enussss Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 Witam, otoz mecze sie z zaworem n75, jakies pol roku temu odnotowalem brak mocy w swoim aucie, lopatki chodzily ladnie wiec stwierdzilem ze to zawor n75, podmienilem zawory n75 na n18. auto odzylo, wiec tak jezdzilem. po ok 5 miesiacach, autem nie da sie jezdzic, nie rozpedza sie wiecej jak do 110, zupelny brak mocy. kupilem zawor n75 od audi A3, musialem przerobic wtyczki bo od A3 jest okrągła. Dalej nic, nie slychac turbiny. Dodam ze przy odpaleniu przejechaniu ok 100m. slychac takie cykniecia, jedno albo dwa, jakby z bezpiecznikow.
OLIVER Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 Kolego nikt tu nie ma szklanej kuli i nie wróży ...Więc na oko trudno stawiać diagnozę ...Powinieneś zrobić logi potrzebne dla tego silnika i je zamiescić ..wtedy koledzy kumaci ...a są na tym forum tacy na pewno Ci pomogą .. a tak poza tym sprawdziłeś dolot jest szczelny? Turbina- kol.ssący....sztanga ładnie zaciąga do góry po odpaleniu auta ?wężyki pod cisnienia dobre. szczelne?moze zawór nie domaga N75 moze grucha padła na turbinie ...ale jak widzisz jest troche tego i czeba sprawdzać po kolei wszystko ....
enussss Opublikowano 23 Listopada 2014 Autor Opublikowano 23 Listopada 2014 jade w nastepny weekend zrobic logi, jakie te logi potrzeba? teraz sprawdzilem po uruchomieniu, od wezyka nie ma zadnego ssania. zawor n75 jakby nic nie wciagal powietrza :x
OLIVER Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 (edytowane) jade w nastepny weekend zrobic logi, jakie te logi potrzeba? teraz sprawdzilem po uruchomieniu, od wezyka nie ma zadnego ssania. zawor n75 jakby nic nie wciagal powietrza :x A dobrze masz pod piety N75?? takie logi potrzebujesz ..zamieść je w odpowiednim dziale [/url]">http://http://www.directupload.net'> Edytowane 23 Listopada 2014 przez OLIVER
darck_18 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 miałem bardzo podobny problem, i okazało sie ze miałem pęknięty przewód, dokładnie nie wiem od czego ale wyglądał identycznie jak przelewowy, tylko doprowadzał gdzieś powietrze. A obiawy identyczne jak u Ciebie, zero mocy o 0 do 100 chyba w 20-30 s. Koleszka znalazł ten peknięty przewód i go wymienił, i czułem jak by auto miało ze 150 km, moc wróciła, a wiec stawiam na przewód ktory gdzies tam powietrze doprowadza koszt naprawy 20 zł
Mozgu Opublikowano 10 Grudnia 2014 Opublikowano 10 Grudnia 2014 Wystarczy podpiac vacumetr czy jak to sie nazywa i zagonac wezyki najlepiej od najdalszego i sprawdzac wskazania. U mnie taz byl taki probl i tak wytropilem.wstawiajac trojnik kolo servo i wpinajac zegar.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się