Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Koncówka drążka - wybór?


largovinch

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w temacie, lemforder i trw, co jeszcze? Muszę wymienić a z racji tego że mieszkam na wyspach jest dużo śmieciowych produktów. Proszę o pomoc

http://www.eurocarparts.com/track-rod-and-track-rod-end

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w temacie, lemforder i trw, co jeszcze? Muszę wymienić a z racji tego że mieszkam na wyspach jest dużo śmieciowych produktów. Proszę o pomoc

http://www.eurocarparts.com/track-rod-and-track-rod-end

ze swojej strony polecił bym meyle :wink: a lemfordera bym odpuścił no chyba że masz pewność że nie trafisz na podjepke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po czym poznać że lemforder to podróbka? I z jaką siłą je dokręcić?

Edytowane przez largovinch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiści zakładałem FEBI i po 4 tys km spokój jak będzie dalej zobaczę. Co do dokręcania to normalnie skręcałem dosć mocno. Na drążek liczyłem obroty ze starej końcówki.

Edytowane przez ayew
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym liczeniu obrotów to można się przewieźć. Lepiej sprawdzić u fachowca bo jak zacznie ścinać gumy to będzie za późno i uderzy po kieszeni.

Wahacze to jeszcze Delphi.(końcówka drążka też)

Edytowane przez jacek70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liczenie liczeniem ale zbieżność obowiązkowa po takim zabiegu. Pytam z jaką siłą bo gdzieś czytałem że dokręca sie je dynanometrycznym kluczem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie używałem do tego klucza dym. po prostu dokręciłem do oporu (ale z głową) i było dobrze. Pewnie mądre książki coś o tym mówią, ale ja nie szukałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście zbieżność do zrobienia, u mnie mimo krecenia obrotami była przestawiona :jerk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak w temacie, lemforder i trw, co jeszcze? Muszę wymienić a z racji tego że mieszkam na wyspach jest dużo śmieciowych produktów. Proszę o pomoc

http://www.eurocarparts.com/track-rod-and-track-rod-end

Na końcówce nie zaoszczędzisz.....kup Lemfordera. A co do dokręcania to przecież kontrujesz nakrętką..........nie potrzeba wielkiej siły w to wkładać......a zbieżność i tak chyba ustawisz u Mechanika?......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zbieżności niestety wyszło, że końcówka do wymiany, chciałbym coś dobrego w sensie jakość do ceny i żeby po pół roku nie wymieniać znowu?

Lemforder http://allegro.pl/koncowka-drazka-audi-a4-a6-c5-b5-b6-a8-lemforder-i4857653853.html

TRW http://allegro.pl/koncowka-drazka-trw-audi-a4-b5-b6-b7-a6-c5-i4799491025.html

Febi http://allegro.pl/koncowka-drazka-audi-a4-a6-vw-passat-b5-febi-mfj-i4783553642.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja założyłem Lemfoerdera kompletne zawieszenie i jak dotąd jestem z tej decyzji bardzo zadowolony. Fakt 1700 PLNów to nie mało, ale przejechałem dotąd 105tys. km i jak narazie nasze polskie drogi nie robią na zawieszeniu żadnego wrażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeciwnakrętkę dokręcamy momentem 40 Nm przytrzymując drążek za sześciokąt! Końcówka drążka do zwrotnicy-górna śruba momentem 7 Nm, a nakrętkę poniżej/ od długiej śruby/ momentem 45 Nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...