Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana maglownicy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pytanie odnośnie wspomagania w moim audi, mianowicie w sobotę "zgubiło" mi się wspomaganie niema żadnych wycieków z układu a pompa wspomagania ma rok, może ktoś z was będzie wiedział czemu mi to wspomaganie nie działa ???

Opublikowano

Jesli pompa jest sprawna to magiel do wymiany

Opublikowano

Ma ktoś namiar na warsztat w Warszawie gdzie regenerują porządnie maglownice???

Pomoże ktoś???

Ja sam wymieniłem magiel demontaż 1.5 g a montaż 2 auto dałem na klocki drewniane i sciagnołem lewe nadkole sprawnie to nawet szło

No co kolego zwrócić uwagę przy demontażu i montażu, jest coś takiego wogóle, czy tylko krecisz/odkrecasz i heja?

Opublikowano

Jest trochę roboty ja drugi raz nie wezmę się za to wolę zapłacić mechanikowi 150zł i mieć czyste ręce.

Opublikowano

Ma ktoś namiar na warsztat w Warszawie gdzie regenerują porządnie maglownice???

Pomoże ktoś???

Ja sam wymieniłem magiel demontaż 1.5 g a montaż 2 auto dałem na klocki drewniane i sciagnołem lewe nadkole sprawnie to nawet szło

No co kolego zwrócić uwagę przy demontażu i montażu, jest coś takiego wogóle, czy tylko krecisz/odkrecasz i heja?

Zadzwoń do Dev-a on ma sprawdzony zakład a jak nie to purm lub kuzikars mają na alle aukcje i robią to dobrze.

Zablokuj kierownice i to wszystko,co będzie trudniejsze wkręcić przewody w magiel jak i przełożyć go przez auto tu przyda sie 2 osoba.

Jak masz drążki z końcówkami ok tp przekręcasz je do nowego magla i nie ruszasz zbieżności.

Załatw sobie nowe tulejki miedziane lub alu i porządnie przepłucz układ żeby nie spartolić pomny.

Opublikowano

Jesli regenerowac magiel to jest w łodzi firma ktora robi to wmiare solidnie i za nie az takie duze pieniadze.I jest w Ciechanowie oddzial ktory i tak do nich odsyla.

Opublikowano

ja dziś zakładałem używkę ZF i działa ze swojej wyjąłem KOYO

zalałem swagiem mineralnym i słychać pompę lekko i kiera ciut ciężej działa

w ciechanowie kto tam naprawia magle?

Opublikowano

Szkoda czasu i kasy na swaga...

Lej ori płyn lub lhm z cytryny jest róznica widoczna od razu.

Jakby co ślij od razu do zakładu w ŁDZ bo po kij masz płacić 2 osobą???

Jesli regenerowac magiel to jest w łodzi firma ktora robi to wmiare solidnie i za nie az takie duze pieniadze.I jest w Ciechanowie oddzial ktory i tak do nich odsyla.

Można nazwe lub adres wtedy byłoby dużo łatwiej...

Opublikowano

tak też myślałem że z tym swagiem może być ale to była szybka akcja z wymianą magla a na wiosce wszyscy mieli w sklepach tylko swaga,pośmigam z tydzień i wymiana na totala lhm plus :)

Opublikowano

Jak zrobisz magiel możesz dawać syntetyk,

Opublikowano

magiel mam drugi założony a starego nie będę robił

masz na myśli G00400 ?

Opublikowano

Powiem Ci tak ja juz dałem 3 magiel do swojego i fajnym plusem jest to ze mozesz uzywke pogonić dla firm co robia magle ale nie wiesz na co trafisz,mi teraz strasznie wyje przy maks skrecie ale tylko przy malych predkosciach.

Nie wiem bym musiał poszukać wiem ze podczas roboty magla stosuje sie lepsze uszczelki i mozna spokojnie lac syntetyk.

Opublikowano (edytowane)

Panowie muszę na dniach oddać do regeneracji maglownice, bo płyn ubywa i się pieni i widziałem, że puszcza na simeringu za drążkiem. Jaki płyn zalać? Tu piszecie coś o czerwonym, na innym poście piszecie, że tylko oryginał zielony.

Edytowane przez dawid_92
Opublikowano

total lhm plus

Dokladnie do starej lhm a do nowej regerenowanej czerwony.
Opublikowano

Czyszczenie nic nie da.Nie warto zawracać sobie głowy. Wymień płyn i porządnie odpowietrz układ. Jeśli to nic nie pomoże to zwróć uwagę na to czy płyn się nie pieni. Coś mi świta, że były przypadki uszkodzonego jakiegoś zaworu (zwrotnego?) czy kryzy w przewodzie doprowadzającym płyn do magla i przez to cały się pienił. Warto może to sprawdzić. Wymiana pompy to ostateczność. I myślę, że jak chcesz pojeździć dłużej tym autem to nie kupuj nowych zamienników ani ori używek tylko wyślij pompę do regeneracji (koszt ok 300-350zł). Koszt według mnie wysoki i nie do końca zrozumiały bo w tej cenie porządnie regenerują całe magle (ja tyle płaciłem) no ale wyjścia nie ma.

kolego weś wyczysć filterek na dnie zbiorniczka i bedzie ok

Opublikowano

Panowie, wyła mi pompa więc zdecydowałem się założyć pompę ze szrotu oraz zalałem zielony febi syntetyk. Przestała wyć ale teraz mam taki problem że jak kręcę kierownicą w lewo lub w prawo na postoju to jest taki moment że blokuje ją i trzeba mocniej przekręcić. Czy w lewo czy w prawo w tym samym położeniu od prostych kół. Wcześniej tego nie było. Podczas jazdy nie ma problemu, nic nie wyje wszystko okej tylko na postoju po odpaleniu. Jakieś rady? Mam nadzieję że to nie magiel... A i mechanior polecił mi pojeżdzić trochę na tym zielonym i zalać czerwony- co wy na to?

Opublikowano

Mam pytanie dotyczące maglownicy. Czytałem całość tego wątku ale jakoś nie natrafiłem na tą inf.

Czy maglownica z Audi A4 2.6 z dodatkowym siłownikiem podejdzie do mojej A4 1.9 TDI 110 KM.

Kupiłem używkę i gość zapewniał że nie ma żadnego znaczenia ponieważ wszystko jest to samo, a dodatkowy siłownik tylko pomoże na pewno nie zaszkodzi.


Czy ktoś zna odpowiedź jaka maglownica pasuje do mojej A4 110 km tdi? Dzisiaj gość ze sklepu motoryzacyjnego wbił mnie w totalną niewiadomą. Powiedział że podział maglownic w Audi dzieli się na dwie firmy i nie są zamienne. Ktoś ma może rzetelną wiedzę na ten temat. Każdy ma swoje teorie, a ja nie chcę być uziemiony bez auta na tydzień z tego powodu.

Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
Opublikowano

Tak to jest ile osób tyle opini...

Magiel był koyo i zf i sa zamienne.

Ja mam zamontowana maglownice z Vki benz.

Siłownik w niczym nie stanowi.

Problem jest z węzami do vki idzie inny waż zasilajacy (kiedyś doradziłem tutaj koledze ze moze zmieniać ten wąż ze względu właśnie na to co ja zrobiłem ale okazało sie ze waz z vki jest inny)

Podsumowując TAK możesz śmiało pakował magiel z 2,6 weze wsio zostawiasz swoje.

Pamietaj o nowych tulejkach...

Opublikowano (edytowane)

Dziś wszedłem do kanału ( dzięki uprzejmości znajomego) Moja stara maglownica jest oznaczona numerem:

8D1422066F

i wygląda miej więcej tak:

http://allegro.pl/maglownica-8d1422066f-audi-a4-b5-1-6-1-8t-1-9-tdi-i6622698716.html

a tą którą mam ma numer

8D1422065S

http://allegro.pl/maglownica-przekladnia-audi-a4-b5-2-8b-8d1422065s-i6276094142.html

Jeszcze jedno pytanie, ponieważ chciałem od razu wymienić pompę wspomagania, czy z nią są podobne problemy czy raczej śmiało mogę kupić bez jakiś obaw o kształt czy inne podłączenia?

Na przykład choćby tą:

http://allegro.pl/pompa-wspomagania-audi-a4-a6-vw-passat-b5-b6-ger-i6508273782.html

Edytowane przez mariob74

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...