kozak21.12 Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 Witam dziś wymieniłem u siebie sprężyny obniżające i po złożeniu wszystkiego wybrałem się na przejażdżkę i okazało się zeże ostrasznie stuka
Bluebird Opublikowano 22 Listopada 2014 Opublikowano 22 Listopada 2014 górne mocowania amortyzatorów? Ew. same amortyzatory? Ile miały % przed wymiana i jakie obniżenie zastosowałeś?
Arkadiush Opublikowano 23 Listopada 2014 Opublikowano 23 Listopada 2014 kolego być może sprężyna obciera o wahacz ja tak samo miałem
Arkadiush Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 kolego nie denerwuj się tylko poczekaj spokojnie.. jedź na stacje i zobacz co jest grane sprawdzą za free to ;]
wesz82 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Na poczatek posprawdzaj czy wszystko podokrecane jest,jezeli tak to szukaj przyczyn w złym zamontowaniu. Amorki jezdziły tez w tym samochodzie przed założeniem kitu ze twierdzisz ze pewne????
wesz82 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 A czy jak boli Cie noga to kulejesz Końcówka daje metaliczny stukot takze wymień to jezeli uwazasz ze wsio dobrze złożyłeś
Arkadiush Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 na stacje diagnostyczną pojedziesz sprawdzą Ci za free i masz pewną diagnozę
trepek Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Wahacze dokrecales na opuszczonym samochodzie?
trepek Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 I montujesz zawieszenie, które idzie o 40mm w górę względem starego, czyli na nowym zawieszeniu masz wahacze wstępnie ugięte. Wjeżdżasz w dziurę i jeszcze bardziej je uginasz. Tuleje metalowo-gumowe napewno to bardzo lubią :-)
trepek Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Poluzuj wszystkie śruby od wahaczy, które trzymają tuleje gumowo-metalowe. Pouginaj ręcznie przednie zawieszenie, niech się to ułoży, dopiero skręć. Przynajmniej wyeliminujesz zły montaż wahaczy.
damian111 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 popuść śruby mocujące wahacze przy tulejach metalowo gumowych w sumie 4 na stronę na opuszczonym aucie poruszaj autem i skręć wszystko bo jak tego nie zrobisz to ci tuleje się rozlecą po tys kilometrów sprawdz końcówki drążków to może byś też przyczyną pozdrawiam
The a4 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Potwierdzam jak wyzej koledzy pisali dokrecamy wachacze na opuszczonym aucie jest jedno ale ... po zalozeniu gwintu opuszczeniu auta nie ma jak wlozyc reki zeby dokrecic sruby wiec trzeba sobie opuscic auto zmierzyc do blotnika od oski i pozniej zdjac kolo podniscs lewarkiem za wachacz dolny do gory i zachowac ta sama odleglosc do oski piasty itd upierdliwe to jest Umnie po zglebieniu jak jest zimny i ruszam slychac dziwny dzwiek jak by z przegubow i lekkie szumienie metaliczne nie wiem co to ale drazni czy to przeguby w innym zakresie poloski chodza i je wyciera ????? na to juz nie mam patentu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się