Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciężko pali na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam:)

problem mam tego typu: rano gdy jest zimno pali normalnie i natychmiast gaśnie lub obroty spadają do 500 i tak się utrzymują aż silnik osiągnie wyższą temperaturę - dodam że trzęsie wtedy karoserią niesamowicie

jak temperaturę optymalną złapie jest ok - obroty na normalnym poziomie i nie trzęsie

błędów nie ma poza błędem przepływomierza - czy może to mieć jakikolwiek wpływ na takie objawy?

jeśli nie to jaka moze byc przyczyna

pozdrawiam

Opublikowano

Odepnij kolego kostkę od przepływki i sprawdź czy będzie lepiej.

Przepływka ma wpływ na takie odpalanie, przechodziłem przez to samo.

Opublikowano

Kolego ja miałem podobnie odpiąłem aku na 30 minut poźniej podpiąłem włożyłem kluczyk do włączenia kontrolek tak na 1 minute po minucie wyciągasz kluczyk zamykasz otwierasz auto odpalasz i czekasz aż się unormuje ;) mi to pomogło i się okazało że przepustnica coś tam szwankowała

Opublikowano

błędów nie ma poza błędem przepływomierza

No to jak nie ma błędów jak jest? Sam sobie przeczysz. :facepalm:

Kolego ja miałem podobnie odpiąłem aku na 30 minut poźniej podpiąłem włożyłem kluczyk do włączenia kontrolek tak na 1 minute po minucie wyciągasz kluczyk zamykasz otwierasz auto odpalasz i czekasz aż się unormuje ;) mi to pomogło i się okazało że przepustnica coś tam szwankowała

Robiłeś adaptację przepustnicy. Zawsze można oczywiście spróbować - na pewno nie zaszkodzi. Po za tym nie trzeba odłączać aku, wystarczy odłączyć wtyczkę od przepustnicy. Ale mniejsza o to. Jak masz błąd przepływki to tym trzeba się na początku zająć. Jaki to dokładnie błąd? Bo błędów przepływomierza może być wiele.

A tak po za tym ludzie trochę mnie dziwią. Jedyni chcą podłączać VAGa bo coś piszczy i stuka im w kole a anni podłączają VAGa, widzą błąd a chcą szukać przyczyny jeszcze gdzie indziej.

Opublikowano

błędów nie ma poza błędem przepływomierza

No to jak nie ma błędów jak jest? Sam sobie przeczysz. :facepalm:

Kolego ja miałem podobnie odpiąłem aku na 30 minut poźniej podpiąłem włożyłem kluczyk do włączenia kontrolek tak na 1 minute po minucie wyciągasz kluczyk zamykasz otwierasz auto odpalasz i czekasz aż się unormuje ;) mi to pomogło i się okazało że przepustnica coś tam szwankowała

Robiłeś adaptację przepustnicy. Zawsze można oczywiście spróbować - na pewno nie zaszkodzi. Po za tym nie trzeba odłączać aku, wystarczy odłączyć wtyczkę od przepustnicy. Ale mniejsza o to. Jak masz błąd przepływki to tym trzeba się na początku zająć. Jaki to dokładnie błąd? Bo błędów przepływomierza może być wiele.

A tak po za tym ludzie trochę mnie dziwią. Jedyni chcą podłączać VAGa bo coś piszczy i stuka im w kole a anni podłączają VAGa, widzą błąd a chcą szukać przyczyny jeszcze gdzie indziej.

przepływka założona, błędów nie ma a objawy takie same...

zapali, zaraz gaśnie i potem mega ciężko go odpalić a jak się już uda to początkowo strasznie głośno chodzi i trzęsie a pochwili (pewnie jak lekko temp złapie) jest ok

Opublikowano (edytowane)

Czyszczenie przepływki było? (chodzi o czyszczenie drucika grzewczego bo spotkałem się z artystami którzy kupili preparat do czyszcznia przepływki i psikali tylko po tej siatce wewnątrz a to co trzeba wyczyścić to zostawało brudne.)

Ja miałem taki sam objaw, musiał się zagrzać silnik żebym dał rady w ogóle z miejsca, ruszyć błędów brak a po wyczyszczeniu jak ręką odjął.

Edytowane przez wojtek79

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...