Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przetarta pokrywa zaworów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam koledzy :) Ostatnio zauważyłem u siebie (1.8 T BFB), że łancuch rozrządu przeciera mi pokrywe zaworów. Czy jest mozliwe ze az tak sie rozciągnął czy tez winny jest równiez napinacz. Miał ktoś z was lub słyszał o podobnym przypadku, bo zastanawiam sie czy wymiana samego lańcucha załatwi problem. Z góry dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam

Opublikowano

jest możliwość ze przetrze wymiana tylko w komplecie i najlepiej na oryginał

Opublikowano

A co koledzy sądzicie o napinaczach niby oryginalnych z allegro, mozecie cos plecić czy tam wszytskie to "made in japan" Wyczytałem ze zamienników bardzo nie ma dobrych a cena z ASO napewno zaporowa. Dziwna sprawa ze pokrywke przetarło ale zadnego błedu nie mam o braku synchronizacji wałków z wałem korbowym. Auto normalnie jeździ , odpala bez problemów. Fak faktem praca łańcuch była słyszalna ale nie tzw. " klekot jak w dieslu" jak koledzy w innych postach opisują , ale nie spodziewałem sie czegos takiego jak przetarta pokrywka zaworów. Chyba na początek wymienie sam łancuch i zobacze jak sprawa sie dalej potoczy :)

Opublikowano

szkoda kasy na podróbę made in china mi nastawnik wytrzymał pół roku .

Opublikowano

Najpierw sprawdz cisnienie oleju.

Jak będzie nędzne smok do czyszczenia.

Opublikowano

Ja tez mialem przetarta oslone od lancucha... musialem wymienic lancuch wraz z napinaczem oczywiscie ori. Troche kasy wydalem ale robilem to rok temu i auto smiga bez zarzutu ;)

Opublikowano

Ja tez mialem przetarta oslone od lancucha... musialem wymienic lancuch wraz z napinaczem oczywiscie ori. Troche kasy wydalem ale robilem to rok temu i auto smiga bez zarzutu ;)

a czy przy takich temperaturach rano odpalając silnik nie słychać łańcucha ?

Opublikowano

wszystko zalezy od oliwy i stanu pompy

Opublikowano

u mnie codziennie rano słychać 2 sekundy jak gry grzechocze ale wystarczy jak silnik jest zimny i go odpalę na kilka sekund aby olej poszedł do góry to następnego dnia cisza .myślałem ze to wina napinacza.

Opublikowano

co masz wlane do silnika ?

Opublikowano

motul ale jutro wymiana na Liqui moly 5W40

Opublikowano

płukanke daj LMa

Opublikowano

już mam jutro zastosuje ciekawe jak będzie


już mam jutro zastosuje ciekawe jak będzie

po wymianie nic się nie zmieniło nadal słychać łańcuch ok 2 sekund

Opublikowano

Spokojnie, nie od razu.

u mnie tez tak bylo

Opublikowano

sprzedaje maxgear 54-0589 za 525pln z elektronicznym nastawnikiem i do tego łanczuc swag sw99110334 . I biega :hi:

Opublikowano

Spokojnie, nie od razu.

u mnie tez tak bylo

czemu tak się dzieje ? :eusathink:

Opublikowano

sprzedaje maxgear 54-0589 za 525pln z elektronicznym nastawnikiem i do tego łanczuc swag sw99110334 . I biega :hi:

ile to to będzie działać pół roku ?

Opublikowano

U mnie odpukać taki zestaw śmiga już 23tyś km,na razie żadnych problemów.

Opublikowano

ja już mam 2 zestaw i jakoś trudno mi uwierzyć

Opublikowano

U mnie jest podobnie, tzn. słychać na zimnym starcie te 2s, ale nie zawsze, niekiedy w chłodny dzień nic nie zagrzechocze..

Olej motul 10/40 na chwilę obecną, ale przejdę na 5w/40 od LM.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...