Fastadi Opublikowano 17 Listopada 2014 Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) Witam, otóż ostatnio zauważyłem, że ktoś raczej parkując zahaczył pewnie na milimetry o prawy zderzak, co prawda powstała rysa/otarcie lekkie jednak bardziej niepokoi mnie to, że dodatkowo zobaczyłem, że klosz od kierunkowskazu (prawy przedni) jest pęknięty. Czy mogę jeździć jeśli klosz ten jest pęknięty (bez obawy o mandat) oraz w jaki sposób mógłbym go zabezpieczyć np. przed wodą czy wilgocią? Oraz jaki byłby ew. koszt wymiany tego klosza. Dodam, że auto to Audi A4 B5 Sedan 98r. Wiem, że zdjęcie nie jest za bardzo skierowane na sam klosz, jednak w tej chwili innego nie mam.http://zapodaj.net/0b0728999021b.jpg.html Edytowane 17 Listopada 2014 przez Fastadi
Sejwel Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Nie powinni się przyczepić do takiego pęknięcia. Z tego co widzę jest ono znikome. Pęknięcie bym delikatnie przesmarował jakimś bezbarwnym klejem, żeby się woda nie dostawała.
jacek70 Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Taki kierunek kupisz na all bez problemu , a puki co odrobina kropelki załatwi sprawę.
Fastadi Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) Dzięki za odpowiedzi Jednak chciałem jeszcze zapytać czy jak będę wymieniał to lepiej od razu dwa czy wystarczy jedna strona oraz czy po podniesieniu maski tuż nad światłem w dziurce należy nacisnąc np. śrubokrętem na zacisk by wyjąc kierunkowskaz (Auto przed liftem)? Chodzi mi o to by nie było bardzo widać różnicy, w tym, że ktoraś ze stron była wymieniana na nową. Edytowane 18 Listopada 2014 przez Fastadi
Trzesio Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 wystarczy jeden i tak roznicy nie bedzie pamietaj aby kupc kierunek odpowiedni do lampy, u Ciebie sa chyba Bosh'a
Fastadi Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 Tak Boscha, jednak żeby to wymienić trzeba jedynie wyjąć kierunek tak jak napisałem ? Bo szczerze mówiąc jestem troche laikiem w tych sprawach
Viwaldi Opublikowano 19 Listopada 2014 Opublikowano 19 Listopada 2014 Ostatnio wymieniałem dwa kierunki . Mam lampy Bosch-a a założyłem zamienniki, szczerze mówiąc nie widzę różnicy. Co do wyjęcia samej lampki to trzeba śrubokrętem odchylić w poziomie dźwigienkę (jeśli jeszcze jest) a następnie lekko nacisnąć w pionie uchwyt mocujący i wysunąć kierunek na zewnątrz. Jakby co to daj znać a jutro zrobię fotki jak i co.
Fastadi Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 Dobrze by było Jak będziesz miał chwilę to prosiłbym o foty i jakieś wyjaśnienie
Slonko Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) Podłączę się pod temat, gdyż jakieś ludzkie ścierwo na parkingu stłukło mi klosz kierunkowskazu- wyglądało to tak, jakby ktoś próbował wydłubać oba i w jednym coś poszło nie tak (drugi był wysunięty). Zabezpieczyłam taśmą ale żarówka i tak padła. I teraz pytanie- czy jakiś tutorial dla kobiet pt. "jak podnieść klapę bagażnika, wymienić klosz kierunkowskazu i żarówkę" to gdzieś może jest, czy raczej się poddać od razu i wstawić do warsztatu? I czy skoro już wymieniam klosz to zmienić bosha na clear (takie: http://allegro.pl/migacze-przednie-czarne-audi-a4-b5-95-99-tuning-i5027099217.html)-po pierwsze czy pasują jak ulał (czy coś trzeba zmieniać, przerabiać- wiadomo- nie dam rady) i czy żarówka ta sama (PY21W)- macie jakieś doświadczenia? Warto? Edytowane 14 Lutego 2015 przez Slonko
Trzesio Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) z lewej strony wymiana jest banalna, oczywiście trzeba podnieść maskę, na łączeniu lamp widać takią dzwigienkę/zatrzask którą trzeba przycisnąć i wtedy bez problemu wysuwa się klosz, z prawej dodtakowo trzeba zdemontować dolot powietrza zmiana kwestia gustu, jak dla mnie nie ma sensu, lepiej odłożyć na polifty czy S4 Edytowane 14 Lutego 2015 przez Trzesio
Slonko Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 (edytowane) z lewej strony wymiana jest banalna, oczywiście trzeba podnieść maskę, na łączeniu lamp widać takią dzwigienkę/zatrzask którą trzeba przycisnąć i wtedy bez problemu wysuwa się klosz, z prawej dodtakowo trzeba zdemontować dolot powietrza zmiana kwestia gustu, jak dla mnie nie ma sensu, lepiej odłożyć na polifty czy S4 No to mam pecha- klosz z prawej A jest gdzieś jakieś zdjęcie albo filmik (co to jest dolot powietrza????) I czy ja to dam radę zrobić? Co może pójść "nie tak"? Edit: znalazłam: http://audi.pacula.eu/audi-a4-b5-wymiana-przednich-zarowek-kierunkowskazow/mam nadzieję, że mi się uda Edytowane 14 Lutego 2015 przez Slonko
MŁODZIAN Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 nic nie może pójść nie tak poprostu otwierasz maskę i po lewej stronie nad lampą masz takie plastiki. pod tymi plastikami jest właśnie filtr powietrza. aby go wymontować musisz wykręcić jedną śrubkę po lewej stronie i podnosisz go delikatnie do góry i lampę masz na wierzchu
Slonko Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Dzikuję Chłopaki- będę próbowała. Pojadę w jakieś ustronne miejsce, żeby sąsiedzi nie mieli zacieszu. Jak mi się nie uda to najwyżej z rozfraczonym wszystkim pomknę do warsztatu
Trzesio Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 nawet nie trzeba odkręcać nic, wystarczy że wyjmiesz tą harmonijkę i ew. to kolanko w opisie jest poliftowa lampa, więc trochę inaczej to wygląda
Slonko Opublikowano 19 Lutego 2015 Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) Ja w sumie nie wiem czy mam poliftowe czy nie- poprzedni właściciel coś tam zmieniał- włożył z tyłu clear, z przodu ksenony (prawie przeglądu przez to nie przeszła), montował różne bajerki- może przednie klosze też nie są fabryczne Muszę poczekać do poniedziałku (klosza dzisiaj nie udało się kupić- sklepy zamknięte) i zobaczę. Młodzian- sąsiadów raczej mamy niefajnych.... A to przebita opona, a to złamana wycieraczka, a to znaczek urwany, a to stłuczony klosz... Część osób pomontowało kamery w samochodach. Też rozważam bo oprócz znaczka wszystko pozostałe mi się zdarzyło w ciągu ostatniego kwartału Jestem dumna jak paw- ZROBIŁAM TO!!! Okazało się, że nic nie trzeba odkręcać, ani wyjmować. Wkłada się śrubokręt przez otwór w karoserii, coś naciska (nie wiem co bo naciskałam na oślep wszystko) i klosz wychodzi. Najciężej było mi wyjąć żarówkę z obsadki. Zaskoczeniem było również odkrycie po 10 minutach walki, że mocowanie obsadki żarówki w kloszu nie jest symetryczne- tzn. wycięcia nie są symetryczne Ale udało mi się, działa! Dziękuję za pomoc i dodawanie odwagi Edytowane 15 Lutego 2015 przez Slonko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się