Bombel757 Opublikowano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2017 Według mnie też przerwa maty. Czujnik mierzy prawidłowo temperaturę, sterownik każe ją grzać a fotel nie grzeje. Szukaj przerwy maty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekmuzyk Opublikowano 30 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2017 Panowie podpinam się pod temat ... mam problem oczywiście z fotelem kierowcy, pasażera grzeje OK. Vagiem zostało sprawdzone pokrętło od regulacji i to działa, problem jest jednak dziwny bo po odłączeniu kostki i sprawdzeniu czy dochodzi prąd do fotela to stale mam około 10V nawet po wyłączeniu zapłonu. Ktoś miał taki przypadek ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black_edition Opublikowano 8 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 sprobuj od przekaznika najpierw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy_007 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Witam, podpinam się pod temat. Mam problem oczywiście jak i większość z grzaniem fotela kierowcy. Tylko u mnie jest całkiem inna przypadłość fotel kierowcy grzeje jak się zrobi ciepło w samochodzie. Chodzi o to że np. rano jak jest zimno włączę ogrzewanie fotela nie ważne na który poziom 1-6 to jest cały czas zimny, ale jak samochód się nagrzeje że jest naprawdę ciepło to w tedy zaczyna grzać fotel oczywiście siedzenie pasażera bez jakich kol wiek zarzutów. Mata podpięta na krótko działa grzeje normalnie i tu moje pytanie czy w klimatroniku jest jakiś jeszcze czujnik odpowiadający za to ? bo po wyjęcia klimatronika i sprawdzenia prądu to na wyjściu od strony kierowcy nie ma nic a po stronie pasażera jest prąd. Czym to może być spowodowane ? da się to w ogóle naprawić ? czy będę zmuszony kupić nowy klimatronik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black_edition Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Grupa 20 w vag pokaż najpierw przy ustawionym grzanie na maxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy_007 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 niestety nie mam programu vag i nie mam możliwości podłączenia samochodu pod ten program Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black_edition Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Skoro na krótko chodzi to musisz sprawdzić napięcie do maty . CZasem potencjometry psują się jak w mojej historii napraw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hudy_007 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 prawdopodobnie to jest jego przyczyna. Drogi jest taki koszt naprawy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LChris Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Jak sprawdzić matę na krótko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombel757 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Hudy_007 widzę, że jesteś z WGR, Ja jestem z WR. Jak będziesz w WR to daj znać. Umówimy się, podepniemy pod VAG, zobaczymy co w trawie piszczy za symboliczne . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black_edition Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 na all... jest jakis za 60zł. Niestety pzez forum ciezko powiedziec co dokładnie jest przyczyna czasem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black_edition Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 31 minut temu, LChris napisał: Jak sprawdzić matę na krótko? plus i minus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LChris Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 prosto z akumulatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zychu000025 Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Witam. Mam taki problem że przestało mi działać ogrzewanie fotela kierowcy, pasażera działa idealnie. Sprawdzałem próbówką czy jest prąd, ale niestety na żadnym pinie nie ma prądu, pod fotelem pasażera prąd jest na przewodzie żółto-czarnym. Ktoś wie gdzie on jest podpięty? Albo może zna ktoś jakiś inne rozwiązanie problemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black_edition Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Dnia 24.05.2017 o 22:40, zychu000025 napisał: Witam. Mam taki problem że przestało mi działać ogrzewanie fotela kierowcy, pasażera działa idealnie. Sprawdzałem próbówką czy jest prąd, ale niestety na żadnym pinie nie ma prądu, pod fotelem pasażera prąd jest na przewodzie żółto-czarnym. Ktoś wie gdzie on jest podpięty? Albo może zna ktoś jakiś inne rozwiązanie problemu? zolto-czarny mata. Klimatronik wypuszcza impulsy napieciowe jak naprawiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zychu000025 Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Jak to naprawiles? Wymieniles potencjometr czy co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black_edition Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 To różnie. U każdego może być to co innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bilder Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 sprawdź czy przejście w macie jest. w temacie jest to opisane. I będziesz wiedział, czy mata przerwana, uszkodzona. można sprawdzić potencjometr przez vaga również i można to wykluczyć. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black_edition Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Ja mam inne pytanie. Czy ktoś wie jaki prąd płynie przez matę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bilder Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 12. Po osiagnieciu temp zadanej. Zasilanie jest wylaczane. Temp spada i zasilanie znow sie wlacza. Oto Ci chodzi? Wysłane z mojego Redmi 4A przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się