radi88PL Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Panowie pojawił się problem z odpalaniem auta, powracają notorycznie błędy, świeci się check. Czy to możliwe aby w jednym czasie tyle rzeczy miało zwarcie do masy ? macie jakieś pomysły co posprawdzać aby to ogarnąć ? 8 Faults Found: 16645 - Fuel Injector #1 (N30): Short to Ground P0261 - 35-10 - - - Intermittent 16651 - Fuel Injector #3 (N32): Short to Ground P0267 - 35-10 - - - Intermittent 16654 - Fuel Injector #4 (N33): Short to Ground P0270 - 35-10 - - - Intermittent 16648 - Fuel Injector #2 (N31): Short to Ground P0264 - 35-10 - - - Intermittent 17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground P1425 - 35-10 - - - Intermittent 16629 - Solenoid Valve (A) for Boost Pressure Control (N75): Short to Ground P0245 - 35-10 - - - Intermittent 17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground P1117 - 35-10 - - - Intermittent 17843 - Secondary Air Pump Relay (J299): Short to Ground P1435 - 35-10 - - - Intermittent
Łukasz13 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Przekaźnik pompy paliwa może być uszkodzony.
radi88PL Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Opublikowano 24 Listopada 2014 Przekaźnik pompy paliwa może być uszkodzony. Orientujesz sie gdzie moze sie znajdowac lub jaki ma numer ?
Łukasz13 Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 w audi to pod nogami w kabinie ale w sharanie to nie mam pojęcia.
radi88PL Opublikowano 24 Listopada 2014 Autor Opublikowano 24 Listopada 2014 w audi to pod nogami w kabinie ale w sharanie to nie mam pojęcia. a jaki ma numer w audi ? pewnie ten sam bedzie w vw
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się