DeloKrK 1 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) witam Prosze o informacje / opinie czy podana ponizej wartosc jest duzym odstepstwem, czy robilibyscie cos z tym, czy mozna jezdzic smialo? "POCHYLENIE KOŁA PRAWE PRZEDNIE: -1,06 STOPNIA", natomiast pochylenie kola lewego przedniego to -0.09 stopnia Dodam, ze przod wymieniony kompletny: 8 wahaczy, drazki, koncowki, laczniki stabilizatora 2szt. wszystko Lemfordera + nowe opony GoodYear 4Season. Nie znam sie na odczytywaniu danych diagnostycznych, prosze o pomoc. Edytowane 10 Listopada 2016 przez wrclaguna 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Kąty pochylenia są zależne od rodzaju zastosowanego zawieszenia. Poniżej masz temat odpowiedni http://a4-klub.pl/index.php?/topic/155521-all-b6-nastawienia-zawieszenia-a4-b6-2001-2004-sedan-avant/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu13 2 Opublikowano 15 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2014 Tu problemem nie są wartości jako takie tylko różnica między stronami wynosząca ok.1 stopień co jest wartością niepokojącą.Musisz podać wszystkie wartości z pomiaru,samo pochylenie to za mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeloKrK 1 Opublikowano 29 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2015 Poza tym katem pochylenia wszystkie inne wartosci sa na zielono, czyli w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastianb6 0 Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Jeśli wszystko wymieniłeś to może zwrotnica,amortyzator, jest po wypadku,ew. po jakiejś dziurze. Możesz też sprawdzić sanki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko123 6 Opublikowano 18 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2015 Podepnę się do tematu. Po opuszczaniu ławy pojechałem na kontrolę i ustawienie zbieżności. Poniżej wynik Nie wiem również dlaczego początkowe wartości zostały przekreślone. Zbieżność Pan delikatnie skorygował natomiast co do konta pochylenia przedniego koła to już pewnie za dużo roboty i z tego co widzę jest poza specyfikacją. Zostawiać tak jak jest czy jechać na poprawkę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszwaniek 1 Opublikowano 9 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2015 Podepnę się do tematu. Po opuszczaniu ławy pojechałem na kontrolę i ustawienie zbieżności. Poniżej wynik Nie wiem również dlaczego początkowe wartości zostały przekreślone. Zbieżność Pan delikatnie skorygował natomiast co do konta pochylenia przedniego koła to już pewnie za dużo roboty i z tego co widzę jest poza specyfikacją. Zostawiać tak jak jest czy jechać na poprawkę? W tych autach konta nie da się wyregulować, jedynie można próbować przesunąć "sanki". Powinien wyregulować jeszcze krzywą zbieżności, ale założę się że zakład pewnie nawet nie wie co to jest i jak się to ustawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baloquattro 0 Opublikowano 10 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2016 (edytowane) Witam, czy udało Ci się ustawić na sankach takie parametry jak przesuniecie kól na osi oraz nierównoległość osi ? Edytowane 10 Listopada 2016 przez baloquattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baloquattro 0 Opublikowano 28 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2017 Dnia 9.03.2015 o 23:54, lukaszwaniek napisał: Dnia 18.02.2015 o 09:42, radko123 napisał: Podepnę się do tematu. Po opuszczaniu ławy pojechałem na kontrolę i ustawienie zbieżności. Poniżej wynik Nie wiem również dlaczego początkowe wartości zostały przekreślone. Zbieżność Pan delikatnie skorygował natomiast co do konta pochylenia przedniego koła to już pewnie za dużo roboty i z tego co widzę jest poza specyfikacją. Zostawiać tak jak jest czy jechać na poprawkę? W tych autach konta nie da się wyregulować, jedynie można próbować przesunąć "sanki". Powinien wyregulować jeszcze krzywą zbieżności, ale założę się że zakład pewnie nawet nie wie co to jest i jak się to ustawia Witam, Czy udało się ustawić albo zidentyfikować powód przesunięcia kół na osi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czajson 1 Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 Witam. Odgrzeje kotleta. Nie chcę zakładać nowych wątków. A4B7 zawieszenie 1be. Butla LPG w bagażniku Od jakiegoś czasu prawe koło przód przy skręcaniu czy to w lewo czy to w prawo dziwnie uślizguje. Tak jakby nie było podczas skrętu zbieżności. Zauważyłem też że opona prawy przód jest bardziej zużyta. Dodam że nie zauważyłem oznak zużycia od wewnątrznej strony czy zewnetrznej tylko raczej na całej powierzchni opony. Na szarpakach nic nie wyszło. Brak wyczuwalnych luzów. Została zrobiona geometria 3d. Oto wyniki. Proszę o interpretację. Pan który dokonywał pomiaru powiedział że jest delikatnie zły kąt pochylenia koła prawego ale żebym się tym nie przejmował.Trochę trudno mi się nie przejmować jak czuje słyszę przy skrecie i powolnej jeździe że coś się dzieje. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KINIAM 46 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 (edytowane) W dniu 28.10.2019 o 10:08, Czajson napisał: Pan który dokonywał pomiaru powiedział że jest delikatnie zły kąt pochylenia koła prawego ale żebym się tym nie przejmował.Trochę trudno mi się nie przejmować jak czuje słyszę przy skrecie i powolnej jeździe że coś się dzieje. Jakieś pomysły? Zapytaj Pana co robił geometrię czy potrafią zrobić i ustawić krzywą zbieżności. Nie jestem oczywiście pewien czy to pomoże ale warto sprawdzić. Edytowane 29 Października 2019 przez KINIAM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czajson 1 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 (edytowane) Krzywą zbieżności? Co to takiego?Nie pytałem. Powiedział że zbieżność jest oki. I że wszystkie parametry oprócz delikatnie zlego kąta prawego koła. Ale podobno ludzie z większymi odchyłami tego parametru jeżdżą i się tym nie przejmują Edytowane 29 Października 2019 przez Czajson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KINIAM 46 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Godzinę temu, Czajson napisał: Krzywą zbieżności? Co to takiego? Procedura jest ogólnie dostępna, jak znajdę chwilę czasu to Ci opiszę co i jak. Mało kto dotyka tego tematu ale powinno to się zrobić co najmniej wtedy kiedy wymieniamy zawieszenie lub dotykamy się końcówek drążka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czajson 1 Opublikowano 6 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2019 Co to za numerki wybite na zwrotnicach? Ktoś się orientuje? I dlaczego te numery są inne na prawej i lewej zwrotnicy. Zdjęcia nie wyraźne ale można zauważyć że numery są zupełnie inne. Czyżbym miał różne zwrotnice w aucie. Dodam że google nic nie podpowiada. Wiem że numery zwrotnic po etce są inne. O co z tym chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się