_quattro_ Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 (edytowane) Hej jak w temacie, pytanko gdzie macie zamontowane reduktory LPG Edytowane 18 Listopada 2014 przez _quattro_
dawid2300 Opublikowano 18 Listopada 2014 Opublikowano 18 Listopada 2014 Pod osłoną zbiornika wspomagania i zbiornika płynu do sryskiwaczy
_quattro_ Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) Zastanawiam się nad innym cieplejszym miejscem ale nie ma gdzie wcisnąć Edytowane 20 Listopada 2014 przez _quattro_
_quattro_ Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Opublikowano 24 Listopada 2014 Silnik Ci się nie dogrzewa ? Sęk w tym, że dogrzewa ale zaczęły się problemy z działaniem LPG. Przy panujących obecnie temperaturach 2-5 stopni auto po rozgrzaniu przełączy się na gaz ale po przyspieszeniu przełącza z powrotem na Pb. Po zwolnieniu prędkości znów przełączy się na LPG ale tylko do prędkości max 130. Przez jakiś czas było ok jak miałem osłonięty reduktor ale problem wrócił. Kilka tematów wyżej jest opisany podobny problem gdzie rozszczelniony był zbiornik płynu chłodniczego
Robero321 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Ciśnienie łatwo sprawdzić czy jest w układzie. Rozgrzej delikatnie silnik i odkręć zbiorniczek wyrównawczy najlepiej przez jakąś szmatę żeby się nie poparzyć i nie rozlać płynu po całym silniku. Jak jest ciśnienie to sprawdź czujnik ten w instalacji LPG może nie podawać właściwych temp. do sterownika gazu i ten przełącza nonstop Ewentualnie w sofcie sterownika gazu zmniejszyć próg tem. przełączania się instalacji. Możesz mieć ustawiony na np. 70 stopni i tez tak będzie. Zmniejszyć tem przełączania na np. 20, 30 stopni i nie powinno być problemu
gibon_81 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Opublikowano 20 Grudnia 2014 Coś z instalacją jest nie halo. Mam jak koledzy wyżej zamontowany parownik i nawet przy -20 śmigam po autostradach z dużymi prędościami i tego problemu nie mam. chodzi normalnie a temp przełączenia na lpg mam 30 stopni.
powaguspisz Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Ja mam również J.W i jest wszystko ok. ( Pod osłoną płynu do spriskiwaczy deczko niżej niż sterownik ABS )
rufek84 Opublikowano 5 Stycznia 2015 Opublikowano 5 Stycznia 2015 u mnie między zbiorniczkiem płynu do spryskiwaczy a pasem przednim i wszystko lata jak trzeba
_quattro_ Opublikowano 11 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2015 Problem rozwiązany reduktor jest sprawny i został tam gdzie był tylko gazownik inaczej podpiął węże. Na jeździe testowej przy 150km/h reduktor trzyma 50 stopni
Kołomax Opublikowano 6 Lutego 2015 Opublikowano 6 Lutego 2015 (edytowane) Zastanawiam się nad innym cieplejszym miejscem ale nie ma gdzie wcisnąć Odpowiedź ---- > Galeria "Audi A4 B6 3.0 Quattro" Link do galerii : http://kolomax.pl/nasze-prace-2/audi/ Edytowane 6 Lutego 2015 przez Kołomax
Dzikson34 Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 j.w. narazie wsio dziala i mam na 30 stopni ustawione
Robero321 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 jak to czemu? a chcesz mieć więcej ?
ivan1982 Opublikowano 3 Czerwca 2015 Opublikowano 3 Czerwca 2015 bowiesz co ktos mi cały czas wmawiał ze musze miec dwa
_quattro_ Opublikowano 5 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2015 bowiesz co ktos mi cały czas wmawiał ze musze miec dwa Można dwa tylko po co? 220KM to nie jakaś kosmiczna moc więc jeden porządny reduktor spokojnie ogarnie
dm88 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 Opublikowano 2 Kwietnia 2017 U mnie jest zamontowany pod lewą lampą (od str kierowcy) i dobrze się sprawuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się