basta85 0 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 (edytowane) na feldze 17" mieści się ale zrywa ciężarki ja mam zima/lato 18tki, takze nie powinoo wyj.... mu bebna ps. nie lepiej wrzucic odrazu zaciski 18Z i tarcze 350? przy 18tkach nie powinno chyba byc problemu? tarcze bodajze z Merca ML 55 podchodza. Edytowane 30 Grudnia 2014 przez basta85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turboziomal 0 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 18 mieszczą się pod 18 i można wrzucić chyba nawet tarczę 360 gorzej z ET z tego co wiem chłopaki przy zaciskach 18zl zr czyli takich jak są np w q7 musieli odsuwać felgę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basta85 0 Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 (edytowane) posprawdzalem troche dzisiaj i niby bez problemu podchodza z Q7.... Takze zestaw takowy bede skladal: Zaciski 18Z Audi Q7 Tarcze (345mm) Zimmerman: 1634210312 (Mercedes ML55) Przewody w oplocie SS Stoptech 950.33006 klocki pewnie EBC czerwone Edytowane 30 Grudnia 2014 przez basta85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turboziomal 0 Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Bardzo fajny zestaw i zanim włożysz proponuję Ci wypiaskować zaciski i pomalować na jakiś fajny kolorek ale dystans mimo wszystko bym przygotował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basta85 0 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) wkoncu odebrany jest banan na ryjku jak tylko znajde troche czasu to wrzuce jakies lepsze fotki Edytowane 4 Maja 2016 przez basta85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch001 60 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Podnosiłeś juz moc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basta85 0 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 tak, poniewaz i tak musial byc strojony komputer pod nowe wtryski. Musze zhamowac niebawem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał123 1 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Na jakim EDC odpalony ? jakies problemy po drodze? daj fotki z pod maski, mierzyles na hamowni? SZEROKOSCI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basta85 0 Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 EDC pozostalo oryginalne, czyli 16. Zero problemow, wszystko chodzi jak nalezy. Hamownia jeszcze bedzie Fotki jeszcze porobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiemon 1 Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Czekam na fotki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basta85 0 Opublikowano 3 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) bylem na hamowni, zeby sprawdzic jak sie miewa motorownia. Nie jest zle, ale musze chyba wymienic turbo, poniewaz na niskich obrotach za malo dmucha. Powinna juz wczesniej wstawac na 1.2 bara, zamiast 1.0 I na koncu wolnie powinien opadac wykres... cos EGR za szybko wycina, ale wszystko do wystrojenia. Chodzi mi po glowie wymiana turbiny na hybryde + IC w zderzak. (wystroic w okolicach 320KM/620NM) Tylko nie wiem czy to dobry pomysl, poniewaz mam manuala.... Juz przy 550NM pewnie dostaje dobrze po tylku sprzeglo i dwumas... Ma ktos moze doswiadczenie z manualem i wieksza moca? Edytowane 3 Lutego 2015 przez basta85 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch001 60 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 (edytowane) To chyba lepiej ze manual bo automat chyba nie wytrzymał by takiego momentu bez wzmocnienia . Edytowane 3 Lutego 2015 przez marcinch001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basta85 0 Opublikowano 4 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 To chyba lepiej ze manual bo automat chyba nie wytrzymał by takiego momentu bez wzmocnienia . Tiptronic wlasnie bez problemow wytrzymuje do 700NM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stano 1 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 To chyba lepiej ze manual bo automat chyba nie wytrzymał by takiego momentu bez wzmocnienia . Tiptronic wlasnie bez problemow wytrzymuje do 700NM Możesz poprzeć czymś tą wypowiedź? Ponoć 600Nm już jest dużo dla tipa. Basta a może sterownik turbo masz walnięty albo nie skalibrowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
basta85 0 Opublikowano 5 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Możesz poprzeć czymś tą wypowiedź? Ponoć 600Nm już jest dużo dla tipa. Basta a może sterownik turbo masz walnięty albo nie skalibrowany? moge tylko poprzec wypowiedziamy na niemieckich forach + znajomy jezdzi juz 3 lata na setupie 340KM / 710NM na tiptronicu i zero problemow. moze faktycznie sterownik... bede oddawal do mechanika i zobaczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
!Grześ 1 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Ciekawy samochód Ładny kolor Powodzonka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
farmer91 0 Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 ja od 2 lat śmigam na programie 283Km 603Nm, byłem parę razy na zawodach 1/4 mili i było kilka ostrych startów i póki co wszystko jest ok, sprzęgło ślizgnęło mi się z 2-3 razy kiedyś ale to z moje winy, stanu sprzęgła nie znam bo nie wymieniałem jeszcze, nie było takie potrzeby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się