Skocz do zawartości
IGNOROWANY

gorzej odpala gdy cieply [1.9 tdi AVF]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mi tez po remoncie glowicy pali na cieplym dluzej niz normalnie.Musze dluzej kluczyk przytrzymac.Przed romonetem silnika rozrusznik byl regenerowany.wszystko zrobione wg kanonu.Na zimnym pali super a na cieplym kiepsko.Kat sprawdzony i jest w normie.No chyba ze ma miec idealnie zero bo ja sie nie znam.

Opublikowano

Pompa tandemowa do sprawdzenia,jakie cisnienie paliwa robi?

Opublikowano

Mam problem z odpalaniem silnika gdy jest cieply,1.9 tdi avf.

Po dluzszej jezdzie gdy zgasze auto i chce je odpalic po np 5 min odpala nie tak,jak powinien - mianowicie zamiast normalnie krecic przez pierwsza sekunde albo 2-3 sekundy 'kotluje' sie na odbrotach ok 100 obr/min i trzesie sie,jakby nie mial paliwa. Po chwili obroty wskakuja na normalne,rozrusznik dokreca jak normalnie i auto odpala. Niby zawsze odpala,ale czuje ze jest coraz gorzej i ktoregos dnia nie wystartuje i bede mial lipe.

Co sprawdzic?

Filtr paliwa wymieniany niedawno,aso.

Pompowtryskiwacze w stanie idealnym,korekcje prawie fabryczne,brak bledow na vag'u.

Przebieg 230 tys oryginalny,rozrzad do wymiany za pare tys km.

Akumulator raczej sprawny,przynajmniej nie mam zadnych objawow niesprawnosci.

Rozrusznik tez nie wydaje zadnych dzwiekow ani innych objawow.

Poza zlym odpalaniem na cieplym wszystko inne idalnie dziala,brak podwyzszonego spalania ani jakichkolwiek innych niedogodnosci.

Pomozecie?

Hej

Mam ten sam problem, poradziłeś sobie z tym? Ja już wszystko przerabialem (oprócz pompy tandemowej i uszczelek na pompkach )

Daj znać co ty zrobiłeś bo ja już dwa lata z tym walczę.

Opublikowano

Popychacz pompowtrysku, uszczelki pompowtrysk albo gniazdo pd w głowicy

Opublikowano (edytowane)

Witajcie u mnie to samo na zimnym pali od strzała a na ciepłym ciężko jest ku temu jakaś konkretna przyczyna ?

Czy ktoś już to naprawił u siebie ?

Edytowane przez Dudley
Opublikowano

Na początek odepnij czujnik temperatury i zobacz wtedy jak zapali na ciepłym. Spróbuj też zapalić na włączonych światłach pozycyjnych. To na początek.

Opublikowano (edytowane)

światła już były nie pomogło ale z czujnikiem nie próbowałem jeszcze, tylko nie bardzo wiem gdzie jest, nie poznałem jeszcze na tyle auta.

Wiesz, uczę się od podstaw :)

Edytowane przez Dudley
Opublikowano

Czujnik temperatury masz z tyłu silnika pod pompą tandemową, dostęp jest z lewej strony, stojąc przed autem.

Opublikowano

Witajcie u mnie to samo na zimnym pali od strzała a na ciepłym ciężko jest ku temu jakaś konkretna przyczyna ?

Czy ktoś już to naprawił u siebie ?

A mapę rozruchową masz już zmienioną? Jeśli nie to mogę pomóc Ci to ogarnąć powinno pomóc na problem z odpalaniem na ciepłym silniku.

Opublikowano

Witajcie u mnie to samo na zimnym pali od strzała a na ciepłym ciężko jest ku temu jakaś konkretna przyczyna ?

Czy ktoś już to naprawił u siebie ?

A mapę rozruchową masz już zmienioną? Jeśli nie to mogę pomóc Ci to ogarnąć powinno pomóc na problem z odpalaniem na ciepłym silniku.

Mapy jeszcze nie grzebałem w tym, komputer nie pokazuje nic tylko pompowtrysk na czwartym słaby , ale może to być gumka na nim , w tygodniu dobiore się do niego , poza tym nie wiem co jeszcze , czujnik tmp jest ok . a może czujnik położenia wału ma coś z tym współnego ?

Wymieniłem filtr paliwa i mam wrażenie że jest minimalna poprawa, ale może się myle bo nie rozgrzałem go dobrze.

Opublikowano

Podaj korekty z wtryskow

Opublikowano

Mam problem z odpalaniem silnika gdy jest cieply,1.9 tdi avf.

Po dluzszej jezdzie gdy zgasze auto i chce je odpalic po np 5 min odpala nie tak,jak powinien - mianowicie zamiast normalnie krecic przez pierwsza sekunde albo 2-3 sekundy 'kotluje' sie na odbrotach ok 100 obr/min i trzesie sie,jakby nie mial paliwa. Po chwili obroty wskakuja na normalne,rozrusznik dokreca jak normalnie i auto odpala. Niby zawsze odpala,ale czuje ze jest coraz gorzej i ktoregos dnia nie wystartuje i bede mial lipe.

Co sprawdzic?

Filtr paliwa wymieniany niedawno,aso.

Pompowtryskiwacze w stanie idealnym,korekcje prawie fabryczne,brak bledow na vag'u.

Przebieg 230 tys oryginalny,rozrzad do wymiany za pare tys km.

Akumulator raczej sprawny,przynajmniej nie mam zadnych objawow niesprawnosci.

Rozrusznik tez nie wydaje zadnych dzwiekow ani innych objawow.

Poza zlym odpalaniem na cieplym wszystko inne idalnie dziala,brak podwyzszonego spalania ani jakichkolwiek innych niedogodnosci.

Pomozecie?

Jak Ci tak długo pali na ciepłym to załąćż wtedy postoje :) czasami w tych naszych bestiach przełącznik od świateł robił zamieszanie ... wiem ze to dziwnie brzmi ale czasami taka pierdoła a ratuje życie :D

Opublikowano

Podaj korekty z wtryskow

cyl1 1,39

cyl2. -1,04

cyl3 -1,18

cyl4 0,78

Opublikowano (edytowane)

Korekcja na pierwszym licha, na czwartym jeszcze do przyjęcia.

Sprawdz czy na goracym silniku po odpieciu wtyczki od czujnika wody odpali. Jak tak to trzeba zmienic mapę rozruchową. Przyczyna moze byc też słaby rozrusznik. Silnik ma zbyt małą predkosc przy rozruchu stąd i trudnosci z odpalaniem.

Edytowane przez Dev
Opublikowano

rozrusznik do sprawdz

Opublikowano

rozrusznik do sprawdz

rozrusznik dobry ale okazało się że miałem aku już tak wyjechany , po wymianie na nowy odpala normalnie oprócz dużych mrozów ale to chyba normalne że tak mają.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...