Denis Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2015 woskowanie palcami = +10 do respektu na spotkaniach Mały spoiler przed zaległą relacją
croochy Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Kilka dni temu trafiło do nas kolejne auto na korektę lakieru. Mieliśmy z Denisem co robić...Sami zobaczcie jak poszło Toyota Land Crusier 2008r. 4.5 V8 ok 200 tyś przebieguRino+Dodo BTBMTugaGlinka BH mediumMagi FoamIPASG Red DevilKorektaDuet Flex 3401 VRG i PE14-2 150Meg's 101Menzerny 400, 2500, 4000Mikrofibra z Meg'saRP biały, żółty i niebieskiLC żółty i białyCarPro eraser - ostateczna inspekcjaDodatkowoDuraglos 476 do szybEnduranceKoch do plastikówNatural look i inneSterty mikrofibr Zaczynamy mycieNa pierwszy ogień dekantominacjaDwa wiadra, rękawica i Dodo BTBMDetalom też się dostałoZaczynamy osuszanieZ zakamarków wodę też trzeba usunąćOklejamy auto i zaczynamy inspekcjęwszechobecne swirlei hologramyZ pomocą przychodzi ruchomy podest, bez niego zrobienie dachu byłoby ogromnym wyzwaniemA po chwili ukazał się las .... hologramówZabieramy się do pracy.Flex Pe14-2 150 biały RP i Menzerna 400Flex 3401 VRG, mikrofibra z Meg'sa i 101Po kilkunastu godzinach nierównej walki wyjeżdżamy na dwór, myjemy jeszcze razMagi Foam i Epoca. 100 ml piany, 1000ml wody i 2 żółte filce.Później rękawica i mieszanka, IPA, APC Red Devil, zmywacz sylikonowy50/50 Osuszamy wjeżdżamy i ostateczna inspekcja Eraserem od CP, jest moc Wnętrze nie było w zakresie prac, jednak nie mogliśmy oddać auta z brudnym środkiem. Lekko je odświeżyliśmy. na skóry ląduje GliptonJako zabezpieczenie wosk od SV
Griffe Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Kupa roboty w ekspresowym tempie. Bravo Punkty do respektu za czarny słoiczek lecą
croochy Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 (edytowane) Niedługo ruszamy z kolejnym projektem, grubym projektem Bądźcie czujni Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez croochy
Animal Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 O ja nie mogę! Ale się Wam klasyk trafił
croochy Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Tak szczerze mówiąc to nasz nowy "wóz serwisowy"
Griffe Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Oczywiście "idę do tego" jak mawiał klasyk.
Denis Opublikowano 10 Maja 2015 Autor Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) Nie zawsze detailing to robienie korekt na samochodach. Zdarza się że firmy o takowym charakterze działania, niejednokrotnie na życzenie swoich zadowolonych klientów, polerują dla nich łodzie, samoloty czy kampery. Jednak nasze zdziwienie było niemałe gdy dostaliśmy telefon z pytaniem czy nie podjęlibyśmy się odnowienia bram znajdujących się u w warsztacie. W wielkim skrócie, ktoś (chcący/niechcący) pomylił środek do mycia paneli z poliwęglanu z bardzo mocną chemią. Na oknach pojawiła się mega oksydacja i jak nie trudno się domyślić, ilość docierającego do pomieszczeń światła drastycznie spadła. Właściciel załamany, pomożecie? Pomożemy - challenge accepted! Aby dobrze zobrazować ogrom prac: do odratowania było 97(!) paneli które śmiało można przemnożyć x2. Z zewnątrz usuwaliśmy oksydację, a wewnętrzne okna należało umyć i odświeżyć padami i pastami wykańczającymi. Zużyliśmy do tego: - ok 15 padów do cięcia, 20 padów do polerowania i wykańczania - poszło 2 kg! pasty cutting, 1,5 kg pasty finishing - ok 40 mikrofibr - 1L polimeru zabezpieczającego - 5L środka do czyszczenia paneli z poliwęglanu - 2 ręczne pady do polerowania przy rogach oraz kilka mniejszych padów do polerki pneumatycznej Poniżej relacja z tego co zastaliśmy na miejscu i co udało się zrobić. (fotorelacja niestety tylko z jednej mniejszej bramy) APC miało co robić, podobne efekty były po aplikacji środka do czyszczenia poliwęglanu Obraz nędzy i rozpaczy Robotę trzeba sobie ułatwiać Warunki pracy powinny być godne 50/50 Finish! Edytowane 10 Maja 2015 przez denishome
Denis Opublikowano 2 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2015 Witajcie po krótkiej przerwie Podobno auta w białym kolorze średnio nadają się do detailingu, czy aby na pewno? BMW X3 White Arctic w M pakiecie, lub jak kto woli M plastiku Pełna 3 etapowa korekta lakieru, jako zabezpieczenie powłoka CAR PRO CQUARTZ UK EDITION. Plastiki zewnętrzne KochChemie Nano Magic. Na szybie czołowej wylądowały trzy warstwy G1 od GTechniq, na pozostałych RainX. Koła wymyte, (a może wykrwawione Tugą), potem dopieszczone ValetPRO Bilberry Wheel Cleaner oraz SHINY GARAGE EF, zabezpieczone sealantem Fusso, na opony wylądował Meg's Endurance. Natural Look powędrował na plastiki wewnętrzne, a skórzana tapicerka przeszła kuracje odmładzająca zestawem Gliptona. Weekend minął pracowicie, Białe BMW skończone, a klient zadowolony, co jest dla nas najważniejsze. Miłego oglądania
Animal Opublikowano 2 Czerwca 2015 Opublikowano 2 Czerwca 2015 Świetna robota choć trochę mało zdjęć ale widać, że nie tylko felgi krwawiły w tym przypadku a całe auto Było co robić przy nim. A jak się pracuje z lakierem nowych beemek? Są tak twarde jak te starsze?
Denis Opublikowano 2 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2015 (edytowane) mało zdjęć z racji na specyfikę lakieru. Jak bym nie ustawiał aparatu to nic nie było widać Pad tnący na rotacji robił robotę ale nie jakoś mega sprawnie. Dopiero z futrem praca posuwała się przyzwoicie do przodu Edytowane 2 Czerwca 2015 przez denishome
Animal Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 mało zdjęć z racji na specyfikę lakieru. Jak bym nie ustawiał aparatu to nic nie było widać Pad tnący na rotacji robił robotę ale nie jakoś mega sprawnie. Dopiero z futrem praca posuwała się przyzwoicie do przodu No to taki komentarz do twardości lakieru mi wystarczy
Denis Opublikowano 3 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2015 to dodam jeszcze że "lakier drwił sobie" z zestawu VRG + fibra z Meg's + Meg's 101
Animal Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 no to jestem w niemałym szoku bo to dosyć ostra kombinacja a w wielu przypadkach nawet hardcorowa
croochy Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 W tym przypadku potrzebna była kombinacja pe14-2 150 + wełna z LC i Koch Heavy Cut 8.02
Denis Opublikowano 11 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2015 Kolejny udany projekt za nami. Auto dość nowe (2012r.) w pełnym pakiecie s-line. Stan lakieru przyzwoity poza małym wżerem po ptasich odchodach na dachu, który trzeba było usuwać papierem ściernym na mokro (zdjęcie 19)Auto przeszło pełną korektę lakieru a na deser zostało zabezpieczone woskiem Zymol'a - TitaniumFelgi potraktowane: Soft 99 Fusso, szyby Rain-Xem, a na opony klasycznie powędrował Endurancep.s.Naprawdę starałem się zrobić więcej zdjęć, niestety mój Canon chyba musi powędrować do serwisu bo ma ostatnio problem z łapaniem ostrości, a telefonem nie bardzo chciałem robić relację.No cóż - life is brutalEnjoy
Animal Opublikowano 11 Czerwca 2015 Opublikowano 11 Czerwca 2015 Piękna robota i znowu auto w bieli się trafiło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się