SotoM Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) Teoretycznie +/- to kwestia szczelności cylindra. Gdy jest nieszczelność ukł.paliwowego to paliwo jest wysysane z magistrali paliwowej silnika do zbiornika.gdy auto zaczyna kręcić to pompa paliwa nie zdąży napełnić całkowicie magistrali stąd też długie kręcenie rozrusznikiem.pompa w baku dobija paliwo do tandeówki a gdy rozrusznik kręci walek rozrządu obraca tandemem i wtedy dopiero tandemówka zaczyna budować ćiśnienie w magistrali silnika. Edytowane 3 Grudnia 2014 przez SotoM
rosek11 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 SotoM, czyli rozumiem że mechanik w miarę logicznie to stwierdzi? Nieszczelność mogą np powodować uszczelniacze wtryskiwaczy?
SotoM Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Ty masz 16v w tych silnikach zadko uszczelniacze puszczaja bo pd nie pracuje na boki bo przymocowany jest 2ma szpilkami do glowicy. W 8v problem taki wystepuje bo pd pracuje bo przymocowany jest 1ną szpilką. Ja bym spr szczelność przy filtrze i ewent.sprawność akum.po 10h postoju-jakieś pobory prądu,napięcie...
routerek1 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2014 Witam! U mnie problem rozwiązany, wymieniona końcówka pompowtrysku oraz uszczelniacze. Koszt z robozizną 500zł
rosek11 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Opublikowano 9 Grudnia 2014 Dzisiaj odebrałem auto od mechanika, rano odpalił trochę lepiej lecz szału nie ma. Mechanik wymienił uszczelki które są na wtryskach oraz jakieś zestawy naprawcze wtrysków ( jakieś grzybki która z góry dociskają wtryski). Korekty bezpośrednio po odpaleniu bardzo dynamicznie się zmieniały lecz ich wartości były w przedziale -0,7 +0,6.Gdy auto już troszeczkę chodziło zrobiłem zdjęcie takich wartości:- dawka wtrysku 5,3mg/H-wymagany czas trwania wtrysku 3,6KW- wymagany początek wtrysku 1,7 n.OT- kąt wyprzedzenia 0,00- moment uruchomiania 0,0 Nm- synchronizacja uruchomienia - 255 (wartość wymagana 0-255)mechanik rozkłada ręce..............a ja mam dość....
quadral20004 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 rosek wymien aku. jesli kreci jak ten pasek na filmie to 100% aku.
martinus Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 (edytowane) Problem z odpalaniem nie tylko w niskich temp, ale zawsze jako pierwsze odpalenie po dłuższym postoju okazuje się, że winny bywa też czujnik położenia wału. Miałem przykład jak przy wymianie sprzęgła mechanik się nie przyłożył i problemy gotowe, a wystarczyło zwrócić uwagę na jego ustawienie przy składaniu i samochód całkiem inny. Edytowane 12 Grudnia 2014 przez martinus
rosek11 Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 odnośnie aku, kreci on trochę szybciej niż na załączonym filmie, odpalałem z dwóch akumulatorów i efekt podobny. Czujnik położenia wału raczej by jakiś błąd ukazywał. Analizując cała sprawę, przyczyną będzie najprawdopodobniej nieszczelność układu paliwowego. Gdzie według Was taka nieszczelność może być, czy są jakieś newralgiczne miejsce?
martinus Opublikowano 12 Grudnia 2014 Opublikowano 12 Grudnia 2014 czujnik przy złym ustawieniu nie pokazywał żadnych błędów na vcds-ie, także może być różnie.
rosek11 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Dzisiaj passat cała noc stał na dworze gdzie było -6. Przed odpaleniem podpiąłem drugi sprawny akumulator, po około 2 minutach odpaliłem i i jest już zdecydowanie lepiej niż pierwotnie. Po odpaleniu nawet silnikiem nie rzucało. Sprawdziłem stan elektrolitu i było go około połowę wysokości akumulatora, dolałem i teraz się ładuje. Zastanawia mnie czy akumulator o pojemności 70Ah i rozruchu 600A nie jest za mały, szczególnie chodzi mi o ten rozruch 600A.
SotoM Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) Jak cele w aku byly puste to co się dziwić.kwas odparowuje.dlatego jest cos takiego jak spr.co jakiś czas stanu akum.poziom elektrolitu,sprawnosć pod obciążeniem... Chyba że jest akum. VRLA.to nic nie zrobisz. :-D A tak po za tyd o akumie już ci pisałem po obejżeniu filmu ale-była olewka... Edytowane 27 Grudnia 2014 przez SotoM
rosek11 Opublikowano 27 Grudnia 2014 Opublikowano 27 Grudnia 2014 (edytowane) SotoM, w żaden sposób nie było olewki, jestem bardzo Ci wdzięczny za Twoje zainteresowanie tematem. A jak myślisz, czy akumulator ma wpływ też na to że po odpaleniu nie rzucało silnikiem, czy może było to tylko przypadek. Akumulator w dalszym ciągu się ładuje..... ewentualnie przełożę akumulator o większym prądzie rozruchowym niż ten mój 600A Akumulator ładowany około 8 godzin i odpalił po strzale, lecz przed odpaleniem wyjąłem wtyczkę od czujnika temperatury paliwa ( chyba G81) Rano zobaczę jak będzie. Zastanawia mnie ewentualny wpływ czujnika na odpalanie..... Edytowane 27 Grudnia 2014 przez rosek11
SotoM Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Raczej przypadek... W moim adudi np siedzi jeszcze ori aku-moll z parametrami - 450A 95Ah DIN 760A EN/SEA
rosek11 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 SotoM, dzisiaj rano ponownie odpaliłem bez czujnika. Odpalił idealnie, silnikiem nie rzucało. Komputer nie pokazuje żadnych błędów od czujnika, ale jak widać ma on ogromny wpływ na rozruch. Jaka jest zasada działania tego czujnika, z czym on może być powiązany że tak auto poprawnie odpala po jego wypięciu.
SotoM Opublikowano 28 Grudnia 2014 Opublikowano 28 Grudnia 2014 Podłącz kompa i spr jego wskazania na podłączonym może przy 0stp pokazuje +40stp do ecu i ecu wysterowuje start na zimnym silniku jakby był mocno rozgrzany...wtedy np może świec nie uruchamiać.
Grandus18 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 (edytowane) Witam, czym może być spowodowane dziwne falowanie obrotów podczas zapalania zimnego silnika oraz głośny stukot ? Edytowane 30 Grudnia 2014 przez Grandus18
SotoM Opublikowano 30 Grudnia 2014 Opublikowano 30 Grudnia 2014 wałek rozrządu i popychacze do weryfikacji jak równiez broki zaslepiajace wałków sterujacych PD
rosek11 Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 (edytowane) SoToM, na vagu wszystkie czujnik pokazuję prawidłowe wartości, i są one bardzo do siebie bardzo zbliżone. Qzwa gdzie tutaj może być rozwiązanie......dlaczego po odpięciu czujnika pali na strzał, czy problemu szukać w sterowaniu rozruchem... Edytowane 4 Stycznia 2015 przez rosek11
SotoM Opublikowano 4 Stycznia 2015 Opublikowano 4 Stycznia 2015 I co,sprawdzał ci ktoś to ppd na przejscie? Czy ktoś uznał że to nie ma nic z tym wspólnego?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się