Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B7 ASB Quattro s-line/gwint/19,9,5J/Power by Lab Performance 280KM/580NM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wyrzuć te regulacje i powinno być ok.

Opublikowano

pewnie tak zrobie na poczatek i zobacze jak to siadzie 

Opublikowano
Kurde gorzej niż na moich springach......


I na moich tez ....?
Opublikowano

a  jak nic to nie da to na żywioł :decayed: 

ZhaUIvb.jpg

Opublikowano

Większą oponę załóż na tył :)

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

różne wysokości kół przy quattro ?:huh: to chyba nie zbyt mądry pomysł ;)

Opublikowano

Wiem Panie, jołk taki :P. Działaj w temacie bo ciekaw jestem całokształtu.

Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ladnie :naughty: sprawdź z tyłu jakie masz gumy pod sprezyną i nad... 

Opublikowano

A nie siedzi juz na odbojach ?

Opublikowano

Też mam kw V1 regulacja z tyłu założona i nawet podkręcona z 1 cm w góre a siedzi na 19 i 215/35 tak że opona się chowa w nadkolu zresztą w moim temacie widać ;) zobacz czy nie siedzi może na odbojach.. 

Opublikowano
17 godzin temu, KoJ@K napisał:

A nie siedzi juz na odbojach ?

nie wydaje mi sie, ale sprawdze

Opublikowano

Tomek miałem ten sam problem jak kupiłem gwint. Mialem grubsze sprezyny prawdopodobnie z quattro i tez na max skreconym piał tył. Zamieniłem za ciensze od KW juz chyba z oski i tył siada nizej choc 19" sie nie schowa w nadkole. Jak wywalisz regulacje musisz wlozyc zamiast niej gume i wyjdzie praktycznie to samo. Może jakieś niższe gumy są pod sprężynę?

Zawartość dodana 6 minutes later

Tak mam przy max obnizeniu z tyły. Wcześniej piało masakrycznie. Choć i tak jest mało. Może są cieńsze gumy pod sprężynę?

13403186_2059959957562823_894696513368739671_o.jpg

Opublikowano

no to ja mam od Q , u ciebie jest idealnie , chodzi mi o te pare cm żeby sie choc troche opona schowala, nie wiem dlaczego tak....

Opublikowano

Poprostu nie jest Ci dane miec mega glebe:decayed:

Opublikowano

możliwe , za to przód można tak skręcić że siada na ziemi :lol:

Zawartość dodana 39 minutes later

Majstry da rade sie dobrać do sprężyny tyl bez podnośnika w warunkach garażowych ? Zeby ja wyciągnąć , czy trzeba mechanikom truć dupe ?

Opublikowano

Da radę, tylko więcej męczenia się i więcej odkręcania. Możesz pomóc sobie ściągaczami, ale takim ręcznymi ciężko podejść.
Ja na podnośniku i na hydraulicznym ściskaczu sprężyn, wyciągam w 10minut na spokojnie.

Opublikowano

ściągaczy nawet nie mam hmm , pamietam że nawet fajnie te wchodziły jak montowałem 

Opublikowano

Możesz to zrobić przy użyciu pasów. Te, które używa się do przyczepek, węższe ;)

Opublikowano

U Ciebie pieje a u mnie na max podniesieniu ledwo wchodzi palec/ po max opuszczeniu kolo wpada tak do środka ze prawie trze o bude- tak to jest już z tymi gwintami.

Koło ciekawe ,także ciekaw jestem jak to finalnie usiądzie i się wkomponuje :)

Opublikowano

Dzisiaj siedze od rana przy tym i tak , na oldbojach nie siedzi , nakrętki nie ma sensu wyciągać bo bym musiał gumę podłożyć a ona jest szersza dużo od nakrętki wiec jeszcze gorzej bedzie , rynce opadajo :/

Zawartość dodana 36 minutes later

nie mam pomysłu na to , czy może nakrętka powinna byc od dołu i wtedy sprężyna sie inaczej układa , na chłopski rozum nic to raczej nie da , czy po prostu sprężyny tylne trzeba zmienic i święto 

fota podglądowa obok guma pod spreżyne widać że dużo grubsza 

CkuIscg.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...