Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Synchronizacja rozrządu 2.0 TDI BRD 170 km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja zrobiłem korektę u siebie z -3,49 na -0,98 (przy jeździe jest - 1,48). Wszystko jest ok ale dzisiaj zerknąłem na korekty na wtryskach i o dziwo na 1 i 3 mam + - 1,25, wcześniej wszystkie były do max 0,6 - czy to normalne?

Opublikowano

Witam, potrzebuję porady. Ustawiłem u siebie synchronizację na 0. Po zrobieniu trasy sprawdziłem że mam teraz 0.35. Motor chodzi równo, odpala ok. Na wolnych jak szybko dam mu gazu to podskoczy do 0.7. To normalne że mógł tak delikatnie sam się przestawić? Chodzi mi o tą wartość 0.35. Nie wynika to raczej z żadnego innego problemu? Pytam profilaktycznie. Dzięki za odpowiedź ?

Opublikowano
38 minut temu, Przemas_92 napisał:

Witam, potrzebuję porady. Ustawiłem u siebie synchronizację na 0. Po zrobieniu trasy sprawdziłem że mam teraz 0.35. Motor chodzi równo, odpala ok. Na wolnych jak szybko dam mu gazu to podskoczy do 0.7. To normalne że mógł tak delikatnie sam się przestawić? Chodzi mi o tą wartość 0.35. Nie wynika to raczej z żadnego innego problemu? Pytam profilaktycznie. Dzięki za odpowiedź ?

Ustawiałeś to na ciepłym silniku?

Opublikowano

Hmm.. Czy na ciepłym, auto stalo tak gdzieś z 3h bo robiłem coś innego, ale stało w garażu. W trakcie jak ostawialem ta synchronizację to i tak odpalalem i sprawdzałem jakie są wartości. 

Opublikowano

sunchronizacje sie sprawdza jak silnik jest rozgrzany do 90 stopni. No i powinno sie przy rozgrzanym silniku ustawiac

Opublikowano
1 minutę temu, ori52 napisał:

sunchronizacje sie sprawdza jak silnik jest rozgrzany do 90 stopni. No i powinno sie przy rozgrzanym silniku ustawiac 

Aha ok, dzięki za cenna uwagę. Zobaczę jak to wygląda jak się rozgrzeje i dam znać. 

Opublikowano

Sprawdziłem na rozgrzanym i jest elegancko na 0.00.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
10 godzin temu, Przemas_92 napisał:

Sprawdziłem na rozgrzanym i jest elegancko na 0.00.

Przegazuj silnik i sprawdź jak zmieni się ta wartość 

Opublikowano

Panowie proszę niech ktoś potwierdzi czy wszystko dobrze zrozumiałem. Po sprawdzeniu na kompie mam +3.2 na zimnym silniku, ciepły +2.9 śmierdzą spaliny, ciężko pali, wydaje mi się ze głośno chodzi... 

1. Ustawiam prawe koło na blokade, luzuje koło na tych 3 śrubach krece wałkiem zgodnie z ruchem wskazówek zegara  w celu zejścia w okolice 0. Skręcam wszystko jak było sprawdzam.

2. Ustawienie załóżmy, że trafione blokuje znów prawe koło, nastepnie próbuje włożyc blokade w lewe koło, blokoada nie wchodzi (lub wchodzi z oporem) to mam znow poluzowac 3 sruby i skorygować tak żeby wchodziła idealnie ale czy moge to zrobic gdy blokada nie jest włożona w lewe koło ? 

Chetnie bym to zrobił u kogos kto zna temat ale nie mam u kogo i musze sam, za wszelkie rady z góry dziekuje.

Opublikowano

Masz zdjęty przód?

 

Opublikowano

Nie, ja się przymierzam do zrobienia tego. Dlatego pytam czy ja to dobrze rozumiem rozrząd miałem robiony i nie chce zwalac przodu. 

Opublikowano

bez blokady wału nie zrobisz tego tak jak trzeba

Opublikowano

Czyli trzeba ściągnąć przód? Tylko wtedy nie ogarnę tego na ciepłym silniku, blokady wału nie posiadam, mam kabel program i blokady do kół.

Opublikowano

Blokady to sobie kupisz za parę groszy i nie ma potrzeby robić tego na ciepły silnik

Opublikowano (edytowane)

Hejka

We wtorek robiłem rozrząd w swojej 2.0TDI BRD 170koni. 

Może mi ktoś podpowie jaka powinna być odpowiednią synchronizacja dla tego silnika? Biorąc pod uwagę poprawna moc, spalanie itp 

Przed wymianą sprawdzałem synchronizację i była 2.30 po wymianie 4.11 po regulacji jest idealnie 0.00. 

 

Edytowane przez WojtasB7

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...