jajoszny Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 witam:) problem mam tego typu: rano gdy jest zimno pali normalnie i natychmiast gaśnie lub obroty spadają do 500 i tak się utrzymują aż silnik osiągnie wyższą temperaturę - dodam że trzęsie wtedy karoserią niesamowicie jak temperaturę optymalną złapie jest ok - obroty na normalnym poziomie i nie trzęsie błędów nie ma poza błędem przepływomierza - czy może to mieć jakikolwiek wpływ na takie objawy? jeśli nie to jaka moze byc przyczyna pozdrawiam
dam-in Opublikowano 24 Listopada 2014 Opublikowano 24 Listopada 2014 Odepnij kolego kostkę od przepływki i sprawdź czy będzie lepiej. Przepływka ma wpływ na takie odpalanie, przechodziłem przez to samo.
Arkadiush Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Kolego ja miałem podobnie odpiąłem aku na 30 minut poźniej podpiąłem włożyłem kluczyk do włączenia kontrolek tak na 1 minute po minucie wyciągasz kluczyk zamykasz otwierasz auto odpalasz i czekasz aż się unormuje mi to pomogło i się okazało że przepustnica coś tam szwankowała
Labiel Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 błędów nie ma poza błędem przepływomierza No to jak nie ma błędów jak jest? Sam sobie przeczysz. Kolego ja miałem podobnie odpiąłem aku na 30 minut poźniej podpiąłem włożyłem kluczyk do włączenia kontrolek tak na 1 minute po minucie wyciągasz kluczyk zamykasz otwierasz auto odpalasz i czekasz aż się unormuje mi to pomogło i się okazało że przepustnica coś tam szwankowała Robiłeś adaptację przepustnicy. Zawsze można oczywiście spróbować - na pewno nie zaszkodzi. Po za tym nie trzeba odłączać aku, wystarczy odłączyć wtyczkę od przepustnicy. Ale mniejsza o to. Jak masz błąd przepływki to tym trzeba się na początku zająć. Jaki to dokładnie błąd? Bo błędów przepływomierza może być wiele. A tak po za tym ludzie trochę mnie dziwią. Jedyni chcą podłączać VAGa bo coś piszczy i stuka im w kole a anni podłączają VAGa, widzą błąd a chcą szukać przyczyny jeszcze gdzie indziej.
jajoszny Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2014 błędów nie ma poza błędem przepływomierza No to jak nie ma błędów jak jest? Sam sobie przeczysz. Kolego ja miałem podobnie odpiąłem aku na 30 minut poźniej podpiąłem włożyłem kluczyk do włączenia kontrolek tak na 1 minute po minucie wyciągasz kluczyk zamykasz otwierasz auto odpalasz i czekasz aż się unormuje mi to pomogło i się okazało że przepustnica coś tam szwankowała Robiłeś adaptację przepustnicy. Zawsze można oczywiście spróbować - na pewno nie zaszkodzi. Po za tym nie trzeba odłączać aku, wystarczy odłączyć wtyczkę od przepustnicy. Ale mniejsza o to. Jak masz błąd przepływki to tym trzeba się na początku zająć. Jaki to dokładnie błąd? Bo błędów przepływomierza może być wiele. A tak po za tym ludzie trochę mnie dziwią. Jedyni chcą podłączać VAGa bo coś piszczy i stuka im w kole a anni podłączają VAGa, widzą błąd a chcą szukać przyczyny jeszcze gdzie indziej. przepływka założona, błędów nie ma a objawy takie same... zapali, zaraz gaśnie i potem mega ciężko go odpalić a jak się już uda to początkowo strasznie głośno chodzi i trzęsie a pochwili (pewnie jak lekko temp złapie) jest ok
wojtek79 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Opublikowano 21 Grudnia 2014 (edytowane) Czyszczenie przepływki było? (chodzi o czyszczenie drucika grzewczego bo spotkałem się z artystami którzy kupili preparat do czyszcznia przepływki i psikali tylko po tej siatce wewnątrz a to co trzeba wyczyścić to zostawało brudne.) Ja miałem taki sam objaw, musiał się zagrzać silnik żebym dał rady w ogóle z miejsca, ruszyć błędów brak a po wyczyszczeniu jak ręką odjął. Edytowane 21 Grudnia 2014 przez wojtek79
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się