przebicie na ktorymś przewodzie, tylko lepiej sprawdzić wiązke która idzie do ECU, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelus 0 Opublikowano 25 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2014 przeciez napisalem na wtrysku 3 cylindra, przewody od wtryskiwaczy ida bezposrednio do ECU niewazne... mowimy o tym samym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek1988r 0 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 na pb i lpg szarpie, wiec zasilanie wtrysku chyba nie... Nie znaam sie na tym wiec pytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 Masz lpg więc kable wtrysków pewnie rozcinane i łączone z wiązka od lpg i tam sprawdzaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mardoczek 1 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2014 sprawdz kable , izolacje na przewodach na wtrysku 3 cylindra, kolejnosc liczysz od chlodnicy Ty wymieniałeś któreś kable?? Pytam bo zauważyłem u siebie na kablach biegnących do kostek od cewek (pod gumami) ubytki izolacji i generalnie jakaś sztywna ta wiązka. Iskry po ciemku nie widać, żeby przeskakiwała. Myślałem o wymianie ale nie wiem co i gdzie się łączy i jakie są koszty?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek1988r 0 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 Masz lpg więc kable wtrysków pewnie rozcinane i łączone z wiązka od lpg i tam sprawdzaj. Miałeś racje. Luty nie były zbyt ciekawe, poprawiłem wszystkie i hasa aż miło Wielkie dzięki za rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się