Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Napęd wałków wyrównoważających


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I 90% tych bardzo kosztownych usterek występuje w B7 z rocznika 2005. Czyżby choroba wieku dziecięcego, a może taka polityka firmy żeby zostawiać "troszkę" pieniążków w serwisie ???

Opublikowano

Witam serdecznie . Od 3 miesięcy stałem się "szczęśliwym" posiadaczem Audi A4 2005r 2.0tdi 140km auto sprowadzone z Belgi przebieg 160tyś "podobno oryginał sprawdzane w serwisie" przy zakupie coś szumiało tak jak by napinacz paska dlatego od razu został wymieniony rozrząd kompletny . Jak się okazało szum nie ustał po czym mój mechanik zdiagnozował uszkodzenie właśnie tego łańcuszka na pompie olejowej oraz kół i napinaczy . A do tego poinformował mnie że to wada fabryczna tego modelu i zamiast tego łańcuszka wprowadzili koła zębate które są nie dostępne !!! Proszę o pomoc gdzie to dostać bo on podobno wszędzie szukał i nie może znaleźć auto stoi już tydzień czasu i Piździa......................wa Już nie jestem szczęśliwym posiadaczem tego auta i jeszcze jaki to jest koszt ?

Opublikowano

mój mechanik zdiagnozował uszkodzenie właśnie tego łańcuszka na pompie olejowej

poziom techniki rodem z lat 20 uieglego stulecia :rolleyes:[br]Dopisany: 18 Listopad 2008, 15:45_________________________________________________Mam takie pytanko czy ma ktos jakis rys tych walkow i tej pompy.Gdzie jest ten wale ? w bloku czy dokrecony w jakims osobnym korpusie do bloku ?

Opublikowano

Moduł wałków wyrównoważającycych wraz z pompą olejową jest w misce olejowej.

Nadal szukam mechanika :hi: ,który będzie wiedział-znał temat omawianego napędu łańcuszkowego wałków wyrównoważających.Mechanicy,którzy dotychczs wsłuchiwali się w owo "szuranie" zaczynali od zdejmowania paska wielorowkowego co nic nie wyjaśniło, następnym etapem ma być wymiana rozrządu wraz z pompą wody(rozrząd był wymieniany 20 tyś przebiegu temu).To takie macanie po omacku.Jestem przekonany ,że szuranie powoduje,żle ustawiony łańcuch.Teraz kiedy temperatury oscylują około 0 st.C hałas przy zimnym silniku jest b,mały i rośnie w miarę rozgrzewającego się silnika wraz ze zmniejszającą się gęstością oleju.

Jeśli chodzi o "bujnięci" silnika na biegu jałowym ,to prawie ustały po przejechaniu ok 500 km na V Power diesel ,może końcówki wtryskiwaczy się oczyściły.

Opublikowano

ja tez od kąd tankuje V Power Diesel bujnięcia znacznie się zmiejszyły albo to moje subiektywne wrażenie.....[br]Dopisany: 28 Listopad 2008, 16:43_________________________________________________póki nie słysze dzwięków niepokojących nie podejmuje się wymiany łańcuszka ani innych rzeczy....

Opublikowano

chlopaki to na bank ten lancuszek ja wymienialem rozrzad i pompe wody przed i po wymianie szura dalej, a druga sprawa gadalem z gosciem z serwisu on twierdzi, ze to wlasnie ten lancuch, bylem tez u mechanika i to samo zdiagnozowal ;(

Opublikowano

chlopaki to na bank ten lancuszek ja wymienialem rozrzad i pompe wody przed i po wymianie szura dalej, a druga sprawa gadalem z gosciem z serwisu on twierdzi, ze to wlasnie ten lancuch, bylem tez u mechanika i to samo zdiagnozowal ;(

a jak głośno słychać to szuranie?? bo na przyszłość chce wiedzieć jak coś będzie się działo u mnie :cool1:

Opublikowano

Z uszkodzonego napędu pompy dostają się do oleju opiłki metalu.

Czy filtr oleju zdoła je wyłapać zanim dotrą do górnej części silnika i zmniejszą jego trwałość?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...