milosz123123 Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Witam, jestem autem w Niemczech i po drodze auto zaczelo szarpać i ciężko mu przekroczyć 120km/h jak juz przekroczy to do 140 sie jakos buja i znowu więcej nie chce. Szarpanie nasila się na 5 biegu przy utrzymywaniu gazu lub przyśpieszaniu, pomaga wcisniecie gazu na maxa i potem cofniecie i utrzymywanie prędkości i wtedy przestaje na jakiś czas szarpać i po jakimś czasie znowu to samo. Na niższych biegach jest mniej odczuwalne ale tez występuje. Ma ktos jakiś pomysl? Pod kompa nie podłączę bo jestem w Niemczech..
dota4fun Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Witam, jestem autem w Niemczech i po drodze auto zaczelo szarpać i ciężko mu przekroczyć 120km/h jak juz przekroczy to do 140 sie jakos buja i znowu więcej nie chce. Szarpanie nasila się na 5 biegu przy utrzymywaniu gazu lub przyśpieszaniu, pomaga wcisniecie gazu na maxa i potem cofniecie i utrzymywanie prędkości i wtedy przestaje na jakiś czas szarpać i po jakimś czasie znowu to samo. Na niższych biegach jest mniej odczuwalne ale tez występuje. Ma ktos jakiś pomysl? Pod kompa nie podłączę bo jestem w Niemczech.. Może rozleciała się któraś poduszka
milosz123123 Opublikowano 25 Listopada 2014 Autor Opublikowano 25 Listopada 2014 Tak filtr jest nowy, wszystkie wężyki paliwowe tez wymienione. Ma ktoś jakiś pomysł? Bo do piątku auto musi być sprawne:/
mat994 Opublikowano 25 Listopada 2014 Opublikowano 25 Listopada 2014 Tak filtr jest nowy, wszystkie wężyki paliwowe tez wymienione. Ma ktoś jakiś pomysł? Bo do piątku auto musi być sprawne:/ Nastawnik do czyszczenia. Rozłącz wtyk prędkościomierza obok koła zamachowego i sprawdź czy będzie spokój. Jak to pomoże to nastawnik do czyszczenia o ile się nie mylę . ;D
milosz123123 Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Opublikowano 26 Listopada 2014 A gdzie jest ten wtyk? Masz jakieś zdjęcie? Dodam ze na wolnych obrotach auto chodzi bardzo dobrze nie faluje ani nic, zawór westgate od turbiny jest zacięty cięgło nie rusza sie. Moze to miec wpływ? Idzie to jakoś ominąć na trasę?
bozmek Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Przodem do auta jak stoisz to po prawej str nad półośka jest kostka tam jest impulsator do predkosciomierza. Gruszke masz zapieczona ta ktora jest kolo turbiny?
milosz123123 Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Opublikowano 26 Listopada 2014 Tak ta gruszka od turbiny do której idzie niebieskie podciśnienie
milosz123123 Opublikowano 26 Listopada 2014 Autor Opublikowano 26 Listopada 2014 Mialem zdjęte i gdy się pociągnie przez wężyk to stoi w miejscu
mat994 Opublikowano 26 Listopada 2014 Opublikowano 26 Listopada 2014 Wystarczy gazu dodać na luzie i widać jak pracuje po podniesieniu maski;D Na bank nastawinik !!
milosz123123 Opublikowano 27 Listopada 2014 Autor Opublikowano 27 Listopada 2014 Nie pracuje. Auto po mieście zachowuje się normalnie, wgl nie szarpie, dopiero na trasie przy wyższych prędkościach
bozmek Opublikowano 27 Listopada 2014 Opublikowano 27 Listopada 2014 W gruszke musisz kompresorem dmuchnac bo ustami nie dasz rady.
mat994 Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 To masz zapieczoną... I co ma mu dać dmuchnięcie kompresorem kolego?
bozmek Opublikowano 30 Listopada 2014 Opublikowano 30 Listopada 2014 Mialem zdjęte i gdy się pociągnie przez wężyk to stoi w miejscu Zeby gruszka upuscila to nie trzeba zaciagac tylko dmuchnac w nia.
milosz123123 Opublikowano 30 Listopada 2014 Autor Opublikowano 30 Listopada 2014 Znajomy mial luzem gruszkę z passata ale nie pasowała mocowaniem, gdy się zaciągało ustami to jego normalnie pracowała a moja stoi w miejscu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się